[ 1
]
2
3
4
5
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-12 10:45:36 Edited(1): 2012-06-12 13:10:32
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
 3
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-12 13:31:28   3
Answer to: "http://www.bilddump.se/bilder/20120612110437-194.236.41.3.png3"
|
|
Ser man på...Nytt nappa-tag för Noras...Sanity gör väl ett nytt försök att klippa spetsen..? 
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2012-06-12 14:18:16
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Som Malin säger, så är det nog bara hon och Sanity i hela Sverige som hoppas på dåligt väder  Sanity är väl vinnaren om han är frisk. Tänkbar spik då. Annars är väl Orecchietti, Noras Bean med. Express Type kan mycket med rätt resa. Hade den som drag senast då han kom invändigt efter Eliott Halls brytning på upploppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 15:17:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
som sagt, är sanity frisk så bör det vara bra chans på spets och slut.
Är väl en eventuellt felfri caballion/fredde larsson som kan syna och bjuda in övriga fältet.
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2012-06-12 15:47:36
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
här tror jag mest på orecchetti, det sista lilla jag tvekade om den hästen är helt borta efter elitloppsförsöket, helt klart bästa hästen i detta fältet och en framtida stjärna, grymt att gå i mål på en 1.09-tid helt okörd, även om det var i rygg
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-12 16:08:46  Som Malin säger, så är det nog bara hon och Sanity i hela Sverige som hoppas på dåligt väder  Sanity är väl vinnaren om han är frisk. Tänkbar spik då. Annars är väl Orecchietti, Noras Bean med. Express Type kan mycket med rätt resa. Hade den som drag senast då han kom invändigt efter Eliott Halls brytning på upploppet.
Answer to: "Som Malin säger, så är det nog bara hon och Sanity i hela S"
|
|
Ja o sedan har han flyt kusken nummer 1 i jollen..Erik "Lucky" A.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 18:24:31  här tror jag mest på orecchetti, det sista lilla jag tvekade om den hästen är helt borta efter elitloppsförsöket, helt klart bästa hästen i detta fältet och en framtida stjärna, grymt att gå i mål på en 1.09-tid helt okörd, även om det var i rygg
Answer to: "här tror jag mest på orecchetti, det sista lilla jag tvekade om "
|
Became a member:
Forum posts:
|
visst såg han fin ut, men med de förutsättningarna det var den dagen så hade de flesta i elitloppet gått i mål på 1.09 tid med rygg ledaren, "okörd". Garanterat sanity om han varit frisk. Tror att orrechietti blir kraftigt överstreckad här då jag knappast tror att han kan ta det från dödens, möjligt det löser sig om örjan kommer ner i banan och fredde larsson fixar överpace.
Brukar vara ganska lite som skiljer dessa kanonerna från varandra och då lär väl löpningen avgöra. Blir intressant att se strecken och loppet i alla fall 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 18:25:58 Edited(1): 2012-06-12 18:28:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
årtusendets stenklaraste spik Orecchietti
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 19:26:27  årtusendets stenklaraste spik Orecchietti
Answer to: "årtusendets stenklaraste spik Orecchietti"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahahahahahahahaha....
Du är rolig du. Även min förståndshandikappade granne som aldrig spelar på trav vet att det är fel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 19:39:02  hahahahahahahahaha....
Du är rolig du. Även min förståndshandikappade granne som aldrig spelar på trav vet att det är fel.
Answer to: "hahahahahahahahaha....
Du är rolig du. Även min först&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, jag vet jag e rolig, man vad har det med mitt inlägg att göra??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 19:43:02  jo, jag vet jag e rolig, man vad har det med mitt inlägg att göra??
Answer to: "jo, jag vet jag e rolig, man vad har det med mitt inlägg att göra"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaså du skämtade inte?
Herregud säger jag isåfall.
Om du på fullaste allvar utnämner Orrichetti till årtusendets stenklaraste så måste du sakna all förmåga att bedöma en hästs vinstchanser. Ett tips är att titta på gamla kallblodslopp med järvsöfaks om du vill utnämna årtusendets stenklaraste spik.
Orrichetti är fin kuse med en fin vinstchans, men är långt ifrån stenklar. Och att utnämna den till den mest stenklara (vinstchans på runt 95 % då antar jag?) är så oseriöst att det är fånigt. Men jag misstänker att du har haft det trist och vill provocera lite?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 19:44:58 Edited(1): 2012-06-12 19:45:12  här tror jag mest på orecchetti, det sista lilla jag tvekade om den hästen är helt borta efter elitloppsförsöket, helt klart bästa hästen i detta fältet och en framtida stjärna, grymt att gå i mål på en 1.09-tid helt okörd, även om det var i rygg
Answer to: "här tror jag mest på orecchetti, det sista lilla jag tvekade om "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Angående tiden så kan du ju lägga till minst 1.5 sekunder med hänsyn till banan. Det fanns ju knappt en häst som sprang över 1.14 full väg den helgen och de flesta lopp hade vinnartider runt 1.12-1.13. hehe..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 19:55:49 Edited(1): 2012-06-12 20:02:58  Jaså du skämtade inte?
