1
[ 2
]
3
4
5
|
|
Posted: 2012-06-13 15:31:50 Edited(1): 2012-06-13 15:32:31  Gäller att försöka skaffa sig en uppfattning om Sanity är helt fräsch. Bör väl räcka med Sanity och Orechiettie hur som helst.
Answer to: "Gäller att försöka skaffa sig en uppfattning om Sanity ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför skulle han inte vara fräsch? knappt startat i år...... såg lysande ut i värmningen senast. Sjukdom och självmordslopp är inget som kan hjälpas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 15:34:19  oki, då har du nog inbillat dig saker, för mig va dte givet att ha med tex formula one som är en kanonbhäst då det inte är helt givet att iceland går felfritt då det fanns 2 klockrena spikar i omgången, du får försöka lugna ner dig lite nu, men vad vet melander, är han någon expert lr, enligt dig gjorde hästen en bra insats bara
Answer to: "oki, då har du nog inbillat dig saker, för mig va dte givet att "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ganska ordagrant så sade du att Iceland är stenklar om felfri, han gick felfritt och förlorade. Vad är ditt problem travspanarn? det finns på svart och vitt.......Sedan har du väl sagt många ggr tidigare att han är stenklar, men sedan galopperat och då har du inte nämnt något "om felfri".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 15:46:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
3-5-7-9 kommer jag nog ha här tror 5 kan få bra lopp om 9 inte galopperar. Men på läge måste Sanity vara första häst!
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-06-13 16:39:12
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Betalar inte för Caballion innan han visar att han kan stå på bena igen ett helt lopp i det tempo som krävs här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 17:47:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Orkar inte spricka på den häst som förmodligen har överlägsen kapacitet, bör inte bli så mycket streckad denna vecka
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 18:48:43  Orkar inte spricka på den häst som förmodligen har överlägsen kapacitet, bör inte bli så mycket streckad denna vecka
Answer to: "Orkar inte spricka på den häst som förmodligen har öve"
|
Became a member:
Forum posts:
|
"övelägsen kapacitet" är till att överdriva något så enormt.
Kanske är lite bättre än de andra till kapacitet.
Men som de flesta vet så betyder kapacitet inte ett skit om det inte finns rätt skalle och galopperar man så mycket som caballion gör utan orsak så har man inte rätt skalle. Men visst garderar man en del så ska han självklart med på en 3,4,5 hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 19:10:33 Edited(1): 2012-06-13 19:10:49  ganska ordagrant så sade du att Iceland är stenklar om felfri, han gick felfritt och förlorade. Vad är ditt problem travspanarn? det finns på svart och vitt.......Sedan har du väl sagt många ggr tidigare att han är stenklar, men sedan galopperat och då har du inte nämnt något "om felfri".
Answer to: "ganska ordagrant så sade du att Iceland är stenklar om fe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
aldrig sagt något om att den är en spik som du försöker få det till, duktig på att vinkla saker dit du vill  !
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-06-13 19:20:45  aldrig sagt något om att den är en spik som du försöker få det till, duktig på att vinkla saker dit du vill  !
Answer to: "aldrig sagt något om att den är en spik som du försök"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Så då ska vi tolka det som att Orecchietti är ett tidig bud bland flera när du kallar honom stenklar? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 20:44:36 Edited(1): 2012-06-13 20:44:48  Så då ska vi tolka det som att Orecchietti är ett tidig bud bland flera när du kallar honom stenklar? 
Answer to: "Så då ska vi tolka det som att Orecchietti är ett tidig bu"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du kan tolka det som århundradets spik tycker jag nog
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-06-13 21:02:30  du kan tolka det som århundradets spik tycker jag nog
Answer to: "du kan tolka det som århundradets spik tycker jag nog"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Ber om ursäkt, missade att du faktiskt hade skrivit ordet spik i ditt inlägg. Men då vet jag skillnaden i framtiden mellan "stenklar" och "stenklar spik" 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 21:33:20  Ber om ursäkt, missade att du faktiskt hade skrivit ordet spik i ditt inlägg. Men då vet jag skillnaden i framtiden mellan "stenklar" och "stenklar spik" 
Answer to: "Ber om ursäkt, missade att du faktiskt hade skrivit ordet spik i ditt "
|
Became a member:
Forum posts:
|
walla walla 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 22:08:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
1 mille i förstapris. Tokkörning. Jag tar många och i smyg tror jag lite på Yucca trots motstånd.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-14 11:02:25  1 mille i förstapris. Tokkörning. Jag tar många och i smyg tror jag lite på Yucca trots motstånd.
Answer to: "1 mille i förstapris. Tokkörning. Jag tar många och i smyg "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
ja öppet är de..men Yucca är så långsökt så det är nog "spelvärdet" som utövar sin magiska kraft.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 11:24:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
nah, står faktiskt på speltorsk sida här med yucca boko. Om man garderar med en 5,6 hästar så ska yucca boko med, tycker att hon visat tillräckligt för att kunna städa av detta gänget om det blir överpace och ulf ohlsson kommer ner bra i banan. Tvekar inte en sekund på att hon har fartresurserna till att vinna om det klaffar.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-14 13:13:06 Edited(1): 2012-06-14 13:15:03  nah, står faktiskt på speltorsk sida här med yucca boko. Om man garderar med en 5,6 hästar så ska yucca boko med, tycker att hon visat tillräckligt för att kunna städa av detta gänget om det blir överpace och ulf ohlsson kommer ner bra i banan. Tvekar inte en sekund på att hon har fartresurserna till att vinna om det klaffar.
Answer to: "nah, står faktiskt på speltorsk sida här med yucca boko"
|
|
Haha..."Spelvärdes" kurrar..  Ska Y. verkligen slå Noras..tror du de på fullt allvar ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 13:23:18  Haha..."Spelvärdes" kurrar..  Ska Y. verkligen slå Noras..tror du de på fullt allvar ? 
Answer to: "Haha..."Spelvärdes" kurrar..:D Ska Y. verkligen slå No"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker Yucca är en bättre häst än Noras.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-14 13:25:45  Tycker Yucca är en bättre häst än Noras.
Answer to: "Tycker Yucca är en bättre häst än Noras."
|
|
Vilket sammanhang då..? Noras har gått i guld några gånger...var har Y. gått i för lopp ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 13:27:15  Vilket sammanhang då..? Noras har gått i guld några gånger...var har Y. gått i för lopp ? 
Answer to: "Vilket sammanhang då..? Noras har gått i guld några g&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaha...Det som avgör hur bra en häst är, är vilka lopp den gått i. Och på den skalan är guld alltid bättre än stoeliten?
Då vet jag. Tack för att du utbildar mig i hur man bedömer en häst mot en annan.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-14 13:29:50  Jaha...Det som avgör hur bra en häst är, är vilka lopp den gått i. Och på den skalan är guld alltid bättre än stoeliten?
Då vet jag. Tack för att du utbildar mig i hur man bedömer en häst mot en annan.
Answer to: "Jaha...Det som avgör hur bra en häst är, är vilka lopp "
|
|
Jag utbildar dig inte alls...du är "färdigutbildad"... finns 4 st som höjer sig över mängden..de borde en utbildad klara.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-14 13:43:03  Jag utbildar dig inte alls...du är "färdigutbildad"... finns 4 st som höjer sig över mängden..de borde en utbildad klara.. 
Answer to: "Jag utbildar dig inte alls...du är "färdigutbildad"... "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och du tycker att Noras höjer sig över mängden?

|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
|