1
[ 2
]
3
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-06 15:47:03  Chokladkaka: utnämner dig till agent på TBI (Travzonen Bureau of Investigation)
Men då måste du byta bild, kan ju inte ha den bilden av ett hockeylag från bonnaland!! Du måste ha lite mer pondus!! 
Answer to: "Chokladkaka: utnämner dig till agent på TBI (Travzonen Bureau of Investig"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Den där bilden har stört mig länge nu så ingen skulle bli gladare än jag om Choko kan byta ut den
Måste ärligt talat var Elitseriens absolut fulaste klubbmärke.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 15:47:52  Den där bilden har stört mig länge nu så ingen skulle bli gladare än jag om Choko kan byta ut den
Måste ärligt talat var Elitseriens absolut fulaste klubbmärke.
Answer to: "Den där bilden har stört mig länge nu så ingen skulle bli gladare än j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha aldrig  ... det är MoDo´s bild som är fulast  .
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-06 15:50:43  haha aldrig  ... det är MoDo´s bild som är fulast  .
Answer to: "haha aldrig :D... det är MoDo´s bild som är fulast ;)."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Vad i H...ete!! MODO har klart snyggaste loggan och är dessutom elitseriens bästa lag. Visst, dom vinner inte serien men det är slutspelet som räknas! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 15:51:20  Vad i H...ete!! MODO har klart snyggaste loggan och är dessutom elitseriens bästa lag. Visst, dom vinner inte serien men det är slutspelet som räknas! 
Answer to: "Vad i H...ete!! MODO har klart snyggaste loggan och är dessutom elitserien"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tss.....  .
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-06 15:51:34
 haha  ..
vad ska jag ha för något då?  .
Answer to: "haha :D..
vad ska jag ha för något då? :)."
|
|
|
Posted: 2008-03-06 15:52:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 16:25:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Modo är ett norrlandslag, kommentar överflödig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 17:08:25 Edited(2): 2008-03-06 17:09:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Chokladkaka...Hur kan du byta ut bilden på laget du håller på för att nå´n lite tomte ( inte personligt menat gidman, kunde varit vilken tomte som helst ) kommer och beklagar sig ?!?! Skäms 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 17:34:40  Chokladkaka...Hur kan du byta ut bilden på laget du håller på för att nå´n lite tomte ( inte personligt menat gidman, kunde varit vilken tomte som helst ) kommer och beklagar sig ?!?! Skäms 
Answer to: "Chokladkaka...Hur kan du byta ut bilden på laget du håller på för att n"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha  ...
Behövs byta lite då och då.  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 17:53:35  självklart
men jag undrar om eriksson orkar läsa mina mejl? har blivit ganska många på senare tid......
Answer to: "självklart :)
men jag undrar om eriksson orkar läsa mina mejl? har bli"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahahaha..
KOLLA HAN SOM KÖPTE HÄSTEN FÖR 2 MILJONER HAR LAGT UT DEN IGEN FÖR 0 KR... snacka om att be om att bli avstängd.
Detta är det sämsta fusket jag någonsin sett.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-06 18:05:39
|
|
|
Posted: 2008-03-06 18:13:49  Modo är ett norrlandslag, kommentar överflödig.
Answer to: "Modo är ett norrlandslag, kommentar överflödig."
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller du på Malmö?? de går det ju bra för...... i både fotboll och hockey..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 18:46:12  håller du på Malmö?? de går det ju bra för...... i både fotboll och hockey..! 
Answer to: "håller du på Malmö?? de går det ju bra för...... i både fotboll och h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bor inte i Malmö.
Men det är en sån sinnessjukt kraftig b-stämpel på samtliga norrlandsetablissemang.
Modo är ett skämt projekt, därför det går så dåligt för dom, ett SM-Guld på 15 år eller vad är det? Fotboll existerar inte i norrland, jo förlåt, Damfotboll är stort där, och ju förlåt Kallblod.
Men det är ju kul att däggdjurens svaga länkar får en chans i arktisk cirkusmiljö!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 18:48:15  Bor inte i Malmö.
Men det är en sån sinnessjukt kraftig b-stämpel på samtliga norrlandsetablissemang.
Modo är ett skämt projekt, därför det går så dåligt för dom, ett SM-Guld på 15 år eller vad är det? Fotboll existerar inte i norrland, jo förlåt, Damfotboll är stort där, och ju förlåt Kallblod.
Men det är ju kul att däggdjurens svaga länkar får en chans i arktisk cirkusmiljö!
Answer to: "Bor inte i Malmö.
Men det är en sån sinnessjukt kraftig b-stämpel på "
|
Became a member:
Forum posts:
|
han frågar inte om du bor i malmö håller du på malmö?  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 18:53:10 Edited(1): 2008-03-06 18:54:28  Bor inte i Malmö.
Answer to: "Bor inte i Malmö.
Men det är en sån sinnessjukt kraftig b-stämpel på "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Var bor farbror storfräsare då för jag tro knappast att han sitter i Pais som du angett som hemmabana här på liret....(dricker vin och äter musslor??)
sen att det skulle gå dåligt för Modo och att de skulle vara ett "skämtprojekt" har jag hemskt svårt att sympatisera med, fråga "Foppa", Näslund, Sedins, (för att nämna några) som nog är rätt så uppåt angående Öviks b-bestämplade projekt....
Lätt att klanka ner på Norrland då man själv förmodligen bor i stora metropolen sunne i värmland eller något liknande...
Och ja, jag gillar kallblod. Har både fött upp och tränat, trevliga hästar..... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 19:06:29  Var bor farbror storfräsare då för jag tro knappast att han sitter i Pais som du angett som hemmabana här på liret....(dricker vin och äter musslor??)
sen att det skulle gå dåligt för Modo och att de skulle vara ett "skämtprojekt" har jag hemskt svårt att sympatisera med, fråga "Foppa", Näslund, Sedins, (för att nämna några) som nog är rätt så uppåt angående Öviks b-bestämplade projekt....
Lätt att klanka ner på Norrland då man själv förmodligen bor i stora metropolen sunne i värmland eller något liknande...
Och ja, jag gillar kallblod. Har både fött upp och tränat, trevliga hästar..... 
Answer to: "Var bor farbror storfräsare då för jag tro knappast att han sitter i Pai"
|
Became a member:
Forum posts:
|
dricker vin och äter baguette, blir dåligt med musslor..
Kallblod och Sunne är annars rätt synkat också.
Modo hockey, vad heter det där badhuset i Övik?
Känns som man är i forna Sovjetunionen när man vistas under det taket.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 19:14:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Norrland ger mig kalla kårar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-06 19:14:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
 .
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-06 19:17:31
|
|
Eriksson
|
Posted: 2008-03-06 21:57:47
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Trodde jag hade gjort klart att vi inte lägger ut misstänkta fuskare i forumet. Privata mail till mig är det som gäller.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|