1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2010-04-02 15:42:54  Asså, ändrar du dig nu igen när han vann ? 
Answer to: "Asså, ändrar du dig nu igen när han vann ? ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MAGIC SPACE
S 1, LITTLE RAINBOW
|
Nej, 15 oplacerade styrningar på 25 starter.
han är för dålig helt enkelt.
hade han inte pippat Christer Berntsson innan loppet så hade, det aldrig gått heller.
Jag garderar.
Spikar han i sista V7 istället.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-02 18:44:51  Nej, 15 oplacerade styrningar på 25 starter.
han är för dålig helt enkelt.
hade han inte pippat Christer Berntsson innan loppet så hade, det aldrig gått heller.
Jag garderar.
Spikar han i sista V7 istället.
Answer to: "Nej, 15 oplacerade styrningar på 25 starter.
han är för d&"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, MAGIC SPACE
|
Gör det. Känns fantastiskt kul att så många här inne verkar vilja gardera en häst som är så överlägsen. Egentligen är det mycket mindre som talar emot Magic Space än Nu Pagadi. Skulle vilja ta tillfället i akt och utse Magic Space till årets spik hittills.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-02 19:20:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ska bli intressant att se hur tidigt örjan attackerar, kan mycket väl bli för långt fram till little rainbow+ryan trot som nog sticker ifrån övriga fältet och håller avståndet mot de övriga.
Nja, jag är alltid skeptisk till hästar som fått många lopp i dödens och framförallt loppet inför. Tvekar inte en sekund på att Magic space är en kanonhäst, men han har ett jäkla humör och risken är att de hårda loppen sätter sig i huvudet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-02 20:46:18  Gör det. Känns fantastiskt kul att så många här inne verkar vilja gardera en häst som är så överlägsen. Egentligen är det mycket mindre som talar emot Magic Space än Nu Pagadi. Skulle vilja ta tillfället i akt och utse Magic Space till årets spik hittills.
Answer to: "Gör det. Känns fantastiskt kul att så många här "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MAGIC SPACE
S 1, LITTLE RAINBOW
|
Såg du DD2 idag, fredag?
1640m, skapligt tempo 13 ett varv.. och Söderkvist kom aldrig in i loppet från spår 9.
Risken är ju att oavsett om Magic Space är lika bra som Lucky Jim så kan han hamna efter.
Inte hästen jag garderar, utan spåret 
Särskilt med Thuram som rygg, knappast bra.
|
|
Reply
|
|
stallbrucelee
|
Posted: 2010-04-02 21:10:36
|
Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
V 1, LITTLE RAINBOW
S 7, RYAN TROT
|
Jag tror Erik får perfekt rygg på hårtdragande Ryan Trot och speedar ner honom till slut genom att tacka för liften, Örjan kommer tyvärr aldrig in i matchen, det går inte att ta ngt om de går 11.0 sista 500 där framme, han har fööör långt fram, tror t.o.m det går snabbare sista biten så det kan ej gå bara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-02 22:27:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MAGIC SPACE
|
Västerbo World då?
har ju gått på isad vinterbana, har fått tunga resor samt sjuk oflyt i en del löp..
nu har han framspår,sprinterdistans,litet fält, och borde väl lättas något otroligt?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-02 22:40:22  Såg du DD2 idag, fredag?
1640m, skapligt tempo 13 ett varv.. och Söderkvist kom aldrig in i loppet från spår 9.
Risken är ju att oavsett om Magic Space är lika bra som Lucky Jim så kan han hamna efter.
Inte hästen jag garderar, utan spåret 
Särskilt med Thuram som rygg, knappast bra.
Answer to: "Såg du DD2 idag, fredag?
