1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[ 12
]
13
|
|
Posted: 2008-03-30 13:39:42  Om Nijo skulle vara lika bra att tippa som han tror att han är så skulle han ha rätt i alla lopp. Nu ska jag inte skriva nå mer om detta... Lyssna på Nijos tips om ni är dumma och vill bli fattiga.
Answer to: "Om Nijo skulle vara lika bra att tippa som han tror att han är så skulle "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
nej men jag vill gärna höra dina tips för du verkar ju ha rätt i varenda lopp?.. vem vinner dubbel idag?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 14:02:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Grenka.. Det är ju det jag menar. Du skriver att nijo lämnar bra tips med ett bra resonemang bakom.. Om tippsen aldrig vinner så är det inte ett bra tips hur mycket resonemang det finns bakom...(och nijos tips vinner aldrig) Det är det jag menar med att ni tror att nijo är bra att tippa eftersom han är bra att skriva.
Soberano... Jag har skrivit 9 inlägg och redan kommit med bästa tipset. Och det är att aldrig lyssna på nijo.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-30 14:05:46  Du blir sur bara för att du vet att jag har rätt. Jag kan omöjligt tippa sämre än dej! Du har varit här i några månader nu och inte lämnat ett tips av värde.
Answer to: "Du blir sur bara för att du vet att jag har rätt. Jag kan omöjligt tippa"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 5, TORVALD PALEMA
|
Myzan, du har ju själv bara varit här sen februari, det är ju inte så länge sen.  Be friendly 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-30 14:08:49  Grenka.. Det är ju det jag menar. Du skriver att nijo lämnar bra tips med ett bra resonemang bakom.. Om tippsen aldrig vinner så är det inte ett bra tips hur mycket resonemang det finns bakom...(och nijos tips vinner aldrig) Det är det jag menar med att ni tror att nijo är bra att tippa eftersom han är bra att skriva.
Soberano... Jag har skrivit 9 inlägg och redan kommit med bästa tipset. Och det är att aldrig lyssna på nijo.
Answer to: "Grenka.. Det är ju det jag menar. Du skriver att nijo lämnar bra tips med"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 4, KITO DU VIVIER
|
Håll det för dig själv isåfall för det är ingen som vill ha en massa jävla bullshit här. Strunta du i hans tips och låt oss andra värdera och välja vilka tips och analyser som verkar vettiga och spela därefter. Fattar inte vad vitsen med dina inlägg är?
Detta är ett forum där tanken är att man ska kunna utbyta ideér och funderingar med varandra. När du kommit med lite vettiga tips som sitter så kan du väl kritisera sedan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 14:30:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GOING KRONOS
|
myzan verkar vara en hetsig typ.Bommul i öronen och vaderade fingrar kanske hjälper.Skulle vara roligt att se några feta tips med analys av dig myzan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 15:40:05 Edited(1): 2008-03-30 15:40:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns ett till skäl att jag gillar att se tips med analys.
Dom behöver inte nödväntigtvis vara rätt, men däremot är jag väldig glad om jag får lite ny info och andra infallsvinklar, som hjälper mig när ska "köra loppen i badkaret"
Där Mysan tycker jag Nijo ofta ger mig mycket information som är matnyttig och intressant.
Långa analyser fyller alltså helt klart en funktion, oavsett om de jämnt är rätt !
Har faktiskt inte å andra sidan funderat så mcyket på hur ofta han har rätt för jag kör så otroligt sällan på andras tips och analyser rakt av. Jag bara lägger det till mitt eget kunnande och mot slutet av veckan brukar jag ha en ganska bra bild av loppen.
Dvs , jag tippar rätt , och kuskarna kör fel 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-30 15:45:34 Edited(2): 2008-03-30 15:47:40
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 3, GOING KRONOS
|
med tanke på stavningen, attityden och form av att föra en "diskussion" så låter "myzan" som tommie...........kommentaren "  Det är det jag menar med att ni tror att nijo är bra att tippa eftersom han är bra att skriva." har jag sett tidigare från tommie......även stavningen av "dig" skrivs med "dej" av myzan, såväl som tommie. Kom inte och säg att det finns två stycken så obildade "vuxna" människor i sverige?
Bästa tipset jag kan ge,,,,spela Ludde med undantag för när han är storfavorit på jägersro (blir ofta grymt nerspelad där)......Det har jag tjänat mycket fina pengar på kan jag lova.
