1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-25 16:26:11
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 4, KITO DU VIVIER
|
Kito du Vivier känns som första strecket. Imponerade ju så smått vid senaste besöket. Bara Going Kronos emot. Going Kronos har ju dock en tendens att bli överstreckad i den här typen av lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 18:47:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
trevligt lopp med tanke på hur lätt det är att låsa
3, ,4 ,5.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 20:07:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
Försöker Classe svara svanen?? Tror personligen inte att han klarar det, vill bara veta hur mycket det kostar för Torvald att komma dit.
Tror precis som warUlf att det är täckt på 3,4,5.. Fast jag är duktigt sugen på att spika Kito du vivier.
Med risk för att någon kommer med mothugg, så tyckte jag faktiskt inte att Going kronos såg speciellt märkvärdig ut senast, visst vann han med god marginal, men mötte han verkligen någon han inte ska slå även om han är halt?
Tyckte också att han såg lite rullig ut, men det är ju bara min uppfattning, finns säkert de som har en annan.
Fast Ludde sa ju iofs själv att travet inte var 100.
Är Going riktigt i ordning på lördag tror jag inte många står emot.. kanske ingen, men är han som han såg ut sist så tror jag inte det blir seger, men lämnar man en klasshäst som Going utanför så vette fan om jag vågar kolla på loppet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 20:20:46  Försöker Classe svara svanen?? Tror personligen inte att han klarar det, vill bara veta hur mycket det kostar för Torvald att komma dit.
Tror precis som warUlf att det är täckt på 3,4,5.. Fast jag är duktigt sugen på att spika Kito du vivier.
Med risk för att någon kommer med mothugg, så tyckte jag faktiskt inte att Going kronos såg speciellt märkvärdig ut senast, visst vann han med god marginal, men mötte han verkligen någon han inte ska slå även om han är halt?
Tyckte också att han såg lite rullig ut, men det är ju bara min uppfattning, finns säkert de som har en annan.
Fast Ludde sa ju iofs själv att travet inte var 100.
Är Going riktigt i ordning på lördag tror jag inte många står emot.. kanske ingen, men är han som han såg ut sist så tror jag inte det blir seger, men lämnar man en klasshäst som Going utanför så vette fan om jag vågar kolla på loppet 
Answer to: "Försöker Classe svara svanen?? Tror personligen inte att han klarar det, "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
att going var rullig senast upplevde då inte jag, höll på att springa ur grejerna ju..... men som kacke säger alla ser på trav på olika sätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 20:24:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
Rullig kanske är fel ord egentligen, men sprattlig på något vis.. haha.. vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 20:33:09 Edited(2): 2008-03-25 20:35:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GOING KRONOS
|
Ska nog stå på Luddes balkong på lördag med 100 v på Kito  och 100 vp på Going. Fast då vinner väl svanen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 20:36:20  Ska nog stå på Luddes balkong på lördag med 100 v på Kito  och 100 vp på Going. Fast då vinner väl svanen.
Answer to: "Ska nog stå på Luddes balkong på lördag med 100 v på Kito :D och 100 v"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
nej nej och ännu en gång nej...
SPRING RAY 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 20:41:31 Edited(1): 2008-03-25 20:41:52  nej nej och ännu en gång nej...
SPRING RAY 
Answer to: "nej nej och ännu en gång nej...
SPRING RAY ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GOING KRONOS
|
Spring Ray för nog vara statist på lördag och Goopen vinner inte ofta på Jägersro ( tack för det ) 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 20:54:14  Spring Ray för nog vara statist på lördag och Goopen vinner inte ofta på Jägersro ( tack för det ) 
Answer to: "Spring Ray för nog vara statist pÃ¥ lördag och Goopen vinner inte ofta pÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
haha jo! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 21:00:45  haha jo! 
