1
[ 2
]
3
4
|
B_Good
|
Posted: 2012-11-03 15:21:35
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Durjorha? Vem vann?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2012-11-03 15:22:35
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-11-03 15:22:42 Edited(1): 2012-11-03 15:22:50
|
|
Fan jävla Friction när man hade fet gardering..
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2012-11-03 15:23:30
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
SNACKA OM ATT SITTA FAST!!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-03 15:25:54 Edited(1): 2012-11-03 15:27:43  SNACKA OM ATT SITTA FAST!!! 
Answer to: "SNACKA OM ATT SITTA FAST!!! :("
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Japp..så vart de den här gången..Monster va pigg i ryggarna där..!! 
Björn kunde kört fram benen o låst han men han vill ha ut Örjan..synd där...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-03 17:02:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Friction var usel, men vann ändå. Så pass mycket bättre än övriga var han....eller så var det bara örjan som körde dåligt och inte utnyttjade frictions styrka.......
Dubblade systemet i sista sekund med lavec kronos, inte smart.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-03 22:12:23  Friction var usel, men vann ändå. Så pass mycket bättre än övriga var han....eller så var det bara örjan som körde dåligt och inte utnyttjade frictions styrka.......
Dubblade systemet i sista sekund med lavec kronos, inte smart.
Answer to: "Friction var usel, men vann ändå. Så pass mycket bätt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lätt att vara efterklok. Hade Ludde hållit upp ledningen hade den kunnat vinna. Såg ju kanon ut i värmning och har ju gått bra efter vila tidigare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-04 05:18:07  Lätt att vara efterklok. Hade Ludde hållit upp ledningen hade den kunnat vinna. Såg ju kanon ut i värmning och har ju gått bra efter vila tidigare.
Answer to: "Lätt att vara efterklok. Hade Ludde hållit upp ledningen hade de"
|
Became a member:
Forum posts:
|
aldrig
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-04 09:44:38  Lätt att vara efterklok. Hade Ludde hållit upp ledningen hade den kunnat vinna. Såg ju kanon ut i värmning och har ju gått bra efter vila tidigare.
Answer to: "Lätt att vara efterklok. Hade Ludde hållit upp ledningen hade de"
|
|
Ne som Spanis brukar säga..hästen behövde loppet..är så jäkla trött på allt reklamsnack som tränare levrerat under åren o hur bra dom tränat...särskilt på den här nivån så behövs de lopp i kroppen...!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-04 10:36:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart lavecen hade kunnat vinna från spets, men omöjligt att veta och onödigt att diskutera.
Var däremot klart att i won't dance inte kunde vinna från spets 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-11-04 11:19:34
|
|
Var bara Fascination som kunde vinna från spets.. På spetsbanan Eskilstuna..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-04 13:46:40 Edited(2): 2012-11-04 13:53:11  klart lavecen hade kunnat vinna från spets, men omöjligt att veta och onödigt att diskutera.
Var däremot klart att i won't dance inte kunde vinna från spets 
Answer to: "klart lavecen hade kunnat vinna från spets, men omöjligt att vet"
|
|
Jag begriper inte varför du är så dålig på att analysera..ens i efterskott ? Ludde körde med huvudet under armen..inte första gången..han har chans att gå ut i svängen o överta av "kompisen" Erik som han släpper ner till plankan..Ludde går ut ett halvspår o går in igen...snacka om att han är det som du brukar kalla mig....!!!  Så vill han leva upp till uttalandena han gjort med bra tränings rundor osv. o så kör han på de där viset..herreminje...!!  Så se du om loppet o kolla Luddis agerande..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-04 14:24:26  Jag begriper inte varför du är så dålig på att analysera..ens i efterskott ? Ludde körde med huvudet under armen..inte första gången..han har chans att gå ut i svängen o överta av "kompisen" Erik som han släpper ner till plankan..Ludde går ut ett halvspår o går in igen...snacka om att han är det som du brukar kalla mig....!!!  Så vill han leva upp till uttalandena han gjort med bra tränings rundor osv. o så kör han på de där viset..herreminje...!!  Så se du om loppet o kolla Luddis agerande..! 
Answer to: "Jag begriper inte varför du är så dålig på att "
|
Became a member:
Forum posts:
|
mer än du som är förbryllade, tro mig!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-04 15:56:15 Edited(1): 2012-11-04 15:59:21  mer än du som är förbryllade, tro mig!
Answer to: "mer än du som är förbryllade, tro mig!"
|
|
Ja kanske...!  Va ingen lätt V75:a o lura ut...mycket småsystem som vann o dom chansa rejält...botten napp av mig med Friction o även med din vettiga spik som var överlägsen...vi får komma igen..!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-04 16:34:32 Edited(1): 2012-11-04 16:41:00  Jag begriper inte varför du är så dålig på att analysera..ens i efterskott ? Ludde körde med huvudet under armen..inte första gången..han har chans att gå ut i svängen o överta av "kompisen" Erik som han släpper ner till plankan..Ludde går ut ett halvspår o går in igen...snacka om att han är det som du brukar kalla mig....!!!  Så vill han leva upp till uttalandena han gjort med bra tränings rundor osv. o så kör han på de där viset..herreminje...!!  Så se du om loppet o kolla Luddis agerande..! 