Annars så kan jag väl inte säga mer än att ni ska hädanfter lyssna på proffset själv, Myzan om ni vill vinna pengar. Bara till att rygga troligen? om han/hon nu vågar lägga fram lite tips........Eller jag kanske skulle säga Tommie? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 15:45:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
läste precis på aftonbladet att johan edlund vill se en svensk kusk på kito i finalen. vad säger ni om det? skulle ni vilja se typ erik, takter eller goop eller nån annan svensk på kito i finalen?
edlund kritiserar också åkes körning, men det slår mig att åke körde väl nästan exakt likadant med finders keepers? och där bar det hela vägen... visst det var galopp och grejor där men ändå. det hade kunnat hända här också.
kanske värt att notera att ingen av dom allra "största" kuskarna, typ erik, örjan, takter och goop tagit nån plats ännu... ska bli riktigt kul att se startlistorna ikväll!
kanske får vi ett annat ljus över lutfis matchning av gk förra året nu när han säger att han gjorde det för att härda hästen, och att han kommer att matcha den annorlunda nu i år... kanske en bra plan? vi får väl se om han har gud i himmelen med sig... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 16:12:31  med tanke på stavningen, attityden och form av att föra en "diskussion" så låter "myzan" som tommie...........kommentaren "  Det är det jag menar med att ni tror att nijo är bra att tippa eftersom han är bra att skriva." har jag sett tidigare från tommie......även stavningen av "dig" skrivs med "dej" av myzan, såväl som tommie. Kom inte och säg att det finns två stycken så obildade "vuxna" människor i sverige?
Bästa tipset jag kan ge,,,,spela Ludde med undantag för när han är storfavorit på jägersro (blir ofta grymt nerspelad där)......Det har jag tjänat mycket fina pengar på kan jag lova.
Annars så kan jag väl inte säga mer än att ni ska hädanfter lyssna på proffset själv, Myzan om ni vill vinna pengar. Bara till att rygga troligen? om han/hon nu vågar lägga fram lite tips........Eller jag kanske skulle säga Tommie? 
Answer to: "med tanke på stavningen, attityden och form av att föra en "diskussi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker att Tommie är ungefär lika dålig och kaxig som du nijo... Ni har lika dålig attityd båda två. Dock har tommie vunnit några gånger har jag sett. Sen om jag skriver "dig" eller "dej" tycker jag inte spelar någon roll.. Tror dom flesta här fårstår mej även om jag skriver "dej"... Dock inte du kanske...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 16:18:09 Edited(1): 2008-03-30 16:18:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spela Ludde... Bra tips...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-30 16:23:53  Spela Ludde... Bra tips...
Answer to: "Spela Ludde... Bra tips..."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 4, KITO DU VIVIER
|
Jag har en liten fråga bara. Du som smugit omkring här och läst alla inlägg och lagt på minnet vem som sätter vinnare och vem som inte gör det. Vem är egentligen bäst? Vem sätter vinnare på löpande band? Med andra ord, vem ska man rygga? Nijo sätter ju inget men vem har känslan? Du måste ju vara rätt person att fråga eftersom du har koll på vad alla skriver utan att skriva själv....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 16:29:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GOING KRONOS
|
Jag tror också att tommie och myzan är samma person ocg dom båda aliasen verkar hata ivarsson lika mycket. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 16:55:43  Tycker att Tommie är ungefär lika dålig och kaxig som du nijo... Ni har lika dålig attityd båda två. Dock har tommie vunnit några gånger har jag sett. Sen om jag skriver "dig" eller "dej" tycker jag inte spelar någon roll.. Tror dom flesta här fårstår mej även om jag skriver "dej"... Dock inte du kanske...
Answer to: "Tycker att Tommie är ungefär lika dålig och kaxig som du nijo... Ni har "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
mycket sällan tommie lämnar ut sina tips i forumet..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 16:58:29  Spela Ludde... Bra tips...
Answer to: "Spela Ludde... Bra tips..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
precis håller med soberano du som smugit omkring här och vet vilka som sätter alla vinnarna vem tippar bäst?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-30 17:02:55
|
|
|
Posted: 2008-03-30 17:27:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
svart på vitt så är de ju jag i och emd ledningen i oddsjakten UTAN fusk (påpekar UTAN i och med att det spekulerats i att nadra här på forumet dragit nytta med hjälp av fusk)
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-30 17:39:32
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 4, KITO DU VIVIER
|
Man ske ge fan i att kalla andra för usla tippare om man inte vågar lägga ut sina egna tips, idéer och analyser.
Myzan låt oss avgöra om du är en bättre tippare än Nijo. Om du vågar... 10 inlägg sen februari tyder på feghet...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 17:39:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag kommer inte ihåg vad han hette men han som vann 4 miljoner är ju självklart bäst. Den som vinner mest är bäst. ganska självklart tycker jag.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-30 17:43:02
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 4, KITO DU VIVIER
|
Sluta snacka skit och leverera nåt eget istället.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-30 17:45:05 Edited(2): 2008-03-30 17:45:51
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 3, GOING KRONOS
|
myzan eller tommie,,,,klart att man förstår vad du menar när du skriver "dej" eller mej" , men jag har mycket svårt att tro det finns två personer på detta forumet som stavar lika dåligt och uselt på just de orden. Kunskap man lärde sig i lågstadiet......
knappast trovärdigt att en "ny" person kommer in och börjar såga folk efter bara 9 skrivna inlägg......
Som sagt, Tommie lämnar i princip aldrig ut tips och personen som vann 4.a miljoner(minns ej vem) ger väl inte heller ut tips? var ett system som han visade i efterhand.....
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7