1
2
[ 3
]
4
5
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-13 15:24:55  fan vad nice, hoppas han inte åkte i backen bara 
Answer to: "fan vad nice, hoppas han inte åkte i backen bara;)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nä jag fick beröm för en av hästarna vart 3:a o det va den ja träna !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 16:03:38  Nä jag fick beröm för en av hästarna vart 3:a o det va den ja träna !! 
Answer to: "Nä jag fick beröm för en av hästarna vart 3:a o det va "
|
Became a member:
Forum posts:
|
har du slutat nu då? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-13 16:32:08
|
|
Ja o jag saknar det rätt mycket nu !! Nu sitter ja bara o hamrar på tangenter hela dagarna ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 16:40:25  Ja o jag saknar det rätt mycket nu !! Nu sitter ja bara o hamrar på tangenter hela dagarna ! 
Answer to: "Ja o jag saknar det rätt mycket nu !! Nu sitter ja bara o hamrar p&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, det låter som du håller på att bli som plokko nästan
Kanske dags göra någpt åt det 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-13 19:14:34  ja, det låter som du håller på att bli som plokko nästan
Kanske dags göra någpt åt det 
Answer to: "ja, det låter som du håller på att bli som plokko nä"
|
|
Vinna lite stålar o starta igen !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 21:51:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, YARRAH BOKO
|
Katjing är Stig H imponerad av...vad betyder det?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 22:07:29  Katjing är Stig H imponerad av...vad betyder det?
Answer to: "Katjing är Stig H imponerad av...vad betyder det?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GHASTLY FACE
S 4, PERSOS SEAMAN
|
tjaaa.. kanske att han presterar bättre än han väntat, eller att han är bra ur ett generellt perspektiv.. gissningsvis alternativ ett.
tror jag läste någonstans att Stig H bara tyckte han var trög o ovillig i allt utom lopp, förmodligen därav han är imponerad av att han har blivit så bra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 22:26:50  Katjing är Stig H imponerad av...vad betyder det?
Answer to: "Katjing är Stig H imponerad av...vad betyder det?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är jag med, litegrann 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 22:38:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns väl bara 1 riktigt motbud och det är persos seamen om den tar spets och körs där eller släpper till yarrah boko och får vinnarhålet.
Undviker Tobbe bara dödens hela loppet så bör han vinna, visst är det en av våra bättre kuskar i sverige.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-14 08:21:14  finns väl bara 1 riktigt motbud och det är persos seamen om den tar spets och körs där eller släpper till yarrah boko och får vinnarhålet.
Undviker Tobbe bara dödens hela loppet så bör han vinna, visst är det en av våra bättre kuskar i sverige.
Answer to: "finns väl bara 1 riktigt motbud och det är persos seamen om den t"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, YARRAH BOKO
|
Jag är ganska säker på skräll i detta loppet men om det blir sjömannen de vete fan..men speedig är han ju så från snålspåret kanske.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-14 08:23:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GHASTLY FACE
S 4, PERSOS SEAMAN
|
Jag kan inte se hur Yarrah ska kunna vinna.
Lämnar den utanför systemet tror jag.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-04-14 09:32:49  Du Hogan Det finns mycket mer om Tobbe,  Du glömde farsan Torsten o Vilde Ville, bland mycket annat !! Nä nu jävlar Plokko  Dä ä inge fel på dalslänningar ! Di kan häster ! 
Answer to: "Du Hogan Det finns mycket mer om Tobbe,;) Du glömde farsan Torsten o V"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 2, YARRAH BOKO
S 3, HONEY LOVE VICTORY
|
hehe...en till som varit med hör jag...  ...jo det finns massor, man skulle kunna skriva en hel bok om honom....  .....men det är bara Sören och Stig H som fått den äran va....iaf Sören.
Jag gillade Gunnar Nordin....synd att han fick sluta sina dagar så plötsligt men ack så passande, i en hage.  
Stall Tilly det var grejer det......
men Tobbe är cool....och få så mycket styrningar som han får trots 2 otäcka olyckor samt att han lade ned sin egna tränarrörelse med ett stort stall som han hade + att han hade hand om Stall Tilly en tid, det säger allt om hur stor "liten" man han är egentligen. Nu har han ett litet stall igen, men inte på långa vägar som förut. Svårt att lära gamla hundar sitta, eller hur!
