1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2010-02-10 20:43:36  Ni som såg Ladies Man på sundbyholm senast detta loppet var enbart ett snabb jobb för han det var sagt snällt lopp för han o låta han sig sträcka ut i slutet.
Med detta loppet i kroppen efter bergsåker starten så är det topp chans på vinst
Bra form på stallet o hästen
Snabb jobb i dag Onsdag här hemma på gården var mycket bra gick en bra runda..
Så jag ser honom med mycket bra chans på Lördag..
Spåret kunde inte blivit bättre ledar ner sig 2-3 par utvänligt sen tar han dom på spedd o styrka som han har...
Pass upp för våra hästar i helgen både Airstrike o Ladies Man är i form o bra spår med o värsta motbuden gåliga spår..
Erik för stor favorit i detta lopp finns många som kan slå han på lördag öppet lopp...
Answer to: "Ni som såg Ladies Man på sundbyholm senast detta loppet var enb"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BACHELORES DREAM
S 2, BACHELORES DREAM
|
Jo jag har kollat loppet i arkivet o måste säga att han inte imponerade på mig!!
Han kunde ju inte hålla ryggen på Macho Gossip o var allmänt seg.
Nu är ju Hockeys häst klart vassare, men med tanke på att första 1000 gick efter 14,7 -o sista 1000 runt enkla 17,5 på Ladies Man - nja...
(Det var en underbar styrning förresten...hamnade sist från 3e spår bakom bilen??)
Gången före på Bergsåker kunde han inte ta ner Bachelores Dream trots att han liftade med i ryggen på henne...nja
Får nog visa mer innan jag tror på final vinst.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-10 21:20:37  Visste att du var påläst o inte slänger ur dig en "känsla" bara.
Answer to: "Visste att du var påläst o inte slänger ur dig en "k&a"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 10, NICE AND A STAR
|
Tack detsamma  Kan dock inte påstå att alla mina inlägg bygger på djupa analyser. Tidigt i veckan har man ju inte hunnit igenom lopparkivet.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-02-11 10:40:50  Kan ju läsa den allsvenska kuskligan iaf... verkar ju var mer än vad du kan.. 
Answer to: "Kan ju läsa den allsvenska kuskligan iaf... verkar ju var mer än "
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 10, NICE AND A STAR
|
Hinner inte in förrän tommie hackar på folk....om jag är med i förstafemman, så måste ni vara andrafemman då som tar upp en hel tråd med tjafs. lämna in på kiosken istället, där har de säkert en ljugarbänk där du kan va analyskungen....(grabben måste ha komplex asså 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-11 20:52:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad handlar denna tråd om egentligen???? Dåligt hästsnack här. Mest annat trams känns det som. Själv tror jag vinnaren finns på bakspår i detta loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 10:24:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
är det bra travsnack då?
"jag tror att vinnaren finns på bakspår i detta loppet"
gå o lägg dig istället?
M.T devil ska laddas, kanske når spets, men kostar troligen för mycket och tröttnar innan loppet är slut.
bachelores eller katja tar spets, med fördel den förstnämda pga spåret och likvärdig startsnabbhet. Bra chans då!
Personligen lutar det åt prince L som ensam A häst här, mer gynnad av distansen än senast och blir det bara hyfsat tempo och hyfsade ryggar under slutvarvet så slår han av detta gänget. Var knappast trött senast, förlorade pga nice and a star kom för långt ut och och snabbt, erik skulle kört ifrån tidigare för att vinna loppet. Värst mot är troligen katja om den når spets utan för mycket strid, troligen kört då.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 11:13:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BACHELORES DREAM
|
24% på Prince L. nu! Det är spelvärt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 14:31:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BACHELORES DREAM
|
SVårt att hitta någon vinnare här, men Bachelores dream fortsätter att imponera tycker jag.
Mitt första streck i loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 14:48:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BACHELORES DREAM
|
Hamnar Kating i dödens ?
Bachelor Dreams i spets ?
Quantum Winner rygg ledaren ?
