1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2012-10-12 23:35:44  tveksamt om elithästen truculent är snabb nog att spetsa, travspanarn.se tror ej det, och de är ju alltid pålästa
Answer to: "tveksamt om elithästen truculent är snabb nog att spetsa, travspa"
|
Became a member:
Forum posts:
|
travspanarn.se har vi bara sett 1 v75 omgång och då blev det inga pengar.............
Jag är också påläst och truculent kan mycket väl hålla spets, även om det absolut inte är säkert.
Travspanarn varför vägrar du svara på frågan om varför du inte nämner något om att jag sade att perfect toll är en elithäst också? inte passande av en "expert" att tramsa sig som du gör  antingen är du kär i svanstedt, eller så tror du att Perfect toll är bättre än Truculent och är en elithäst.....
Vilket då betyder att om Truculent besegrar Perfect toll så......................
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-13 06:28:02  MÅnga startsnabba utanför. Solfjädern?
Men visst finns viss risk för att HH spetsar även om jag tror Peter är fullkomligt nöjd med rygg på Truculent.
Sammantaget tror jag nog att Truculent kan hålla spets. Men långt ifrån solklart.
Answer to: "MÅnga startsnabba utanför. Solfjädern?
Men visst finns v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan kan han, men känns tveksamt. Några kanske galopperar så det blir lätt, vi får nog se 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-13 06:32:04  travspanarn.se har vi bara sett 1 v75 omgång och då blev det inga pengar.............
Jag är också påläst och truculent kan mycket väl hålla spets, även om det absolut inte är säkert.
Travspanarn varför vägrar du svara på frågan om varför du inte nämner något om att jag sade att perfect toll är en elithäst också? inte passande av en "expert" att tramsa sig som du gör  antingen är du kär i svanstedt, eller så tror du att Perfect toll är bättre än Truculent och är en elithäst.....
Vilket då betyder att om Truculent besegrar Perfect toll så......................
Answer to: "travspanarn.se har vi bara sett 1 v75 omgång och då blev det in"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad jag vet var det utdelning på 5 rätt förra helgen, även om inte fick tillbaka hela insatsen så räknas det nog som pengar tebax.......börjar bli tjatigt att du alltid har fel om allt så skippar det nu!
om man gör en lista 1-100 så är perfect toll bra mkt längre fram på den att vara en elithäst än vad "din" truculent är. Så därför kändes det värt att nämna Truculent i sammanhanget.
Fast truclent är elithäst så bry dig ej om vad andra säger!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-13 10:04:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
bättre förutsättningar för truculent med spår och distans. Annars är Perfect toll helt klart huvudet högre av dem två.
Kan ju bli viss körning i början då truculent inte släpper, Westergård laddar förmodligen rejält med sin kan jag tro. och svanstedt kör såklart offensivt i loppet här.
Westergårds andra i loppet sune palema var riktigt bra på solvalla, det är en riktigt bra häst det också och klart spelvärd. Joker stursk var riktigt tapper sist och har jätteform. kasst läge och måste ha tur för att vinna såklart, men 4% är fint spelvärde trots allt.
1,3,6,8
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-13 10:21:46 Edited(3): 2012-10-13 10:45:31  MÅnga startsnabba utanför. Solfjädern?
Men visst finns viss risk för att HH spetsar även om jag tror Peter är fullkomligt nöjd med rygg på Truculent.
Sammantaget tror jag nog att Truculent kan hålla spets. Men långt ifrån solklart.
Answer to: "MÅnga startsnabba utanför. Solfjädern?
Men visst finns v"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nä finns ju alltid fläckar..haha..Johnnys är bra men riskerar att bli fast...Åke brukar ta de lite easy med sin de betyder att Bosse kör som satan..han har allt att vinna på att knäppa Johnny om spetsen..sedan kan han lugnt släppa över till Erik..som verkligen kan få iväg en häst från start..de har ni väl sett ?  Så rent taktiskt så gynnar de här nog Åke..o blinkar de här killarna så kör Åke till o vips så sitter han i ledningen efter 500 meter..! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-10-13 11:10:18
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Crowns banker spetsar o kör fullfart. Tappstart på åkes. Truculent servereas perfekt lopp (men räcker ändå inte) åke kommer på sista rakan o trycker. Allt serverat o kört i halsen på Erik som sitter andra ytter?
Vågar inte längre spika Åke..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-13 11:21:38 Edited(1): 2012-10-13 11:26:10  vad jag vet var det utdelning på 5 rätt förra helgen, även om inte fick tillbaka hela insatsen så räknas det nog som pengar tebax.......börjar bli tjatigt att du alltid har fel om allt så skippar det nu!
om man gör en lista 1-100 så är perfect toll bra mkt längre fram på den att vara en elithäst än vad "din" truculent är. Så därför kändes det värt att nämna Truculent i sammanhanget.
Fast truclent är elithäst så bry dig ej om vad andra säger!
