1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-02-08 22:11:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
såg precis erik på fyran. han gav väl sig själv mer eller mindre avlsag i alla lopp tyckte jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 22:12:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
aaa.. trodde han skulle va mer positiv till Shiburre iaf!..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 22:19:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Otroligt, han som alltid är vråloptimist.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 22:32:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
såg ni det? jag kanske misstolkade honom?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 22:44:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
nyckel? va?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 23:04:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag menar om ni såg eriks lopptankar efter v65 på fyran. jag menar också att om nån annan såg det så kanske ni uppfattade honom på ett annat sätt... jag tyckte dock att han verkade lite pessimistisk inför morgondagen...
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-02-08 23:14:17
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
å andra sidan är Hans adielsson optimistisk angående shiburre och han är väldigt sällan optimistisk.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 11:51:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Åke har ju själv sagt att westside photo är riktigt snabb från start
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 11:52:31  Åke har ju själv sagt att westside photo är riktigt snabb från start
Answer to: "Åke har ju själv sagt att westside photo är riktigt snabb från start
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja fast det gäller ju att vinna loppet och det gör han ju absolut inte 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 14:49:49  Copper Beech har dom inte hittat något fel på, så han anmäls snart igen.
TamTam var dålig i sista jobbet tydligen.
Conrads stall går bra, som tidigare.
Oavsett dom du får rätt chokladkaka så har du fel, för dina belägg är gripna ur luften.
Ett avslag är inte en personlig idé utan det är något med substans i .. till ex. Hovömhet, inte kan gå barfota, dålig i jobb, druckit dåligt med vatten mm.
Inte .. jag tror inte.. öhm, jag gissar.. öhm, hästen är söt.. öhm, jag gillar ponnys ..
Answer to: "Copper Beech har dom inte hittat något fel på, så han anmäls snart igen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha faan vad gött att han förlorade  ... TO LOOSE
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 18:57:06  haha faan vad gött att han förlorade  ... TO LOOSE
Answer to: "haha faan vad gött att han förlorade :) ... TO LOOSE"
|
Became a member:
Forum posts:
|
dålig form i stallet, såg inte din analys av att han skulle galoppera i starten.
du kan sluta slösa med trådar på dina avslag för dom är så dåligt backade så det är otroligt.
ut lek med in ponny istället.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-02-09 18:59:53
 dålig form i stallet, såg inte din analys av att han skulle galoppera i starten.
du kan sluta slösa med trådar på dina avslag för dom är så dåligt backade så det är otroligt.
ut lek med in ponny istället.
Answer to: "dålig form i stallet, såg inte din analys av att han skulle galoppera i s"
|
|
|
Posted: 2008-02-09 19:01:16  vart har du fått informationen från att Toulouse inte är startsnabb? har du ens kollat upp hästen? det tror jag verkligen inte med tanke på att han spetsade enkelt senast han hade dessa förutsättningarna.
sedan kan jag hålla med om att stallformen hos conrad är mycket tveksam......
Lika dåligt påläst är du med westside photo som visst är snabb ut!
chokladkaka, hittar du bara på? kan inte tänka mig att du kollat upp hästarna du ger avslag på.......
Triton sund vill ha tung bana? har ju gått finfint på bra banor också, är ju knappast något negativt.
Answer to: "vart har du fått informationen från att Toulouse inte är startsna"
|
Became a member:
Forum posts:
|
faan du Westside Photo var fasen i mej snabbare ut en vad jag trodde!.. redan i starten så satt han långt bak 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 19:03:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
aaa där måste jag säga att nijo (m.fl) va helt ute och cyklade.. de va som jag och kakan sa^^ Han har inte en suck mot övriga hästar i starten..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 19:05:47  aaa där måste jag säga att nijo (m.fl) va helt ute och cyklade.. de va som jag och kakan sa^^ Han har inte en suck mot övriga hästar i starten..
Answer to: "aaa där måste jag säga att nijo (m.fl) va helt ute och cyklade.. de va s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skönt att man hade dubbel iaf  ...
hade spikat Turnaround på allt ( om ni inte tror mej kolla V75-6 tråden ) .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 19:06:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Nej men mina avslag bygger på att dom förlorar ..
(vilket det är ofta dom inte gör) haha..
vafaan ska man analysera om en häst galopperar? det är ju bara hästar liksom ..
Mina Avslag går ut på att jag tror att dom kommer förlora vilket stämde rätt bra idag
Jag tänker inte kommentera texten ovan mer än att publicera den en gång till så alla får läsa. Detta kan komma att ligga till grund för socalstyrelsen eventuella omhändertagande. Det känns viktigt.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-02-09 19:10:16
  Nej men mina avslag bygger på att dom förlorar ..
(vilket det är ofta dom inte gör) haha..
vafaan ska man analysera om en häst galopperar? det är ju bara hästar liksom ..
Mina Avslag går ut på att jag tror att dom kommer förlora vilket stämde rätt bra idag
Jag tänker inte kommentera texten ovan mer än att publicera den en gång till så alla får läsa. Detta kan komma att ligga till grund för socalstyrelsen eventuella omhändertagande. Det känns viktigt.
Answer to: "Nej men mina avslag bygger på att dom förlorar ..
(vilket det Ã"
|
|
|
Posted: 2008-02-09 19:14:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis vad jag skrev.
|
|