Prince L rygg på Katjing ?
Ja då blir det svårlöst... alla 4 måste med ?
Eller vågar man chansa bort Katjing i från dödens?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 15:04:08  Hamnar Kating i dödens ?
Quantum Winner rygg ledaren ?
Prince L rygg på Katjing ?
Ja då blir det svårlöst... alla 4 måste med ?
Eller vågar man chansa bort Katjing i från dödens?
Answer to: "Hamnar Kating i dödens ?
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, QUANTUM WINNER
|
Jeg ville nok tage katjing =)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 15:12:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BACHELORES DREAM
|
Eftersom polarna äger Katjing vågar man väl inte lämna den.. skulle man ha 6rätt skulle dem ju mobba ihjäl än 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 15:54:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RAVELLO
|
Står väl mellan 2-7-9 och 12 men Ravello och Nice and a star är roliga outsiders...
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-12 16:00:27
|
V 10, NICE AND A STAR
|
33% på Ravello tycker jag är skamligt mycket. Nice and a Star och I´m Alone Face tror jag mycket mer på och de är otroligt mycket mindre streckade.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 16:47:47  33% på Ravello tycker jag är skamligt mycket. Nice and a Star och I´m Alone Face tror jag mycket mer på och de är otroligt mycket mindre streckade.
Answer to: "33% på Ravello tycker jag är skamligt mycket. Nice and a Star oc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med där.
Im Alone Face är fin sak, måste nog med.
spontant:
2,5,7,9,11,12 (helgarderat)
2,7,11 (chansen)
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-12 17:13:40  Håller med där.
Im Alone Face är fin sak, måste nog med.
spontant:
2,5,7,9,11,12 (helgarderat)
2,7,11 (chansen)
Answer to: "Håller med där.
Im Alone Face är fin sak, måste nog "
|
V 10, NICE AND A STAR
|
Du lämnar Nice and a Star helt utanför? Min förstahäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 18:09:11  Du lämnar Nice and a Star helt utanför? Min förstahäst.
Answer to: "Du lämnar Nice and a Star helt utanför? Min förstahäst."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Maxtur sist, kan inte göra så mkt själv.
Bakspår.
Nej.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-12 18:23:54  Maxtur sist, kan inte göra så mkt själv.
Bakspår.
Nej.
Answer to: "Maxtur sist, kan inte göra så mkt själv.
Bakspår.
"
|
V 10, NICE AND A STAR
|
Inte mycket tur inblandat senast, satt i tredje utvändigt och var bara bäst skulle jag säga. Gången innan var den mycket bra efter hård öppning. Smygläge här, enda orosmålnet är den dåliga startryggen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 18:26:56  Inte mycket tur inblandat senast, satt i tredje utvändigt och var bara bäst skulle jag säga. Gången innan var den mycket bra efter hård öppning. Smygläge här, enda orosmålnet är den dåliga startryggen.
Answer to: "Inte mycket tur inblandat senast, satt i tredje utvändigt och var bara"
|
Became a member:
Forum posts:
|
... och bättre konkurrenter då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 19:16:12  Nice And A Star får ett streck av mig iaf, inget singelstreck kanske men givet streck....Prince L visade ju sin kapacitet sist, och han kan vinna från alla lägen....klassen i gänget iaf. Tvåan var strong sist också, vann väl från utvändigt ledaren och det är starkt jobbat. 3-4 streck här. 
Answer to: "Nice And A Star får ett streck av mig iaf, inget singelstreck kanske "
|
Became a member:
Forum posts:
|
har princeL intew styrka nog speeda ifrån på1640,med det nomala tempot som var,så har han heller inte kapaciteten eller styrkan att hänga på eller runda detta fält.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 21:27:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
har inte med nice and a star på 6 hästar med samma motivering som plokko.
kräver mycket klaff med tempo, positioner och har ett dåligt spår. Fått 2st drömlopp i rad, mot överlag sämre hästar.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-02-12 21:59:34
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Om man inte har med Nice And A Star så känns det väldigt märkligt om man har med Prince L.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|