Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-1 Färjestad

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]   3  
Author Message
Posted: 2012-06-29 04:28:55

Became a member: 
Forum posts:
Ser ut som toppchans för your love lois, helt klart tänkbar spik, den som ej vill spika streckar 1 och 9 och sitter säker
Reply
dujorha Posted: 2012-06-29 06:51:11 Answer to: "Ser ut som toppchans för your love lois, helt klart tänkbar spik,"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Ja väljer nog en spik efter provstarten av dom där...kan bli vilken som...
Reply
Posted: 2012-06-29 10:14:24

Became a member: 
Forum posts:
galopperade inte KLM prelong mot merger blue chip? vad har det för betydelse då? haha........Spikade själv merger blue chip minns jag, men fick ju inget värde i det svanstedt sade eftersom prelong galopperade?..... så dåligt exempel?

Spelarservice är gryma och har 99% av gångerna rätt på svansetdts hästar, vet inte om dem känner han personligen? har ju haft info från han sedan dem startade.......

Till saken, om svansetdt tror att han har bäst chans med quality control så lär han ju aldrig släppa spets om han lyckas hålla den. Om sedan hästen är tillräckligt bra eller inte är en annan femma.....
Reply
dujorha Posted: 2012-06-29 10:18:42 Edited(2): 2012-06-29 10:33:15 Answer to: "galopperade inte KLM prelong mot merger blue chip? vad har de"

Lilljeppe ska köras för ledningen o sedan släppa...kan göra att Åke hamnar i maskin o de körs nog till direkt av Andre...Örjan har också en skaplig häst ut o han ger inte bort någon position till Åke inte... Frågan är om man inte kan chansa o ta bort Åke...har ju en annan kamel som förstahandare här... Att Jeppe tar ledningen är ja tämligen säker på..enda osäkra momentet är den ytterst mediokra kusken som kan ta något annat beslut i sista sekunden..
Reply
Posted: 2012-06-29 13:14:46 Answer to: "Ja väljer nog en spik efter provstarten av dom där...kan bli vilk"

Became a member: 
Forum posts:
käns lite kalle anka
Reply
dujorha Posted: 2012-06-29 13:34:24 Answer to: "käns lite kalle anka:)"

Här är de anka hela vägen...
Reply
Posted: 2012-06-29 16:55:52

Became a member: 
Forum posts:
Inne på att your love lois spikas, får komplettera iceland som spikar i omgången.....

Känns upplagt för seger här
Reply
Dark_horse Posted: 2012-06-29 17:04:52

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
Känns som att starten kan avgöra ganska mycket här. Lyckas Lilljeppe ta sig förbi Quality Control i starten vinner Your Love Lois. Lyckas svanstedt hålla spets öppnar det för Long Night och M.T Big Business.
Reply
Posted: 2012-06-29 17:09:10 Answer to: "Känns som att starten kan avgöra ganska mycket här. Lyckas L"

Became a member: 
Forum posts:
Möjligt, men känns som att Your love lois kan vinna även om den får dödens, är inte helt beroende av spets. Är kanske inte helt omöjligt att svanstedt släpper spets om han nu lyckas hålla den. Finns många olika scenarion här........

Starten har annars en förmåga att avgöra de flesta travloppen
Reply
Dark_horse Posted: 2012-06-29 18:11:43 Answer to: "Möjligt, men känns som att Your love lois kan vinna ä"

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
Sant, men känns lite extra avgörande här tycker jag. Även om Your Love Lois höll starkt senast från dödens fick jag inget intryck av att han bara ska vinna detta lopp från den positionen. Måste vara lite bättre än senast för att klara det, det var åtminstone mitt intryck.
Reply
Posted: 2012-06-29 19:12:50 Answer to: "Borde inte Åke va favvo här istället för Your Love Loi"

Became a member: 
Forum posts:
Spontan tanke när jag ser startlistan är hur i helvete ska någon kunna rubba Quality Control från spets? har fan tjänat 400.000 kr mer i princip än Your Love Lois. Dessutom kusken på Your Love Lois är inget man hurrar över. Toppform på Quality Control och från spets känns den klar.
Reply
Posted: 2012-06-29 19:22:33

