1
[ 2
]
3
4
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-30 13:01:45
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kanske Veijo vill köra i ledningen här..kan ju gå en 11-tid o ledningen är ju bra..glatt odds blir de.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 14:08:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Trolig: 5
Roliga: 3,6,12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 14:32:19 Edited(1): 2011-12-30 14:33:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, SPRING EROM
|
8 procent på Spring Erom är helt galet bra, klart bästa kapaciteten i det här gänget, brukar gå bra efter vila och Björn har bra statistik med honom.
Noras Bean brukar också kunna springa med de bästa, men kämpar inte alltid på upploppet när han är först.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-30 16:15:28  8 procent på Spring Erom är helt galet bra, klart bästa kapaciteten i det här gänget, brukar gå bra efter vila och Björn har bra statistik med honom.
Noras Bean brukar också kunna springa med de bästa, men kämpar inte alltid på upploppet när han är först.
Answer to: "8 procent på Spring Erom är helt galet bra, klart bästa kap"
|
|
Klart hästen har chans om han håller sig på benen...men han ska göra det också.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-30 16:43:20
|
|
Är lite "Marre" över Spring "alla" känner till hans kapacitet men när ska han få till de.. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-12-30 16:57:11  Är lite "Marre" över Spring "alla" känner till hans kapacitet men när ska han få till de.. 
Answer to: "Är lite "Marre" över Spring "alla" känne"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, MAXWELL MAYDAY
|
Snarare lite Qurcio.. Marre har inte levt upp till förväntan 4-5 lopp på slutet Quarcio har inte gjort det på nåra år..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 17:05:16  Snarare lite Qurcio.. Marre har inte levt upp till förväntan 4-5 lopp på slutet Quarcio har inte gjort det på nåra år..
Answer to: "Snarare lite Qurcio.. Marre har inte levt upp till förväntan 4-5 "
|
Became a member:
Forum posts:
|
vasd har din förväntan varit då? hästens prestation bestäms ju alltid av hur tränaren förbereder den, är du besviken på hultman då eller? har inget med hästen att göra isåfall.
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2011-12-30 20:23:53
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 5, STRONG BOY D.E.
|
Känslan är att Strong Boy kommer till ledningen ganska tidigt och sedan är han hästen att slå. Spik!
Dock så måste jag erkänna att jag har dålig koll på Noras Beans startsnabbhet. Hjälp!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 20:42:07  Känslan är att Strong Boy kommer till ledningen ganska tidigt och sedan är han hästen att slå. Spik!
Dock så måste jag erkänna att jag har dålig koll på Noras Beans startsnabbhet. Hjälp!
Answer to: "Känslan är att Strong Boy kommer till ledningen ganska tidigt och"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Den är hyfsad snabb från start, men kan inte hålla ut Strong Boy. Ska den klara sig så är det antingen för att SB öppnar sämre än normalt eller han får hjälp av att Finders Keepers också laddas.
Jag tror dock SB tar ledningen utan alltför stora problem, men tar inte gift på det.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-30 20:47:29  Känslan är att Strong Boy kommer till ledningen ganska tidigt och sedan är han hästen att slå. Spik!
Answer to: "Känslan är att Strong Boy kommer till ledningen ganska tidigt och"
|
|
Duktig ut..kan man väl säga..Stefan har ju inte lagt spö på hästen från början..här kan man väl tycka att han borde prova...tycker att Finders med Veijo också provar från start här o när Maxvell inte är ett blåljus så borde Finders spetsa...sedan är frågan..Strong Boy vill väl till ledningen med och är snabb ut..tar inte en längd på Finders dock..men släpps dit kanske...Halmstad 14 nov i år är väl ett passande lopp att kolla på... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 22:24:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, STRONG BOY D.E.
|
Grejen är den att ska man tro att en häst som vunnit 1 av 14 iår ska vinna detta? allra helst när hästen gått bättre på lång distans än kort på slutet. Så vad talar för Noras? att den siktas mot PdA? Nej det måste vara ett skämt klarar sig inte där om man inte vill komma sist! Nä som jag sagt tidigare öppet men jag tror 5 Strong Boy d.e kan vara en lämplig chans spik då den kan ta ledningen och/ eller gör den om insatsen i frankrike så vinner han här!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-31 09:19:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Flemming Jensen upp nu på Lövgrens.. hmmm
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-31 10:08:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, STRONG BOY D.E.
|
Har ändrat mig efter att ha spanat in Strong Boy D.E.s lopp i Frankrike där han var riktigt, riktigt bra. Kommer han bara till spets vilket han förmodligen gör antingen av egen kraft eller att Finders Keepers släpper, då ska han bara vinna om han har samma form som senast. Spik!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-31 10:28:24 Edited(1): 2011-12-31 10:28:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
har lagt fram min logik ovan, men idag säger magkänslan all logik är fel här. magen säger att vesuvio ås vinner. fast det kanske beror på att jag är hungrig... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-31 11:10:06  Har ändrat mig efter att ha spanat in Strong Boy D.E.s lopp i Frankrike där han var riktigt, riktigt bra. Kommer han bara till spets vilket han förmodligen gör antingen av egen kraft eller att Finders Keepers släpper, då ska han bara vinna om han har samma form som senast. Spik!
Answer to: "Har ändrat mig efter att ha spanat in Strong Boy D.E.s lopp i Frankrik"
|
|
Du har väl kollat Halmstads loppet..? Gör mig nervös..blir ungefär samma senario..Stefan slinker ut ? Thomas går fram efter startrusningen..? 1, 4 o 10 för att bli lugn.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-31 11:24:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
förstår inte oron för finders. hästen har ju inte vunnit på ett år och inte varit bra på flera år???
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-31 11:31:11  förstår inte oron för finders. hästen har ju inte vunnit på ett år och inte varit bra på flera år???
Answer to: "förstår inte oron för finders. hästen har ju inte vunn"
|
|
Nä orolig är ja inte men han kan ta ledningen här o då blockas minst 2 hästar..Stefans o Stefans o Flemming kör då till med sin o sedan kommer Thomas att köra upp utanpå(om han inte tänker för mycket på Nyårsfirandet) Vem vinner då ?..Strong Boy var blöt sist på Halmstad..Thomas ? En felfri Spring ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-31 11:43:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tycker det är bra förutsättningar för Strong Boy DE. den är kvick ut och spår 5 ser jag som bästa tänkbara. sitter tidigt i ledning och jag tror det blir svårt att ta ner den.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-31 11:45:19  Jag tycker det är bra förutsättningar för Strong Boy DE. den är kvick ut och spår 5 ser jag som bästa tänkbara. sitter tidigt i ledning och jag tror det blir svårt att ta ner den.
Answer to: "Jag tycker det är bra förutsättningar för Strong Boy DE"
|
|
Tja 2 gjorde de sist..en från ryggen o den bakom..trots att han fick bestämma tempot själv..är ingen säker vinnare för mig.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-31 12:08:55  Tja 2 gjorde de sist..en från ryggen o den bakom..trots att han fick bestämma tempot själv..är ingen säker vinnare för mig.. 
Answer to: "Tja 2 gjorde de sist..en från ryggen o den bakom..trots att han fick "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, STRONG BOY D.E.
|
Sist vann han ju i säker stil på Vincennes? Känns som att han har absolut toppform, jag är lugn med spiken. 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|