Answer to: "Jag begriper inte varför du är så dålig på att "
|
Became a member:
Forum posts:
|
som sagt, analysera i efterhand. Det var 1.08 öppning första 500 meterna, hästen har inte startat på 2 månader och du tycker att ludde ska byta vinnarhålet mot dödens i 1.08 tempo och chansa på att få överta spets från i won't dance?
tycker detta var en av de vettigaste styrningar jag sett av ludde. Lavecen har inte presterat i lopp på evigheter heller.
Vad baserar du din "analys" på dujorha? är väl det som är frågan då...........Tänk dig scenariot att ludde går ut i dödens och fortsätter att köra i 1.08 några hundra meter till för att kanske få överta spets. Tror du att han vinner då? eller kanske har en död häst över uploppet?
Ludde skiter väl i prispengarna i ett vanligt guldlopp när han sitter bakom en häst som har 5 mille på sitt bankonto och inte gått 1 meter detta året, sista han vill är att köra sönder hästen mer istället för att ta det safety och hoppas han får tillbaka motivationen igen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-04 17:45:58  som sagt, analysera i efterhand. Det var 1.08 öppning första 500 meterna, hästen har inte startat på 2 månader och du tycker att ludde ska byta vinnarhålet mot dödens i 1.08 tempo och chansa på att få överta spets från i won't dance?
tycker detta var en av de vettigaste styrningar jag sett av ludde. Lavecen har inte presterat i lopp på evigheter heller.
Vad baserar du din "analys" på dujorha? är väl det som är frågan då...........Tänk dig scenariot att ludde går ut i dödens och fortsätter att köra i 1.08 några hundra meter till för att kanske få överta spets. Tror du att han vinner då? eller kanske har en död häst över uploppet?
Ludde skiter väl i prispengarna i ett vanligt guldlopp när han sitter bakom en häst som har 5 mille på sitt bankonto och inte gått 1 meter detta året, sista han vill är att köra sönder hästen mer istället för att ta det safety och hoppas han får tillbaka motivationen igen.
Answer to: "som sagt, analysera i efterhand. Det var 1.08 öppning första 500 "
|
|
Finns alltid ursäkter o alla kuskar har minst två på lager..men här kan han gott o väl gått ut o försökt överta...Erik fick lite för enkelt...nu spelar vänskapen en stor roll i travet..inte av godo..fler som ser detta o det kastar en skugga över travet...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-04 18:02:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vet du ens vad du snackar om dujorha????
Ska han gå ut och "försöka"? dem öppnar första 500 på 1.08 och du tycker att han ska "försöka" att byta vinnarhålet mot ledningen eller eventuellt riskera dödens med en en häst som inte startat på 2 m¨ånader och inte gjort 1 bra lopp på hela året.
Vad har en "ursäkt" med detta o göra? fattar inget.............
Vad har detta loppet att göra med "vänskap" mellan ludde och erik? Det var erik som valde att ge gärnet för att ta spets från ludde istället för att krypa ner i vinnarhålet.
Detta var tävling och ludde tog ett mycket vettigt beslut som 9 av 10 kuskar hade gjort.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-04 18:03:06  Vet du ens vad du snackar om dujorha????
Ska han gå ut och "försöka"? dem öppnar första 500 på 1.08 och du tycker att han ska "försöka" att byta vinnarhålet mot ledningen eller eventuellt riskera dödens med en en häst som inte startat på 2 m¨ånader och inte gjort 1 bra lopp på hela året.
Vad har detta loppet att göra med "vänskap" mellan ludde och erik? Det var erik som valde att ge gärnet för att ta spets från ludde istället för att krypa ner i vinnarhålet.
Detta var tävling och ludde tog ett mycket vettigt beslut som 9 av 10 kuskar hade gjort.....
Answer to: "Vet du ens vad du snackar om dujorha????
Ska han gå ut och "f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
dujorha har 10000 mer inlägg än dig, du borde nog lyssna på honom
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-11-04 18:58:11
Edited(1): 2012-11-04 18:58:22  dujorha har 10000 mer inlägg än dig, du borde nog lyssna på honom
Answer to: "dujorha har 10000 mer inlägg än dig, du borde nog lyssna på"
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-11-04 19:31:37 Edited(2): 2012-11-04 19:46:37  Vet du ens vad du snackar om dujorha????
Answer to: "Vet du ens vad du snackar om dujorha????
Ska han gå ut och "f"
|
|
Klart att Erik kör med en startsnabb häst för att komma ner till plankan...hästen har i årets starter inte gått bra i ledningen....vad jag menar borde stå fullständigt klart ! Vill Ludde vinna loppet så försöker han överta ledning men när han går tillbaka så viker han ner sig...hur går de ihop med att vara modig eller är de kanske bara spelare som är fega...?  För inte så många starter sedan svarade Ludde en CC som kom med full form...men styra på o överta spetsen från Eriks kamel..nä de var det inte tal om...! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|