Sen sitter det i blodet på dalslänningar...o framför allt i släkten....pappa Torsten har ju kört en hel del lopp han också den gubben.....han fick dom väl tvinga ur sulkyn o att sluta köra.
Tobbe e cool. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-04-14 09:38:10  Jag kan inte se hur Yarrah ska kunna vinna.
Lämnar den utanför systemet tror jag.
Answer to: "Jag kan inte se hur Yarrah ska kunna vinna.
Lämnar den utanför "
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 2, YARRAH BOKO
S 3, HONEY LOVE VICTORY
|
Ta med den Plokko...onödigt att åka på den....och i sista också ifall du har 6 raka. Grym från dödens senast trots man såg att den inte var på topp....nu med det loppet i sig tror jag han är 20m bättre. Given på min kupong. (trots tobbe) 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-14 14:17:11  Ta med den Plokko...onödigt att åka på den....och i sista också ifall du har 6 raka. Grym från dödens senast trots man såg att den inte var på topp....nu med det loppet i sig tror jag han är 20m bättre. Given på min kupong. (trots tobbe) 
Answer to: "Ta med den Plokko...onödigt att åka på den....och i sista "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GHASTLY FACE
S 4, PERSOS SEAMAN
|
Vi får se.. vad slanten räcker till 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-14 15:39:35  Vi får se.. vad slanten räcker till 
Answer to: "Vi får se.. vad slanten räcker till :)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, KATJING
|
 Vi får se.. vad slanten räcker till 
Travspanarn ger dig säkert en slant annars 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-14 15:41:53
Answer to: "Vi får se.. vad slanten räcker till :)
Travspa"
|
|
|
Posted: 2010-04-14 15:59:26  Hon får bara en 20:a i veckan o det ska ju räcka till lördagsgodis och trosskydd. Blir tight, men visst, hon har säkert lite undanstoppat.
Går ju ur klass 7A i juni, tänkte fira med en stor klubba och en disneyfilm.
Answer to: "Hon får bara en 20:a i veckan o det ska ju räcka till lörda"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, KATJING
|
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2010-04-14 16:04:19  Hon får bara en 20:a i veckan o det ska ju räcka till lördagsgodis och trosskydd. Blir tight, men visst, hon har säkert lite undanstoppat.
Går ju ur klass 7A i juni, tänkte fira med en stor klubba och en disneyfilm.
Answer to: "Hon får bara en 20:a i veckan o det ska ju räcka till lörda"
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 3, HONEY LOVE VICTORY
|
men hon känner kanske Farbror Bosse..... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-14 16:06:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, KATJING
|
Klass 7A ska ha brödförsäljning på torget på lördag för att finansiera klassresa till Elitloppet.
För övrigt tycker jag att detta ser ut att vara ett rätt öppet lopp och gör som plokko, streckar efter plånbok.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-14 16:35:41  hehe...en till som varit med hör jag...  ...jo det finns massor, man skulle kunna skriva en hel bok om honom....  .....men det är bara Sören och Stig H som fått den äran va....iaf Sören.
Jag gillade Gunnar Nordin....synd att han fick sluta sina dagar så plötsligt men ack så passande, i en hage.  
Stall Tilly det var grejer det......
men Tobbe är cool....och få så mycket styrningar som han får trots 2 otäcka olyckor samt att han lade ned sin egna tränarrörelse med ett stort stall som han hade + att han hade hand om Stall Tilly en tid, det säger allt om hur stor "liten" man han är egentligen. Nu har han ett litet stall igen, men inte på långa vägar som förut. Svårt att lära gamla hundar sitta, eller hur!
Sen sitter det i blodet på dalslänningar...o framför allt i släkten....pappa Torsten har ju kört en hel del lopp han också den gubben.....han fick dom väl tvinga ur sulkyn o att sluta köra.
Tobbe e cool. 
Answer to: "hehe...en till som varit med hör jag...;)...jo det finns massor, man s"
|
|
Ja Gunnar Nordin var en hedersman o snackade med "Nissen" från Dalsland !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|