1
[ 2
]
|
Post removed
|
Posted: 2016-05-31 20:12:35
 visst är det bra och roligt att det är liv i forumet , men inte roligt med skitsnack
Answer to: "visst är det bra och roligt att det är liv i forumet , men inte r"
|
|
Post removed
|
Posted: 2016-05-31 21:31:52
 hade det funnits en knapp för att "titta närmre" på en försäljning så hade jag gjort det istället men nu finns inte det......
tror du att du är ensam om att blivit rapporterad? systemet finns för att man ska kunna stoppa en affär om det är något mysko med affären.
för några år sen så var det en rad med "mysko" affärer när en spelare skulle sluta spela, då öste han ut över 100 miljoner på dåliga hästar..... dom affärerna blev stoppade så det är inget konstig att vi är några som reagerat på affären....
om jag säger som så här: skulle du betala över sex miljoner för din häst?
Answer to: "hade det funnits en knapp för att "titta närmre" p&arin"
|
|
Post removed
|
Posted: 2016-06-01 04:35:45
 de behöver inte finnas nå knapp för "titta närmare" man behöver bara använda hjärnan .
du vet knappt själv vad du tycker och tänker du trycker på rappoterings knappen utan att misstänka fusk varför ??????
du förstör för mig när du skiver sånt skit om fusk jag köper och säljer hästar jävligt mycket och de har jag tjänat många många många miljoner på , nu kanske inte folk vågar köpa dyra hästar från mig utan att bli anklagade för fusk.
jag har betalat en gång ett riktigt över pris på destino pegasos budkrigade med sportsvensson han skrev några jävligt kränkande saker till mig s¨å jag beslutade att köpa hästan oavsett vad prislappen skulle ha blivit, ägaren till hästen blev nog glad men de va långt ifrån fusk även om jag betalade 3,4 mille för en häst som kanske var värd 200,000kr , nu var det ett stort stall som hade budkrig med köparen
t.ex stall cherry har köpt en jävligt massa dyrgripar som de har blivit pannkaka av de är sånt som händer men jag kan lova att du inte skulle skriva att cherry fuskar bara för att han har ett stall i världs klass.
jag köper inte dyra hästar , jag köper billigt och säljer dyrt , jag ser vilka hästar går att tjäna pengar på, men jag kan säga såhär att skulle jag haft den tiden som krävs för att satsa fullt ut i spelet så skulle jag inte sälja den för 6 mille .
jag orkar inte längre skriva med dig vill bara att du svarar på en fråga sen raderar jag denna tråd ,varför rappoterar du en affär om du inte misstänker fusk ?
Answer to: "de behöver inte finnas nå knapp för "titta närmar"
|
|
Post removed
|
Posted: 2016-06-01 14:15:40
 nu pallar jag inte svara dej mer, det är som att snacka med en vägg.
vi lever i ett fritt land jag måste få säga till när något är fel
Answer to: "nu pallar jag inte svara dej mer, det är som att snacka med en vä"
|
|
Post removed
|
Posted: 2016-06-01 15:21:04
 som att prata med en vägg ??? du svarar ju inte ens på min fråga ,
själv klart får du tycka och säga vad du vill men ena stunden misstänker du att jag fuskar och ena stunden inte bestäm dig nån gång , börja inte debattera med mig nästa gång om du inte kan löpa linan fullt ut !
Answer to: "som att prata med en vägg ??? du svarar ju inte ens på min fr&ar"
|
|
Post removed
|
Posted: 2016-06-01 15:32:02
 tror du att du "vinner" vårt samtal genom att vara otrevlig?
du kan skriva så mycket du vill i detta forum men det bygger på fria ordet och en vårdad ton.....
Answer to: "tror du att du "vinner" vårt samtal genom att vara otrevlig"
|
|
ddmannen
|
Posted: 2016-06-01 17:55:42  det handlar inte om att vinna nått, det är ju du som smutskastar mitt stall när du kommer med sånna anklagelser klart som fan att jag blir lite irriterad då
Answer to: "det handlar inte om att vinna nått, det är ju du som smutskastar"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
det handlar inte om att vinna nått, det är ju du som smutskastar mitt stall när du kommer med sånna anklagelser klart som fan att jag blir lite irriterad då
Hur kan alla inlägg vara borttagna , man kan väl bara tabort sina egna?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|