Answer to: "vad jag vet var det utdelning på 5 rätt förra helgen, ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har förstått sedan länge att du håller en stor kärlek till svanstedt och hans hästar, kvittar väl egentligen vilken häst det är så tippar du den
Springer man 11.0 kort distans och 12,8 medel på det sättet som truculent gjort så förstår man hur bra hästen verkligen är. Finns mer att ta utav den kusen till nästa år lovar jag.....Barfotabalans bland annat........
Lasse har sagt sedan dag 1 att det är en kanon och därav tagit det väldigt försiktigt och siktat långsiktigt.
Säger inte att Truculent måste vara bättre än perfect toll då det också är en ruggigt fin travare, men jämnbördiga är dem.
Hoppas nu att vi får se ett riktigt lopp utan en massa galopper eller hästar som sitter fast över mål etc. Truculent går överlägset bäst i spets och missar Takter spetsen så ligger han väldigt illa till
Oavsett, lycka till idag travspanarn! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-13 12:15:08  har förstått sedan länge att du håller en stor kärlek till svanstedt och hans hästar, kvittar väl egentligen vilken häst det är så tippar du den
Springer man 11.0 kort distans och 12,8 medel på det sättet som truculent gjort så förstår man hur bra hästen verkligen är. Finns mer att ta utav den kusen till nästa år lovar jag.....Barfotabalans bland annat........
Lasse har sagt sedan dag 1 att det är en kanon och därav tagit det väldigt försiktigt och siktat långsiktigt.
Säger inte att Truculent måste vara bättre än perfect toll då det också är en ruggigt fin travare, men jämnbördiga är dem.
Hoppas nu att vi får se ett riktigt lopp utan en massa galopper eller hästar som sitter fast över mål etc. Truculent går överlägset bäst i spets och missar Takter spetsen så ligger han väldigt illa till
Answer to: "har förstått sedan länge att du håller en stor kä"
|
|
Helt klart är Truculent på väg uppåt...ser verkligen ut som en blivande kanon o har en fint utseende..så hoppas de går åt rätt håll, hästen verkar tuff o bra i "skallen" så de här loppet är inte avgörande på minsta sätt !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-13 13:05:00  har förstått sedan länge att du håller en stor kärlek till svanstedt och hans hästar, kvittar väl egentligen vilken häst det är så tippar du den
Answer to: "har förstått sedan länge att du håller en stor kä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
såhär e det folke, jag gillar att hitta vinnare, och enligt statistiken så vinner ju åke klart mest. Nog därför du fått för dig att ag har någon förkärlek till just Åke, vilket inte stämmer. Jag har bara förkärlek till att vinna 
Och då råkar det bli så Åke nämns mer ofta.
Sedan när Lennartsson inne i stim har jag förkärlek till honom med.
ja lycka till Folke!
Crowns Banker start-slut!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-13 16:45:49
|
|
Lycka Till Spanis !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-13 16:47:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
PINSAMT, STÄNG AV KUSKJÄVELN FRÅN SVERIGE!!!!!!! kör ffs rakt över truculent
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-13 16:49:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
megaspurt av avalon spider, kom ihåg den.
Annars djävulskt pinsamt att dem inte diskar danskjäveln!!!!!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-10-13 16:49:23
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Ja det där var ju helt absurt..?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-13 16:50:03
|
|
Åkes bara bäst..va gör Erik ? Hoppar okörd ? Synd på ditt system !! 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-10-13 16:52:39
 tveksamt om elithästen truculent är snabb nog att spetsa, travspanarn.se tror ej det, och de är ju alltid pålästa
Answer to: "tveksamt om elithästen truculent är snabb nog att spetsa, travspa"
|
|
|
Posted: 2012-10-13 16:54:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
är inte bara det att danksjäveln kör rakt över truculent, han är sist i mål sedan med sin skithäst!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-13 16:54:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men jag är glad över jackpot 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-13 16:58:37  megaspurt av avalon spider, kom ihåg den.
Annars djävulskt pinsamt att dem inte diskar danskjäveln!!!!!
Answer to: "megaspurt av avalon spider, kom ihåg den.
Annars djävulskt pi"
|
|
Tja var ju inte mycket kvar att slå...Eriks felade nog okörd o Åke var imål...klar överkörning av Johnnys tyvärr..!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-13 17:00:31  Men jag är glad över jackpot 
Answer to: "Men jag är glad över jackpot :D"
|
|
Nog fler som är de...vi får ta bunten nästa gång..!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-13 17:22:53 Edited(1): 2012-10-13 17:23:30  Tja var ju inte mycket kvar att slå...Eriks felade nog okörd o Åke var imål...klar överkörning av Johnnys tyvärr..!! 
Answer to: "Tja var ju inte mycket kvar att slå...Eriks felade nog okörd o &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, och jag lider så extremt mycket med Lasse när han laddat inför detta loppet så länge nu...... Ibland kvittar det vad fan man gör när det finns danskjävlar som tror att dem kan köra häst.
det landet har ALDRIG haft 1 vettig kusk!
stör mig ännu mer på fega domare som inte diskar kuskjäveln., vart fan finns spelsäkerheten?????
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|