Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Småtankar från nygammal användare

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
styxon Posted: 2025-11-17 08:20:01

Became a member: 2008-12-09
Forum posts: 104
Skönt att det finns en funktion som heter "Dölj användare"
Reply
Post removed Posted: 2025-11-17 08:20:21
hampusenglund90 Posted: 2025-11-17 08:57:05 Answer to: "Skönt att det finns en funktion som heter Dölj användare :)"

Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 626
Vem syftar du på?
Reply
montana Posted: 2025-11-17 11:07:20

Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 177
@Sportsvensson
Det är nog du som åsyftas i OttoB:s lilla inflikning.
Svara om du vill, orkar och känner för det.

Jag läste både Ottos ord och inlägg flera gånger - likväl som tråden i helhet.
Lite får man känslan av att tomteverkstan försöker säga något till eller riktat gentemot mig.
Jag har dock som vi alla här vet aldrig varit någon som brytt mig varesej om slutplaceringar i etapptotaler eller haft överdrivet fokus på spurtnollor.
Eller dessas priser på auktionen.
Inget i mitt långvariga spelande eller i min historik här påvisar någon form av dedikation kring att belysa något för mig "orättvist" eller "omöjligt" i spelets natur om jag hade velat "tävla på riktigt" och bli "bäst" här...
Om jag hade velat nå toppen av någon ranking... Däri ser jag ingen omöjlighet eller något som jag personligen förargas över i form av några orättvisor.
Jag stör mig inte nämnvärt alls på spurtnollefenomenet varesej inzoomat (i fokus) eller i stort utan hoppade bara in i tråden här försökte skapa en allmän diskussion (som de med låg läs- och skrivförståelse kanske inte hajade) - som kanske hade kunnat leda till något proaktivt och i förlängningen en bättre och mer sofistikerad spelupplevelse.
Att en (måhända drastisk) programmeringsförändring i form av dolt spurtvärde skulle kunna vara en idé.
Jag försökte ju bara snappa upp en diskussion som du @sportsvensson och @belori lite gav utrymme till.
Men kanske vill inte alla att allt ska få diskuteras. Vad vet jag?

Läser ivf gärna ditt svar sportsvensson.
Reply
1   [ 2 ]