Became a member: 
Forum posts:
Har följt forumet ca 5 år och har aldrig varit med om nån som har så många stenklara som travspanarn har , måste ju ligga på en felprocent runt 90 men han har alltid ursäkter ...
Hästar är levande ting och givetvis inte förutsägbara men att leka världsmästare i trav och tro sig kunna mer än alla är lite pinsamt med tanke på så få bra tips som kommit från spanis.
Men bättre lycka nästa gång det borde ju inte va så svårt
Reply
Posted: 2012-06-29 19:28:12 Answer to: "Har följt forumet ca 5 år och har aldrig varit med om nån "

Became a member: 
Forum posts:
precis freddie, du verkar ha klart för dig! DU kanske kan lägga lite tid på uppföljning av mina "ursäkter" med och komma med lite statistikinfo. Var längresedna jag sluta komma med bra tips här, fanns en tid då folk fick superdrag te fina odds, men den tiden är inte nu. Men det vet du säkert med, eftersom du följt i 5 år
Reply
Posted: 2012-06-29 19:34:42 Answer to: "precis freddie, du verkar ha klart för dig! DU kanske kan lägga l"

Became a member: 
Forum posts:
Ja glasklart faktiskt , dina superdrag lyser med sin frånvaro tyvärr , men som sagt bättre lycka i morgon .
Reply
Posted: 2012-06-29 19:40:00 Answer to: "Ja glasklart faktiskt , dina superdrag lyser med sin frånvaro tyv&aum"

Became a member: 
Forum posts:
ja du får lycka till du med, de som letar superdrag behöver absolut inte läsa mina inlägg, har andra prioriteringar för dagen. däremot de som letar avslag på favoriter följer säkert mig slaviskt.
Reply
Posted: 2012-06-29 19:59:56 Answer to: "ja du får lycka till du med, de som letar superdrag behöver abso"

Became a member: 
Forum posts:
Låter ju kanon , god tur
Reply
Mikihisa Posted: 2012-06-29 22:24:42
684
Stall Zilly Baskerball HB
Östersund

Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
Spikar Long Night och vänder blad.
Reply
Gidde_Palema Posted: 2012-06-30 00:52:48

Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
9 Long Night känns, på vad han har visat på slutet, som en given förstahäst. Spår 9 är ett ganska bra läge och han lyste verkligen form i provstarten inför senaste loppet och han gick ju sedan mycket bra i loppet också. Blir nog lite körning från start med några startsnabba och så kommer Long Night med en bra avslutning, som jag tror kan räcka till seger. 5 Your Love Lois var grym på Solvalla och kommer han till spets utan att det kostar för mycket så är chansen bra. Jag tycker dock att han är lite grön i dessa sammanhang och det kan bli tufft att stå emot exempelvis Long Night till slut. 1 Quality Control har ett bra läge och ta med tidigt vid gardering. 3 Inhibited är väl inte helt borta heller med klaff, dock ser resten ut att få det svårt.
Reply
Posted: 2012-06-30 10:31:18 Answer to: "Spontan tanke när jag ser startlistan är hur i helvete ska n&arin"

Became a member: 
Forum posts:
Ska du dra in och jämföra pengar mellan en svensk och hollänsk häst?

bättre kan du chokladkakan, hade your lover lois tävlat i sverige så hade han kanske haft 2 mille på sig och inte 700k. Senaste 2 insatserna talar för sig själva annars........
Reply
Posted: 2012-06-30 10:32:41 Answer to: "Ska du dra in och jämföra pengar mellan en svensk och hollän"

Became a member: 
Forum posts:
Visst den var bra senast, men i mina ögon känns den endå som en sprinter och det är jag nog inte ensam om att tycka. Klart den har vinstchans men är inte någon jag tror direkt hårt på idag!
Reply
1   [ 2 ]   3