Answer to: "haha jo! :)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GOING KRONOS
|
Spring Ray hade haft chans om Kjellman hade kört han  men inte Goopen så nä. Han duger inte
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 21:05:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag snackade med en kille idag vars pappa är gammal kusk och hade kört going kronos vid ett eller några tillfällen. killen sa att hästen är helt fruktansvärt stark och om man inte är "body builder" så sliter han armarna ur led på en om han är på det humöret... skulle vara kul om han satte den sidan till nu så han sätter fart på loppet...
ska åke bli favorit här? hoppas det blir hemmaseger här.
och goop tar nya tag med spring ray efter galoppen senast... lite kul att han kör 2 hästar i det här loppet...  både framspår och bakspår... tandemsulky?
vad är hamble crown för häst? har aldrig sett namnet förr.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 21:07:50  jag snackade med en kille idag vars pappa är gammal kusk och hade kört going kronos vid ett eller några tillfällen. killen sa att hästen är helt fruktansvärt stark och om man inte är "body builder" så sliter han armarna ur led på en om han är på det humöret... skulle vara kul om han satte den sidan till nu så han sätter fart på loppet...
ska åke bli favorit här? hoppas det blir hemmaseger här.
och goop tar nya tag med spring ray efter galoppen senast... lite kul att han kör 2 hästar i det här loppet...  både framspår och bakspår... tandemsulky?
vad är hamble crown för häst? har aldrig sett namnet förr.
Answer to: "jag snackade med en kille idag vars pappa är gammal kusk och hade kört go"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
Hamble crown har vunnit på V75 några gånger med Björn goop om jag inte minns fel rätt bra häst.. tror han kan vara i segerstriden vid överpace ( vilket det kommer bli ).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 21:16:51  Hamble crown har vunnit på V75 några gånger med Björn goop om jag inte minns fel rätt bra häst.. tror han kan vara i segerstriden vid överpace ( vilket det kommer bli ).
Answer to: "Hamble crown har vunnit på V75 några gånger med Björn goop om jag inte "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GOING KRONOS
|
Överpace nä Svanen till täten och Johnny i dödens som inte gör ngt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 21:17:56  Överpace nä Svanen till täten och Johnny i dödens som inte gör ngt
Answer to: "Överpace nä Svanen till täten och Johnny i dödens som inte gör ngt"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
haha, kan lova dej att fransmannen, eller going går fram..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 21:39:24  haha, kan lova dej att fransmannen, eller going går fram..
Answer to: "haha, kan lova dej att fransmannen, eller going går fram.."
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GOING KRONOS
|
Skulle nog inte tro att Ludde skulle gå fram med Going i dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 21:56:40  Skulle nog inte tro att Ludde skulle gå fram med Going i dödens.
Answer to: "Skulle nog inte tro att Ludde skulle gå fram med Going i dödens."
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
då känner du inte ludde
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-25 22:04:13
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 3, GOING KRONOS
|
HAHA, klart som fan att det blir tempo! ludde tvekar inte 1 sekund och Nivard tvekar inte en halv sekund ens......
knappast att svanstedt ska få "fuska" bort något lopp i spets, det existerar inte!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 22:11:49  då känner du inte ludde
Answer to: "då känner du inte ludde"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GOING KRONOS
|
Känner han nog bättre än dig det ska gudarna veta
|
|
Reply
|
|
NaDjiL
|
Posted: 2008-03-25 22:30:45
|
Became a member: 2008-01-17
Forum posts: 184
V 5, TORVALD PALEMA
|
Ludde måste nog visa motsattsen denna gång...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 22:37:36  HAHA, klart som fan att det blir tempo! ludde tvekar inte 1 sekund och Nivard tvekar inte en halv sekund ens......
knappast att svanstedt ska få "fuska" bort något lopp i spets, det existerar inte!
Answer to: "HAHA, klart som fan att det blir tempo! ludde tvekar inte 1 sekund och Niva"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GOING KRONOS
|
Då får väl Fransmannen gå idödens tror ej Ludde skulle göra det med Going för då blir han trea
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6