1
[ 2
]
|
larockma
|
Posted: 2011-12-11 00:33:56
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Fusk?...har bara insett att detta är fullt möjligt då man jagar startpoäng. Om startanmälan 2 sker innan lopp 1 gått, vad i består mitt s.k. fusk, valet att ställa in finns att tillgå. Normalt matchar jag inte kusarna på detta sätt.
|
|
Reply
|
|
Bjorne68
|
Posted: 2011-12-11 00:49:33
|
Became a member: 2009-08-01
Forum posts: 22
|
Klart fusk i min mening. Buggar ska rapporteras inte utnyttjas!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2011-12-11 01:13:07
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Typisk bandwagon. Helt plötsligt dyker det upp massa nonames och predikar. Är helt säker på att mer än 50% av alla användare hade gjort precis samma sak. Men fortsätt ni sätta 5 stjärnor på varann och 1 stjärna på oss andra. Så töntigt.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-12-11 02:46:31
|
|
dent
|
Posted: 2011-12-11 05:33:09
|
Became a member: 2011-04-08
Forum posts: 201
|
Har inte satt några stjärnor på någon tycker mest du är pinsam grenka som skriver att en massa nonames predikar. Verkar som att du tycker att man måste ha spelat länge för att man skall ha en röst i detta spelet.Jag antar att denna fråga kommer att handla om moral vissa kommer att utnyttja detta vissa inte, Kan bara tala för mig själv när jag säger att jag inte kommer att utnyttja det.
|
|
Reply
|
|
Elrysso
|
Posted: 2011-12-11 08:27:53  Har inte satt några stjärnor på någon tycker mest du är pinsam grenka som skriver att en massa nonames predikar. Verkar som att du tycker att man måste ha spelat länge för att man skall ha en röst i detta spelet.Jag antar att denna fråga kommer att handla om moral vissa kommer att utnyttja detta vissa inte, Kan bara tala för mig själv när jag säger att jag inte kommer att utnyttja det.
Answer to: "Har inte satt några stjärnor på någon tycker mest du"
|
Became a member: 2010-06-29
Forum posts: 286
|
Jag kommer iallafall INTE utnyttja det, i mina ögon är det solklart fusk. 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2011-12-11 09:12:03
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
Just denna grejen skulle jag inte utnyttja , men har kommit på mig själv med att utnyttja en bugg som gör att man kan få 8 ett-årsträningar på fölen om man betäcker precis efter 12 på natten , visserligen ganska välkänd , men jag borde rapporterat precis som jag gjort med andra buggar , antar att det fanns en vilja att ge fölen bästa möjliga träningsmöjligheter så att jag inte såg felet i det.
Annars har jag tex rapporterat om en provloppsbugg och om att det inte verkar dras några pengar för träningsanläggning.
Borde väl även rapportera om skobuggen , träningsbuggen på föl som födds vid midnatt samt grenkas namnbytarbugg på hästar han kastrerar.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2011-12-11 11:04:26
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Så, skall jag stryka de hästar som i går kvalade in till V7 finalerna 31/12, samt att admin får dra av de pengar som intjänades? Vad sägs om detta förslag?
|
|
Reply
|
|
Elrysso
|
Posted: 2011-12-11 11:09:51  Så, skall jag stryka de hästar som i går kvalade in till V7 finalerna 31/12, samt att admin får dra av de pengar som intjänades? Vad sägs om detta förslag?
Answer to: "Så, skall jag stryka de hästar som i går kvalade in till V"
|
Became a member: 2010-06-29
Forum posts: 286
|
Tycker inte man ska rota för mycket i detta, bättre att ADMIN ser till att det inte kan inträffa igen...
antingen det eller om det är för svårt får man helt enkelt ta bort "spärren" på 10 dagar mellan skor....
|
|
Reply
|
|
hakan67
|
Posted: 2011-12-11 11:38:00
|
Became a member: 2011-06-13
Forum posts: 221
|
Jag tycker frågan måste ställas,visst kunde jag var tyst och utnyttjat buggen själv.Men är inte målet ett spel där vi tävlar under samma premmiser. Isåfall ska det finnas en tråd med buggarna så alla kan utnyttja dem tills ADMIN rättat till dem.Sen att Grenka vill leva i en diktatur där endast den innnersta kretsen får uttrycka sig är bara sorgligt.
