1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2008-09-12 23:08:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det här känns svårt. Bambino Banker tror jag en del på, men knappast från spets. Det är en typisk open stretch-häst. Vinstchansen är större därifrån. En annan häst som har kapacitet för att vinna är Face The Evil
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 23:14:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BAMBINO BANKER
|
dj seabrook tar inte ingo från dödens chokladkaka
3 och 11 räcker långt här men när bambino banker hamnat på 1% måste man ju lira, får ju garantert open stretch sen och inte omöjlit att han hinner fram....1% skulle smaka mumma
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-13 00:17:47
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 8, FLYING HERKULES
|
Ska klargöra lite eftersom vissa är ute och cyklar. Robis Ingo kommer sitta tidigt i spets. Otrolig form på den men en galen Åke Lindblom och medeldistans kan ge möra ben. Luggen lär inte galoppera från bakspår och att Flying Hercules inte imponerat på slutet håller jag inte med om. Han har blivit tempotorsk och har faktiskt avslutat i 10-fart sista 800 de två senaste gångerna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 06:46:42  Ska klargöra lite eftersom vissa är ute och cyklar. Robis Ingo kommer sitta tidigt i spets. Otrolig form på den men en galen Åke Lindblom och medeldistans kan ge möra ben. Luggen lär inte galoppera från bakspår och att Flying Hercules inte imponerat på slutet håller jag inte med om. Han har blivit tempotorsk och har faktiskt avslutat i 10-fart sista 800 de två senaste gångerna.
Answer to: "Ska klargöra lite eftersom vissa är ute och cyklar. Robis Ingo kommer sit"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LUGDUNUM
|
har gjort fel på jobbsystemet skulle haft 1-3-11 har 2-4-11 fick ringa runt 10 st jag hoppas på skräll
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-09-13 08:27:26  Ska klargöra lite eftersom vissa är ute och cyklar. Robis Ingo kommer sitta tidigt i spets. Otrolig form på den men en galen Åke Lindblom och medeldistans kan ge möra ben. Luggen lär inte galoppera från bakspår och att Flying Hercules inte imponerat på slutet håller jag inte med om. Han har blivit tempotorsk och har faktiskt avslutat i 10-fart sista 800 de två senaste gångerna.
Answer to: "Ska klargöra lite eftersom vissa är ute och cyklar. Robis Ingo kommer sit"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 8, FLYING HERKULES
|
 Ska klargöra lite eftersom vissa är ute och cyklar. Robis Ingo kommer sitta tidigt i spets. Otrolig form på den men en galen Åke Lindblom och medeldistans kan ge möra ben. Luggen lär inte galoppera från bakspår och att Flying Hercules inte imponerat på slutet håller jag inte med om. Han har blivit tempotorsk och har faktiskt avslutat i 10-fart sista 800 de två senaste gångerna.
Håller med, tror Herkules får loppet här och måste sitta där idag asså.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 11:41:58   Ska klargöra lite eftersom vissa är ute och cyklar. Robis Ingo kommer sitta tidigt i spets. Otrolig form på den men en galen Åke Lindblom och medeldistans kan ge möra ben. Luggen lär inte galoppera från bakspår och att Flying Hercules inte imponerat på slutet håller jag inte med om. Han har blivit tempotorsk och har faktiskt avslutat i 10-fart sista 800 de två senaste gångerna.
Håller med, tror Herkules får loppet här och måste sitta där idag asså.
Answer to: "Ska klargöra lite eftersom vissa är ute och cyklar. Robis Ingo kom"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LUGDUNUM
|
torskarna är ute efter flying herkules
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 11:50:10  torskarna är ute efter flying herkules
Answer to: "torskarna är ute efter flying herkules"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, REGENT ROYAL
|
hur menar du då keke? Att fisk äter häst, jo visst har vi en del pirayor här på forumet. På en välgarderad lapp ska Flying med, men oavsett så tycker jag att din 4:a Face The Evil är ett roligare streck än t ex Hot Tub. Jag chansar vilt och kör 3,4,7
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 13:24:05  hur menar du då keke? Att fisk äter häst, jo visst har vi en del pirayor här på forumet. På en välgarderad lapp ska Flying med, men oavsett så tycker jag att din 4:a Face The Evil är ett roligare streck än t ex Hot Tub. Jag chansar vilt och kör 3,4,7
Answer to: "hur menar du då keke? Att fisk äter häst, jo visst har vi en del pirayor"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LUGDUNUM
|
hästen är gammal o trött på livet vid banan. kan vinna någon gång på en sur v 5 kanske
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-13 14:21:11  hästen är gammal o trött på livet vid banan. kan vinna någon gång på en sur v 5 kanske
Answer to: "hästen är gammal o trött pÃ¥ livet vid banan. kan vinna nÃ¥gon gÃ¥ng pÃ"
|
V 8, FLYING HERKULES
|
Detta lopp håller samma standard som en sur gammal norrlands V5:a därför ska han streckas. På väg in i hans årstid, luktar tempo med Luggen med och avslutat rykande de två senaste utan att det syns i resultatraden pga tempotorsk.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 15:05:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vilket lopp! Mer sånt här i svensk travsport.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-09-13 15:07:19  Vilket lopp! Mer sånt här i svensk travsport.
