1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2009-09-17 20:26:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, UNIVERSELL
|
Ska ni vara inne å bråka så får ni gå ut, så de så!
Känns som ett öppet lopp, här fyller jag jobbsystemet och hoppas på en riktig skräll. Hoppas jag inte ödslar 11 streck bara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-17 20:35:16  Ska ni vara inne å bråka så får ni gå ut, så de så!
Känns som ett öppet lopp, här fyller jag jobbsystemet och hoppas på en riktig skräll. Hoppas jag inte ödslar 11 streck bara.
Answer to: "Ska ni vara inne å bråka så får ni gå ut, s&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MOUNTAIN MAN
|
tönt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-17 23:00:47  Klankat ner, jag vet inte, men jag har för mig att du tycker att jag spelar konstiga system...
Skit samma, nu ska vi inte vara ovänner.
Jag tycker att Sanity har bra chans, därför att jag sett flera lopp på plats och nu senast var han helt otrolig, sprang över mållinjen utan att ta ut sig.
Sen att experterna rankar honom högt är en sak, men det är mitt eget intryck att han har bra chans.
Answer to: "Klankat ner, jag vet inte, men jag har för mig att du tycker att jag s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ingen fara. ja, jag tycker dina system är lite konstiga.  men ös på du om det känns rätt. vill gärna säga också att jag absolut inte har för avsikt att "klanka" utan bara snacka. har inget behov av jidder så det är aldrig min intention, om det nu uppfattas så.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-17 23:03:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MOUNTAIN MAN
|
sluta bråka nu!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-09-18 04:56:03
|
|
|
Posted: 2009-09-18 08:37:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ESTEREL GULL
S 1, NIMBUS HACKSTABLE
|
Är ett öppet lopp.
Ledningen tar nr 1 hur lätt som helst frågan är om han släpper?
Undrar vad Joakim ger Erik för kör order!?
OM nu han ska köra i ledningen blir ju era planer helt fel...eller?
Se upp med Esterel Gull
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-09-18 10:27:45
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
V 8, GREVE BRAVUR
S 1, NIMBUS HACKSTABLE
|
tråkigt att Sanity är struken nu kommer Greve Bravur ner och med tanke på OS så tror jag hästen blir släppt till ledningen oavsett om det är Nimbus Hackstable eller Mountain Man som sitter i ledningen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 11:16:30  Här måste jag tro på Jämtlands stolthet SANITY, som krossade motståndet förra onsdan här hemma och vann med hela upploppet på nytt banrekord 1,15!!
Då med Harald Sandström, nu Örjan upp!!!
Answer to: "Här måste jag tro på Jämtlands stolthet SANITY, som k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vem har du som reserv här?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 11:46:07  vem har du som reserv här?
Answer to: "vem har du som reserv här?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MOUNTAIN MAN
S 7, SANITY
|
Hade tyvärr inte skrivit ut reserver, men 11 Cosmo ´M.L. går in. Synd det, för jag hade valt 1 Nimbus Hackstable.
Sanity hade feber i morse, men nu har den tydligen gått ner. Tränaren vill ändå inte chansa och det tycker jag är helt självklart, hästens hälsa kommer iförsta hand och det kommer fler lopp. Synd bara att vi inte får veta nu hur det hade gått.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 11:48:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
då är det bara att hoppas på horpestaden. annars står ju åke kanonfint till också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 11:49:59  Hade tyvärr inte skrivit ut reserver, men 11 Cosmo ´M.L. går in. Synd det, för jag hade valt 1 Nimbus Hackstable.
Sanity hade feber i morse, men nu har den tydligen gått ner. Tränaren vill ändå inte chansa och det tycker jag är helt självklart, hästens hälsa kommer iförsta hand och det kommer fler lopp. Synd bara att vi inte får veta nu hur det hade gått.... 
Answer to: "Hade tyvärr inte skrivit ut reserver, men 11 Cosmo ´M.L. gå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, GREVE BRAVUR
|
finns säkert något "3 åriga" i norrland han kan starta o vinna i snart så du får njuta 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 11:58:22  finns säkert något "3 åriga" i norrland han kan starta o vinna i snart så du får njuta 
Answer to: "finns säkert något "3 åriga" i norrland han kan "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MOUNTAIN MAN
S 7, SANITY
|
Haha,han hade sopat banan med Greve Bravur, och jag hoppas att han får bevisa det snart.
Blir nog anmäld till ett nytt V75-lopp så snart han är frisk.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 12:00:06  då är det bara att hoppas på horpestaden. annars står ju åke kanonfint till också.
Answer to: "då är det bara att hoppas på horpestaden. annars stå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MOUNTAIN MAN
S 7, SANITY
|
Nu när det inte finns något motstånd av klass, så tar Mountain man hem det här plättlätt. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 12:19:19 Edited(1): 2009-09-18 12:20:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, COSMO M.L.
S 6, MOUNTAIN MAN
|
Cosmo M.L. är väl tidig här?? alldrig förlorat felfri?? näst senast hoppa han bort sig ju och det är ju inte lätt att reparera en galopp under en åbergs kväll???? jag tycker att han är första hästen i loppet....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 14:02:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MOUNTAIN MAN
|
Nu när Sanity blivit struken, vilken jag trodde en del på, så återgår jag till min grundidé och spikar Mountain Man.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 19:09:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NIMBUS HACKSTABLE
S 1, NIMBUS HACKSTABLE
|
Nimbus Hackstable (1) Känns hetast här, kuskförstärkt,Bra spår och startsnabb luktar spets eller OS? måste ha toppchans , chansspik? Saida Gold Wing gillar jag med, fin rad och satt fast med rubbet sparat på mantorp ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 19:41:29 Edited(1): 2009-09-18 19:41:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nimbus bara måste ju vara veckans spik, spetsar enkelt till en början och sen släpp till MM som inte kan svara när Erik släpper lös på OS.
Trist bara på strykningen av Sanity som hade dragit många obefogade streck.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 20:00:00  Nimbus bara måste ju vara veckans spik, spetsar enkelt till en början och sen släpp till MM som inte kan svara när Erik släpper lös på OS.
Trist bara på strykningen av Sanity som hade dragit många obefogade streck.
Answer to: "Nimbus bara måste ju vara veckans spik, spetsar enkelt till en bö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NIMBUS HACKSTABLE
S 1, NIMBUS HACKSTABLE
|
Du har uppfattat detta loppet helt korrekt  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 21:13:46  Du har uppfattat detta loppet helt korrekt  .
Answer to: "Du har uppfattat detta loppet helt korrekt:D."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MOUNTAIN MAN
|
chokladkaka: Mountain Man dagens avslag?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-18 21:14:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, GREVE BRAVUR
|
tror ni inte att greve och mountain man är bättre än nimbus. 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|