Herregud säger jag isåfall.
Om du på fullaste allvar utnämner Orrichetti till årtusendets stenklaraste så måste du sakna all förmåga att bedöma en hästs vinstchanser. Ett tips är att titta på gamla kallblodslopp med järvsöfaks om du vill utnämna årtusendets stenklaraste spik.
Orrichetti är fin kuse med en fin vinstchans, men är långt ifrån stenklar. Och att utnämna den till den mest stenklara (vinstchans på runt 95 % då antar jag?) är så oseriöst att det är fånigt. Men jag misstänker att du har haft det trist och vill provocera lite?
Answer to: "Jaså du skämtade inte?
Herregud säger jag isåfall"
|
Became a member:
Forum posts:
|
oki, överdrev lite, men stenklar är den absolut. (fattar din granne)
Järvsöfaks vann med 30-40m, orchetti hade nog kunnat vinna med 100-200, men du vet ju hur örjan kör, vinenr med huvud okörd.
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-06-12 21:39:46  oki, överdrev lite, men stenklar är den absolut.
Järvsöfaks vann med 30-40m, orchetti hade nog kunnat vinna med 100-200, men du vet ju hur örjan kör, vinenr med huvud okörd.
Answer to: "oki, överdrev lite, men stenklar är den absolut.
Järvs&ou"
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
|
Kul att du gillar Orre, det gör jag också. Men jag kan tyvärr inte se att han ska ha så god chans i det här loppet som du nämner. En motivering kanske? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 22:39:21  Kul att du gillar Orre, det gör jag också. Men jag kan tyvärr inte se att han ska ha så god chans i det här loppet som du nämner. En motivering kanske? 
Answer to: "Kul att du gillar Orre, det gör jag också. Men jag kan tyvä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
helt överlägsen resten för dagen?  inte svårare än så? vinner med gäspning 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 23:01:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
HAHA, Är den lika stenklar som iceland var travspanarn? tror du försöker sätta världsrekord i antal missade "stenklara" på travzonen
lycka till  hoppas att örjan sänder till dödens, upp till bevis........ Men blir ju inte förvånad om han sitter fast 3.e inner.........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-12 23:10:14  HAHA, Är den lika stenklar som iceland var travspanarn? tror du försöker sätta världsrekord i antal missade "stenklara" på travzonen
lycka till  hoppas att örjan sänder till dödens, upp till bevis........ Men blir ju inte förvånad om han sitter fast 3.e inner.........
Answer to: "HAHA, Är den lika stenklar som iceland var travspanarn? tror du"
|
Became a member:
Forum posts:
|
iceland? i vilket lopp då? vilken omgång tänker du på?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 08:47:19 Edited(1): 2012-06-13 08:48:27  iceland? i vilket lopp då? vilken omgång tänker du på?
Answer to: "iceland? i vilket lopp då? vilken omgång tänker du på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, förutom att du säger det varje gång han startar så syftade jag på senaste starten där han var "stenklar" om felfri. Vad jag kunde se så gick han felfritt och förlorade
gjorde sitt livs lopp tydligen enligt melander, förlorade ändå? då kan man undra hur det gått om han inte gjort sitt livs lopp.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-13 11:39:54  ja, förutom att du säger det varje gång han startar så syftade jag på senaste starten där han var "stenklar" om felfri. Vad jag kunde se så gick han felfritt och förlorade
gjorde sitt livs lopp tydligen enligt melander, förlorade ändå? då kan man undra hur det gått om han inte gjort sitt livs lopp.......
Answer to: "ja, förutom att du säger det varje gång han startar så"
|
Became a member:
Forum posts:
|
oki, då har du nog inbillat dig saker, för mig va dte givet att ha med tex formula one som är en kanonbhäst då det inte är helt givet att iceland går felfritt då det fanns 2 klockrena spikar i omgången, du får försöka lugna ner dig lite nu, men vad vet melander, är han någon expert lr, enligt dig gjorde hästen en bra insats bara
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-06-13 15:20:53
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Gäller att försöka skaffa sig en uppfattning om Sanity är helt fräsch. Bör väl räcka med Sanity och Orechiettie hur som helst.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
|