1640m, skapligt tempo 13 ett varv.. och S&o"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, MAGIC SPACE
|
Som jag ser det finns det bara en skillnad mellan det här loppet och alla andra sprinterlopp han har vunnit, och det är att motståndet är fruktansvärt svalt. Som jag har nämnt tidigare tror jag inte spåret spelar någon roll då han nästan alltid hamnar långt bak ändå. Jag räknar med att Örjan avancerar direkt och är de dumma nog att svara honom där framme så gör det ändå ingenting. Han är åtskilliga klasser bättre än de andra.
OM det nu skulle bli så att Örjan väljer ett lite mer passivt upplägg minskar såklart vinstchansen, men upploppet är rätt långt på Romme så jag tror att han fäller alla enkelt även i en spurt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 07:51:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, RYAN TROT
|
Spets och slut på Ryan Trot ! Skönt börja med en spik på ca 19% ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 10:01:31  Västerbo World då?
har ju gått på isad vinterbana, har fått tunga resor samt sjuk oflyt i en del löp..
nu har han framspår,sprinterdistans,litet fält, och borde väl lättas något otroligt?
Answer to: "Västerbo World då?
har ju gått på isad vinterbana"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, JUNCTION
|
Västerbo World tävlar alltid med brodd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 10:36:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VÄSTERBO WORLD
|
orjan har en starttrog konkurrent framfor sig. Jag tror po skrall och spelar med 1-4-5-6-7-9 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 10:47:35  orjan har en starttrog konkurrent framfor sig. Jag tror po skrall och spelar med 1-4-5-6-7-9 
Answer to: "orjan har en starttrog konkurrent framfor sig. Jag tror po skrall och spela"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MAGIC SPACE
|
Little Rainbow är väl ändå rätt hyfsad ut? Tror iofs att Örjan väljer rygg på Thuram för att tidigt gå fram i dödens. Därifrån är det sen givetvis upp till hästen om den vinner, jag tror den gör det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 10:56:58  Västerbo World tävlar alltid med brodd.
Answer to: "Västerbo World tävlar alltid med brodd."
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MAGIC SPACE
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 11:51:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VILDE GRAL
|
Alla spikar Magic Space!
Inte jag..här ska fällas en storfavorit.
Rusar Ryan kommer som vanligt dra som en idiot o det öppnar upp för många hästar som är speediga i detta loppet..72% bort tack!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 12:18:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MAGIC SPACE
S 7, RYAN TROT
|
9 magic space vinner!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 12:23:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hade lust att gardera med 1 och 7 men systemet blev för stort och Magic Space kändes som den sundaste spiken som han bollade mer Glory Southwind förra starten. Örjan glider nog fram i dödens sen vinner han med ett par längder.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 13:34:34  Hade lust att gardera med 1 och 7 men systemet blev för stort och Magic Space kändes som den sundaste spiken som han bollade mer Glory Southwind förra starten. Örjan glider nog fram i dödens sen vinner han med ett par längder.
Answer to: "Hade lust att gardera med 1 och 7 men systemet blev för stort och Magi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MAGIC SPACE
|
Exakt samma känsla här, ville ha gardering med 4,7 .. känslan är att Magic Space KAN få för långt fram och att Ryan Trot bara är bäst och rusar där framme till seger .. hmm blev osäker nu men jag hoppas innerligt på en galopp för ryan !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 14:11:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VILDE GRAL
|
Åke Lindblom körde en gång barfota med Ryan o aldrig mer..varför kan man ju tänka!?
Jag tror han blir hovöm o galopp risken är stor.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 14:33:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
fin start
hoppas nu man sätter sin raka v7 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 14:34:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MAGIC SPACE
S 1, LITTLE RAINBOW
|
 Såg du DD2 idag, fredag? 1640m, skapligt tempo 13 ett varv.. och Söderkvist kom aldrig in i loppet från spår 9. Risken är ju att oavsett om Magic Space är lika bra som Lucky Jim så kan han hamna efter.
Fan vad bra du är Plokko!
Så rätt läst.
Örjan kanske skulle gått LITE tidigare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 14:34:10
|
Became a member: