1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-06-05 13:51:08  Onödigt lägga en massa tid på om Plokko fuskat eller inte. Lägg energi på att få bort Kakans fusk istället. Han är den som fuskat mest på spelet.
Answer to: "Onödigt lägga en massa tid på om Plokko fuskat eller inte. Lägg energi "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, Tommie jag har några frågor!
Har du bevis på att jag har fuskat? (vilket jag inte gjort).
Varför hatar du mig?, jag har nästan aldrig pratat med dig här?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-05 14:34:42  Haha, Tommie jag har några frågor!
Har du bevis på att jag har fuskat? (vilket jag inte gjort).
Varför hatar du mig?, jag har nästan aldrig pratat med dig här?
Answer to: "Haha, Tommie jag har några frågor!
Har du bevis på att jag har fuskat"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alla fuskar, fråga Soberano, toastmachine.. osv.
Lägg ett bud på transfern över en miljon så är du körd.
Hoppas verkligen det går att avsluta ett medlemskap fort här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-05 14:57:09 Edited(3): 2008-06-05 15:03:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är väl ingen som tvingar dig att logga in om du tycker att det suger så mycket.
Tycker det är tråkigt att folk slutar.
Ännu tråkigare med fusk givetvis,men det är ju väldigt svårt att komma åt.
Det kanske inte är så dumt med begränsningar ändå(har ju blivit några,tror jag)som jag vart så idiotförklarad över när jag föreslog det för ett par månader sen.
Begränsa antal köp/etapp för alla stall.
Har man gjort några dåliga köp så får man väl stå sitt kast och vänta till nästa etapp med nya hästköp.
Jag t e x har bara gjort dåliga hästköp.Min bästa häst har sprungit in 155000 åt mig på snart 6 månader.
Jag är glad ändå.
Herregud alla travzonsvänner , det pågår krig ute i världen,barn svälter.
Det finns som sagt viktigare saker.
Det här är väl bara ett roligt tidsfördriv!! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-06-05 15:06:39  Alla fuskar, fråga Soberano, toastmachine.. osv.
Lägg ett bud på transfern över en miljon så är du körd.
Hoppas verkligen det går att avsluta ett medlemskap fort här.
Answer to: "Alla fuskar, fråga Soberano, toastmachine.. osv.
Lägg ett bud på transf"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Fast det som folk (även jag) har retat upp sig på är ju att du bjudit på denna hästen trots att du "avslutat" ditt stall. Jag struntar faktiskt i vem som har stallet och jag tror dig när du säger att du inte har den blekaste aning om vem det är.
När majoriteten vill ha en sida fri från fusk,god gärning,hjälpa fattig. Kalla det vad du vill. Det är varken snyggt gjort eller nödvändigt. Tyckte du att det var ok att Travspelaren la sina 4.5 miljoner på Perras häst? Perra är ju ändå varken en noname då han figurerar ganska flitigt här och är heller inte i behov av pengar.
|
|
Reply
|
|
Darkman
|
Posted: 2008-06-05 15:10:07   null Hoppas verkligen det går att avsluta ett medlemskap fort här  null
det är väl ingen som tvingar dig att logga in om du tycker att det suger så mycket.
Tycker det är tråkigt att folk sluta.
Ännu tråkigare med fusk givetvis,men det är ju väldigt svårt att komma åt.
Answer to: "nullHoppas verkligen det går att avsluta ett medlemskap for"
|
Became a member: 2008-02-02
Forum posts: 7
|
Amen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-05 17:50:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
REA REA REA REA!!! -150 000KR inom en vecka  
Right Here Right Now 2 689 000 kr
Pris: 50 000 kr Ålder: 4 år Ägare: Stall Blåbärspaj AB
Soberano och Toastmachine vad tycker ni skall göras åt just detta köp av Plokko?
Här finns hur många konstiga köp som helst som ni inte har gnällt på tidigare. Varför nu?
Det är upp till var och en att göra vad dom vill med sina pengar. (Vinstpengar) Om Plokko nu ville ge bort 1.4 mij är det upp till han.
Sluta upp med ert gnäll, ni är som två kärringar.
Föresten! Var fan är kakan? Du som alltid är med i alla diskussioner. Har du inget att tillägga om alla skumma köp i ditt stall?
Soberano och Toastmachine. Ni kan få vars 90 000 av mig om ni vill? Lägg ut en skit häst så ska ni få 90 000 som plåster på såren för ert gnällande. Hade jag haft mer hade ni fått ALLT.
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2008-06-05 21:35:25
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Räcker det inte med att avsluta stallet som alla andra och leva gott på den dryga miljonen han tjänat..
Tycker det bara är dumt att göra sig av med pengarna på det.. Hade kunnat köpt 200000 par guldskor eller något hade du iaf blivit av med alla pengar..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-05 21:40:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Visst kanmantycka att plokko (och travspelarn) gör fel, mem fusk är väl en ganska snedvriden rubrik ?
Osportsligt uppträdande på sin höjd
Sedan hänger ju inte allt bara på Plokko och travspelarn...du kan ju välja om du vill ta budet också och hoppas på att komma undan med det.
Plokko och travspelarn gjorde det väl mera för att vara hyggliga skulle jag tro. Kan förstå om de inte känner sig särskilt skyldiga...
Det är väl bara att maila spelledeningen om du inte vill "ha" pengarna.
Det har jag gjort, och det är allt jag kan göra....
problemet är bara att Eriksson inte ens svarat på 3 dagar, och än mindre reglerat budet och dragit bort några miljoner från min kassa.
Svårt att göra något då...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-05 22:10:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
knappast ditt fel perra.
Men det har ju skrivits mycket förr om kraftiga överbud skulle va fusk. Så klart ingen skillnad nu bara för att det inte var attract utan "etablerade" stall.
Har ju som jag sa inget med om de är två egna stall eller inte, att göra.
Ganska övertygade om att travspelarn och plokko inte gjorde de för att va hyggliga utan för att jävlas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-05 22:17:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lägger mig inte i denna disskuskion så mycket.. har två saker att säga..
Plokko fuskar inte, det är jag 100% säker på.
Skaffa transfer poliser NU.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-06-06 00:43:57
|
|
|
Posted: 2008-06-06 01:37:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
"alla djuren är jämnlika men några är mer jämnlika än andra"?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-06 03:10:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror knappst travsplearn i så fall gjorde det för att jävlas med mig, men kan mycket väl tänka mig att både travspelarn och plokko gjorde det för att reta upp en och annan...och i så fall lyckades de väl rätt bra
Tror de bara sitter och myser om de spanar in de här trådarna som berör deras bud.
Tycker fortfarande att fusk i sådana här spel innebär något planerat du gör för någons vinning ... och det här känns mer som en spontan grej som får lite negativa konsekvenser.
Men...Kvittar väl vad man kallar det egentligen. Det är ju lätt löst som sagt. Räcker med ett mail till spelledningen, och där hoppas jag alla behndlas jämlikt 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-06-06 09:33:39  tror knappst travsplearn i så fall gjorde det för att jävlas med mig, men kan mycket väl tänka mig att både travspelarn och plokko gjorde det för att reta upp en och annan...och i så fall lyckades de väl rätt bra
Tror de bara sitter och myser om de spanar in de här trådarna som berör deras bud.
Tycker fortfarande att fusk i sådana här spel innebär något planerat du gör för någons vinning ... och det här känns mer som en spontan grej som får lite negativa konsekvenser.
Men...Kvittar väl vad man kallar det egentligen. Det är ju lätt löst som sagt. Räcker med ett mail till spelledningen, och där hoppas jag alla behndlas jämlikt 
Answer to: "tror knappst travsplearn i så fall gjorde det för att jävlas med mig, me"
|
Forum posts: 7100
|
 Tycker fortfarande att fusk i sådana här spel innebär något planerat du gör för någons vinning ...
Är det inte just det som skett? NÅGONS VINNING. Kommer inte diskutera detta mera då det nog finns roligare saker att diskutera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-06 12:29:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag lade in planerat för jag menade att den som vinner på det också ska vara med på det, men visst...det är ju rätt oviktigt vad man kallar det.
Vill du kalla det fusk soberaon så kan jag köpa det..i vilket fall så är det överbud och inte okej. Inget snack om det, och då är det ju som du säger...det finns roligare saker att diskutera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-06 12:59:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Travkung´s Gästbok
Nytt inlägg
hogan 2008-06-05 15:18:41 Delete
Är det Plokko II eller en för honom helt obekant??
Lite nyfiken eftersom du fick sånt otroligt bud på din enkla häst??
SVAR Jag känner inte Plokko och det är inte hans stall utan mitt eget.
Jag satte ut Amazing Thought för 0kr
Om någon nu väljer att sätta ett bud på 1,4 är upp till personen själv.
Ett stort tack för 1,4 milj Plokko
Men för att få tyst på alla barnen i lekhagen kan jag köpa tillbaka hästen Amazing thougt för samma pengar, alla glada och nöjda då eller?

|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-06-06 13:55:07  Travkung´s Gästbok
Nytt inlägg
hogan 2008-06-05 15:18:41 Delete
Är det Plokko II eller en för honom helt obekant??
Lite nyfiken eftersom du fick sånt otroligt bud på din enkla häst??
SVAR Jag känner inte Plokko och det är inte hans stall utan mitt eget.
Jag satte ut Amazing Thought för 0kr
Om någon nu väljer att sätta ett bud på 1,4 är upp till personen själv.
Ett stort tack för 1,4 milj Plokko
Men för att få tyst på alla barnen i lekhagen kan jag köpa tillbaka hästen Amazing thougt för samma pengar, alla glada och nöjda då eller?

Answer to: " Travkung´s Gästbok
Nytt inlägg
hogan 2008-06-05 15:18:41"
|
Forum posts: 5430
|
Behåll pengarna tycker jag! Det är bara att gratulera att du hade tur! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-06 14:07:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
köp den här för flisen! No horse found
det är ett riktigt klipp för 1 500 000! jag lovar!

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-06 14:25:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Behåll pengarna 
Varken du eller Plokko har gjort något fel, tycker jag.
Låt småbarnen i lekhagen skrika tills dom tröttnar...
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2008-06-09 18:46:04
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Kanske ska be morsan och gammelfarmor starta stall för att sedan lägga bud på mina hästar och sedan avsluta stallet..
Klart det är fel.. Synd om killen (eller tjejen) som sålde hästen som förhoppninsvis inte hade något med det att göra men ändå blir indragen och anklagad..
Transferpoliser nu! vilka är frivilliga?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|