1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2008-02-14 14:59:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
Alfiepalfie, lite goddag yxskaft över din kommentar.
Visst, han har felat på sistone, men VARFÖR?
Senast fick han ett gungo i knäet direkt, hade ingenstans att ta vägen = inte hans fel, så det kan man inte räkna som en "galopp".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-14 15:24:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, WARLORD BOKO
|
Domino Eson såg inte bra ut senast & jag blev förvånad då jag såg den i startlistan, blir struken?
Tror inte för ett ögonblick att Åke släpper spetsen & om kör Goop framåt så lär dom köra länge om spetsen då kliver Pommard in & avgör tiil slut. "Om" dom strider alltså, annars leder Åke loppet runt om.
Garros
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-14 16:07:10   Det finns starka favoriter, på förhand, men det räcker ju att ett par tre stycken gör bort sig så blir det ju hög utdelning. Framförallt det som ju faktiskt talar emot att det blir favoritparad är ju att Gopp kör nästan alla och han vinner ju knappast mer än 2 max 3 av dessa. För er som kör reducerade system kanske det är läge att köra goop som A häst med krav på 2 max 3?
Answer to: ":D Det finns starka favoriter, på förhand, men det räcker ju att ett par"
|
Became a member:
Forum posts:
|
markera upp honom i utgångar och sätt max 3.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-14 19:02:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag kan knappt något om King of Spader men litar på experterna och spikar. Kan ltyckas dumdristigt, men ibland är det nyttigt att lyssna på andra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-14 21:03:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
Garros, var Domino Eson ens i bild någon gång...?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-14 22:32:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
prima crille: Anser att de inte är en slump att en häst som har galopperat i 50% av sina starter galopperar där.. många hästar skulle klarat av de där!
Patrik Södervall har ju sagt att han är hur travsäker som helst i lugna farter och i jobb.. men väl på tävlingsbanan så blir han som en helt annan häst, slänger sig ofta i galopp utan anledning.. aja alla spelar olika.. han är ljusår från mina streckkandidater inför hans starter
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-14 23:30:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
känns tufft att spika en häst som bara gått tre lopp. nog för att han har imponerat oerhört men 81% är lite för mycket. han blir troligen a-häst här men jag måste gardera med några st. Dansöör Pellini har imponerat på mig, definitivt streckad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 00:29:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
Alfie, njae, men jag skulle tro att 9/10 felar i det läger faktiskt, tycker man inte ska hänga upp sig på den galoppen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 05:22:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, WARLORD BOKO
|
Nej Domino Eson åker inte med, han såg inte bra ut i värmningen. Åkes skall visst inte vara snabb ut så det kan vara en straffspark för Goopen.
Vi klurar vidare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 14:04:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
Det är en straffspark förr herr Goop.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-02-15 14:49:01
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6900
|
Trott stenhårt på King of spader hela veckan och har inte lyckats ändra mig. Alla spikar... Nybrink, Travtjänst... Bara att hänga på!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 19:44:00 V75-5 | Klass III, försök 4. 1:A PRIS 100 000 kr 2140 V 1. WARLORD BOKO Svanstedt Åke 2. POMMARD Forsgren Lennart 3. HOKUS Takter Johnny 4. DECARONE Eriksson Håkan 5. KING OF SPADER Goop Björn 6. JUST A NOTE Larsson Susanne 7. EXKLUSIV PALEMA Persson Håkan K 8. DANSÖÖR PELLINI Söderkvist Stefan 9. DOMINO ESON Kihlström Örjan 10. GRANDMOTHER LILLY Sjunnesson Jörgen 11. DESERT DUST Lindblom Carl-Erik 12. CHIVAS BRIAN Andersson Mikael J
Turordning: 4-8-5-1-7-9-10-3-12-11-2-6
Answer to: "v75:93:5"
|
Became a member:
Forum posts:
|
King of Spader verkar vara en kanon, men endast 3 starter. Måste varna för Domino Eson som haft världens otur. Sist blev det tvärstopp bakom Goops lärling M.Larsson som i starten satte Miss Sunway på arslet. Spelad till 72 för tian men bara streckad på 6%, säger allt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 20:27:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
Domino Esons vinnarodds kommer högst troligt ligga på runt 15 gånger pengarna imorgon tror jag och 8-9 i %
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 20:33:33  Domino Esons vinnarodds kommer högst troligt ligga på runt 15 gånger pengarna imorgon tror jag och 8-9 i %
Answer to: "Domino Esons vinnarodds kommer högst troligt ligga på runt 15 gånger pen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tveksamt om han kommer att stå så högt som 8-9%. Men 15ggr och kanske 5-6% tackar vi för. Det offrar jag en 100-ing samt 2 streck på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 21:04:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
Warlord Boko är inte snabb nog att hålla spets, däremot har King of Spader spetsat båda gångerna från spår 5. Endast galopp eller sjukdom emot, men det inträffar ju ett antal gånger per år, se bara på Copper Beech. En klar A-häst får det bli, och jag spelar dessutom med att Lill-Goop vinner minst 2 lopp. King Of Spader och Quarcio Du Chene är de hetaste, men Spring Ray är också en bra chans. Vid gardering: Just A Note är totalt bortglömd på 1 %, Pommard är den enda av Åkes hästar som han plussar på, trots att han är bortvald och körs av "kusken" Forsgren. 8 Dansöör Pellini är klart streckvärd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 21:14:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
Mycket tveksamt om Åke kan hålla spets, känns för övrigt ganska orelevant med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 21:57:52  Mycket tveksamt om Åke kan hålla spets, känns för övrigt ganska orelevant med.
Answer to: "Mycket tveksamt om Åke kan hålla spets, känns för övrigt ganska orelev"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
Åke säger att hästen inte kan öppna i volt, så då skojjar han nog inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 22:06:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
goop tor själv på superchans med denna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 22:43:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vinner inte King of Spader så blir det inte 7 rätt imorgon, orkar inte sitta o leta upp mikroskopiska chanser till att någon annan vinner. King of Spader är bäst här helt enkelt, ingenting emot egentligen. Känns som att det är en av dom bättre spikarna på v75 iår. Dvs dom omgångarna som har gått. Nej Goop gunga in en jävel nu för min skull.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-15 22:46:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KING OF SPADER
|
Helt sinnessjukt, han är streckfavorit i Sex lopp, Spring Ray är hans sämsta chans sett till steckfördelningen  Och den spikar väl en tredjedel av Sverige.
Vinner han inte tre lopp imorrn så ger det massvis.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|