Answer to: "Vilket lopp! Mer sånt här i svensk travsport."
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, FLYING HERKULES
|
Medhåll.. Kul att det händer lite
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 17:14:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LUGDUNUM
|
hur gick det med flying deadless
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 17:19:08  Detta lopp håller samma standard som en sur gammal norrlands V5:a därför ska han streckas. På väg in i hans årstid, luktar tempo med Luggen med och avslutat rykande de två senaste utan att det syns i resultatraden pga tempotorsk.
Answer to: "Detta lopp håller samma standard som en sur gammal norrlands V5:a därför"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LUGDUNUM
|
grenka lilla detta håller samma klass som surt gammalt lopp från norrland ändå är han 20 meter efter vinnaren men du kanske har med honom nästa gång
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 17:20:57  Detta lopp håller samma standard som en sur gammal norrlands V5:a därför ska han streckas. På väg in i hans årstid, luktar tempo med Luggen med och avslutat rykande de två senaste utan att det syns i resultatraden pga tempotorsk.
Answer to: "Detta lopp håller samma standard som en sur gammal norrlands V5:a därför"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LUGDUNUM
|
inget illa menat skoj med lite tjat och ideer
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-09-13 18:50:34
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 1, HOT TUB
|
Säga vad man vill om det hårt kritiserade travet uppe i norr. Loppen är iaf bra mycket roligare att se än Solvallas "favoritentillspetsochslut" trav....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 19:46:37  Säga vad man vill om det hårt kritiserade travet uppe i norr. Loppen är iaf bra mycket roligare att se än Solvallas "favoritentillspetsochslut" trav....
Answer to: "Säga vad man vill om det hårt kritiserade travet uppe i norr. Loppen är "
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LUGDUNUM
|
jag förstår vad du menar men vi har haft en jävla tjat om flying som jag tycker döende i denna klass kanske chans om han får börja i bronz i igen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 23:20:00  jag förstår vad du menar men vi har haft en jävla tjat om flying som jag tycker döende i denna klass kanske chans om han får börja i bronz i igen
Answer to: "jag förstår vad du menar men vi har haft en jävla tjat om flying som jag"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nån mer än jag som tyckte sig se ett lögnaktigt leende på eriks ansikte i intervjun? jag tyckte det verkade som om han gav goop segern?
eller?
fast erik hade inte varit ett dugg bättre för mig, tvärt om. jag ratade båda...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 23:37:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ROBIS INGO
|
Gav Goop segern??
Förklara!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-14 09:31:12  Gav Goop segern??
Förklara!!
Answer to: "Gav Goop segern??
Förklara!!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, REGENT ROYAL
|
När Erik inte fick spets, så svarar han ut Hot Tub och Lugdunum mfl där bak och ger alla utom Björn och en icke-vinnare i spets det svårt att vinna.
Hur som helst så håller jag ovan nämda-man kan inte klaga på underhållningsvärdet i detta loppet...
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-14 09:53:59  grenka lilla detta håller samma klass som surt gammalt lopp från norrland ändå är han 20 meter efter vinnaren men du kanske har med honom nästa gång
Answer to: "grenka lilla detta håller samma klass som surt gammalt lopp från norrland"
|
V 8, FLYING HERKULES
|
Vad var det för fel på Flying Hercules? Kommer tvåa, slagen med 2.5 längd av en häst som fick det absolut bästa tänkbara loppet.
Du kan verkligen ingenting Keke... Varken analysera travlopp eller fylla i en kupong. Förstår inte vilka som betalar för att vara med på dina system... Du jobbar kanske på ett gruppboende i Köping, det skulle förklara ett och annat...
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|