1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-07-20 12:53:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, NIAGARA F.H.
|
Hur kan Zeb vara andrahandsfavorit från det spåret, tror inte den har en chans den här gången, och då hade jag den ändå som spik senast
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 14:29:05 Edited(2): 2011-07-20 14:42:09  alla följer inte dina tips lika mycket som mig heller.........Jag är helt objektiv i min kritik till dina "stenklara". Du ger många bra tips och många vinnare, men desto fler förlorar och det är absolut inte bra om "stenklara" förlorar så ofta som dina gör.
Answer to: "alla följer inte dina tips lika mycket som mig heller.........Jag &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sällan läst mer skit  va ju ca 1,5 vecka sedna där du hittade på att jag gett ut 3 stenklara i samma v75 omgång som torskadeför att du skulle vara lustig
så precis så som du skíver är det helt klart.
känna skönt att man alltid kan lita på din objektiva bedömning, skrivet med stor ironi som de flesta förstår.
det är lugnt om du skriver massa dynga hela tidne, inget problem med det, men gillar inte när du försöker rättfärdiga din dynga, där går gränsen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 16:13:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HARRY HAYTHROW
|
Denna vecka är det dags! Nu ska man ta betalt för harry!
Den har haft skit spår på slutet och ändå varit med framme den kan säkert gå en låg 13 tid och då borde några få svårt. Som vanligt kommer väl någon expert skrika upp den 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 16:22:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
inne på spika ypperlige liss. har ju jagat den och den står på tur, bra läge nu. frågan är om takter kör i ledningen. om inte, andra invändigt och om luckan kommer vinner den. chansspik. kan man inleda med två spikar så är det klart sen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 17:14:36  inne på spika ypperlige liss. har ju jagat den och den står på tur, bra läge nu. frågan är om takter kör i ledningen. om inte, andra invändigt och om luckan kommer vinner den. chansspik. kan man inleda med två spikar så är det klart sen.
Answer to: "inne på spika ypperlige liss. har ju jagat den och den står p&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 17:33:18
Answer to: "klart du är, undrar vad det beror på:):):)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fattade inte vad du mena när du svarade på mig där. skrollar sedan upp och får se ditt äckliga inlägg och det är klart att du ska tror det du tror.. 
aja, samma tanke. grattis till dig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 17:48:21  fattade inte vad du mena när du svarade på mig där. skrollar sedan upp och får se ditt äckliga inlägg och det är klart att du ska tror det du tror.. 
aja, samma tanke. grattis till dig 
Answer to: "fattade inte vad du mena när du svarade på mig där. skrolla"
|
Became a member:
Forum posts:
|
he he he he 
försök nu inte låtsas som att du inte visste det innan 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 17:52:41
Answer to: "he he he he:D:D
försök nu inte låtsas som att du inte vi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
låtsas aldrig, finns inga anledningar till att fjanta sig. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 17:56:25  låtsas aldrig, finns inga anledningar till att fjanta sig. 
Answer to: "låtsas aldrig, finns inga anledningar till att fjanta sig. :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
blygis där, vi säger väll att det är din egen ide då om du vill ha det så  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 18:20:59
Answer to: "blygis där, vi säger väll att det är din egen ide d&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag har haft känsla för den dem två senaste starterna och nu är det dags för vinst att jag till och med kan spika den. tredje gången gillt. känns förövrigt ganska öppet så att försöka hitta spiken här tjänar man på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 19:11:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, NIAGARA F.H.
|
2an är väl snabbare ut än 1an?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 19:19:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, AGOBRA RUBIN
|
Spikar HH som är stenklar (typ) med tanke på att det nog blir lite startkörning och med tanke på det långa upploppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 19:23:06  Spikar HH som är stenklar (typ) med tanke på att det nog blir lite startkörning och med tanke på det långa upploppet.
Answer to: "Spikar HH som är stenklar (typ) med tanke på att det nog blir li"
|
Became a member:
Forum posts:
|
undrar var du fick den ifrån 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 20:46:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Johnny Takter kör ju väldigt bra idag och kuskformen verkar vara på topp. bara spika ypperlige liss.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-21 18:06:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Zerba G kan vara en luring att se upp med då hon har lopp i kroppen nu.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-22 22:36:21  Zerba G kan vara en luring att se upp med då hon har lopp i kroppen nu.....
Answer to: "Zerba G kan vara en luring att se upp med då hon har lopp i kroppen n"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MENTOR ÅS
|
Man skulle knappast anmäla Zerba G om hon inte känts kanonfin senast och känns okej efter det långa uppehållet. Inte anmäla till V75 och med bästa kusken dessutom.. OCH på favoritdistansen, tror Goop gasar för spets här och stannar där?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-23 10:40:04  Man skulle knappast anmäla Zerba G om hon inte känts kanonfin senast och känns okej efter det långa uppehållet. Inte anmäla till V75 och med bästa kusken dessutom.. OCH på favoritdistansen, tror Goop gasar för spets här och stannar där?
Answer to: "Man skulle knappast anmäla Zerba G om hon inte känts kanonfin sen"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Är du allvarlig Kaka ? Zerba G...en start i kroppen.. Nä !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-23 10:40:15  Man skulle knappast anmäla Zerba G om hon inte känts kanonfin senast och känns okej efter det långa uppehållet. Inte anmäla till V75 och med bästa kusken dessutom.. OCH på favoritdistansen, tror Goop gasar för spets här och stannar där?
Answer to: "Man skulle knappast anmäla Zerba G om hon inte känts kanonfin sen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
zerba g är nog djävulskt glad för lite matpengar här
spets kan hon laddas för, men det betyder inte att hon kommer ditt............
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-23 10:49:01
|
|
Du har 3 skapliga från start från spår 1,2 o 3 hur ska Björnis kunna blåsa till ledningen Kaka ?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-23 11:52:18
|
|
1 o 2:an gör upp om ledningen här.. plus för Johnnys som öppnade bra på något seg bana i Halmstad !! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|