|
|
Reply
|
|
dent
|
Posted: 2011-12-11 11:39:09
|
Became a member: 2011-04-08
Forum posts: 201
|
Bara hoppas att eriksson fixar så det inte kan hända mer. Sedan vad som skall hända med poäng och pengar det får dom högre upp bestämma.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2011-12-11 13:32:39
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Jag tyckte bara det kändes larvigt att alla började peka finger åt larockma för att ha utnyttjat en bugg som knappast ens gav honom särskilt mycket fördelar. Och jag är fortfarande helt hundra på att ganska många användare hade gjort precis samma sak om det var dom som upptäckt buggen. Barfota förresten, jag vet inte, men har aldrig tyckt att det är en sån massiv fördel. Det var ett jävla hallå om G5-semifinalerna där ena halvan tvingades gå med skor och andra halvan barfota. Och vem vann? Samma i Elite Race, där vann en kuse med järndojor och ingen körorder. Det kan omöjligtvis vara så fult gjort av larockma att vissa användare ser sig nödgade att skriva sina första foruminlägg bara för att säga "riktigt fult gjort!" osv.
ddmannen: Min namnbytarbugg hade inget med kastrerade hästar att göra.
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2011-12-11 14:34:52  Jag tyckte bara det kändes larvigt att alla började peka finger åt larockma för att ha utnyttjat en bugg som knappast ens gav honom särskilt mycket fördelar. Och jag är fortfarande helt hundra på att ganska många användare hade gjort precis samma sak om det var dom som upptäckt buggen. Barfota förresten, jag vet inte, men har aldrig tyckt att det är en sån massiv fördel. Det var ett jävla hallå om G5-semifinalerna där ena halvan tvingades gå med skor och andra halvan barfota. Och vem vann? Samma i Elite Race, där vann en kuse med järndojor och ingen körorder. Det kan omöjligtvis vara så fult gjort av larockma att vissa användare ser sig nödgade att skriva sina första foruminlägg bara för att säga "riktigt fult gjort!" osv.
ddmannen: Min namnbytarbugg hade inget med kastrerade hästar att göra.
Answer to: "Jag tyckte bara det kändes larvigt att alla började peka finger &"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
förstår inte hur du gjorde eller hur du tycker att en fagervikshäst som sprungit in över en miljon plötsligt ska heta cherry. Såg att du gjort det några fler hästar och samtliga var valacker , så något har du hitta på för att kringgå reglerna.
Det ger visserligen inga fördelar , men det är ju inga cherryhästar i mina ögon
|
|
Reply
|
|
hakan67
|
Posted: 2011-12-11 14:54:35
|
Became a member: 2011-06-13
Forum posts: 221
|
Har aldrig skrivit "riktigt fult gjort".Sen att det kommer en massa dårars försvarstal,jag citerar "ganska många gör det,så då är det ok" Jag tycker en etisk tråd ska upprättas där alla buggar läggs upp,så kan vi tävla i rättvisans tecken. Sen visste jag inte att första foruminlägget skull vara positivt rövslickeri. JAG ANSER ATT DETTA SPEL ÄR EN DROG JAG ALDRIG SKULL VILJA VARA UTAN::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-14 22:39:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tycker iaf inte att det är fusk så länge programmeraren inte täppt till hålet. Det är upp till spelledningen att kolla upp sådant innan uppdateringar släpps. Det är inte upp till spelarna.
Dock tycker jag att det även är upp till oss spelare att visa spelglädjen genom att rapportera luckor. Ingen tycker det är roligt med buggar i längden.

|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-04-06 16:23:02
 Har aldrig skrivit "riktigt fult gjort".Sen att det kommer en massa dårars försvarstal,jag citerar "ganska många gör det,så då är det ok" Jag tycker en etisk tråd ska upprättas där alla buggar läggs upp,så kan vi tävla i rättvisans tecken. Sen visste jag inte att första foruminlägget skull vara positivt rövslickeri. JAG ANSER ATT DETTA SPEL ÄR EN DROG JAG ALDRIG SKULL VILJA VARA UTAN::o
Answer to: "Har aldrig skrivit "riktigt fult gjort".Sen att det kommer en mas"
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-05-18 22:08:06
|
|
1
[ 2
]
|