1
[ 2
]
|
|
Posted: 2013-12-29 13:54:10  du får höra med giron , han kanske kommer ihåg startvärderna och sen plussar du på
2 styrka, 8 snabbhet, 3 startsnabbhet och minskar galoppvärdet med 2.
Men det är svårt att gissa men jag tror de blå värderna minus galoppvärdet på Amoras Cherry är runt 20 eller 21 och du har räknat mellan 17-19 . så han borde se lite bättre ut
Answer to: "du får höra med giron , han kanske kommer ihåg startvä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Njaa, kan väl ge då 1 snäpp mer i startsnabbhet, men det får räcka!
Tror inte att den ser bättre ut faktiskt, fast de värden jag redan sa , är bra!
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2013-12-29 14:50:23  Njaa, kan väl ge då 1 snäpp mer i startsnabbhet, men det får räcka!
Tror inte att den ser bättre ut faktiskt, fast de värden jag redan sa , är bra!
Answer to: "Njaa, kan väl ge då 1 snäpp mer i startsnabbhet, men det f&"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
räknar man med decimalerna så kommer Amoras Cherry har ett värde mellan 22,5-23 om man räknar de 4 blå minus galoppvärdet och big Hero något mellan 19-19,5.
Dessutom vet vi att Bh:s galoppvärde 1,0 och att Amoras galoppvärde slutar med med en 9 som decimal så det skiljer nog rätt mkt rent siffermässigt mellan hästarna , därmed inte sagt att Amoras är en bättre tävlingshäst
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-12-29 15:51:24  räknar man med decimalerna så kommer Amoras Cherry har ett värde mellan 22,5-23 om man räknar de 4 blå minus galoppvärdet och big Hero något mellan 19-19,5.
Dessutom vet vi att Bh:s galoppvärde 1,0 och att Amoras galoppvärde slutar med med en 9 som decimal så det skiljer nog rätt mkt rent siffermässigt mellan hästarna , därmed inte sagt att Amoras är en bättre tävlingshäst
Answer to: "räknar man med decimalerna så kommer Amoras Cherry har ett v&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Den har med all säkerhet mer i de blå totalt, men har Amoros mer i bara styrka och snabbhet, är en annan sak.
Allla värden har ju betydelse, mer eller mindre. Men jag räknar bara dom två översta.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|