[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2011-07-18 07:00:05
|
|
V75-2 | Klass I, försök 6. 1:A PRIS 100 000 kr 1640 A 1. YPPERLIGE LISS Takter Johnny 2. NIAGARA F.H. Falsig Bo 3. MENTOR ÅS Ivarsson Morgan 4. BALLY´S SMASH Jakobsson Magnus 5. ZERBA G. Goop Björn 6. HARRY HAYTHROW Sandkvist Joakim 7. AGOBRA RUBIN Karlsson Anna Isabelle 8. ZEB DE CASTELLA Svanstedt Åke 9. ALOE VERA Pedersen Fredrik 10. BEATLES Adielsson Erik 11. ASHADO BOKO Untersteiner Johan 12. OPAL HALL Kihlström Örjan
Turordning: 8-2-5-1-3-10-12-9-11-6-7-4
|
|
Reply
|
|
axevalla1
|
Posted: 2011-07-18 17:20:09
|
Became a member: 2010-08-19
Forum posts: 29
V 8, ZEB DE CASTELLA
|
de blir 8 12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-18 18:24:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, NIAGARA F.H.
|
låser på 1 och 2 jag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-18 19:11:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, NIAGARA F.H.
|
8 och 12 kommer inte med på fem hästar ens. Opal har inte direkt sprudlat i sina avslutningar på slutet och Castella från detta läge?, dessa två blir otroligt överstreckade jmf med sin chans. Falsigs sprudlar av form och Bo vinner även detta år under Axevallahelgen!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-07-18 21:41:40
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det här vinner Erik Adielsson. Spikar utan att tveka. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-18 21:46:36  Det här vinner Erik Adielsson. Spikar utan att tveka. 
Answer to: "Det här vinner Erik Adielsson. Spikar utan att tveka.:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lol chanlös  tar sig dessutom en frustrationsgalopp innan den komerm imål med, 1an leder ju hela vägen,. fattar ju alla som sätt en travhäst live 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-07-18 22:09:46  lol chanlös  tar sig dessutom en frustrationsgalopp innan den komerm imål med, 1an leder ju hela vägen,. fattar ju alla som sätt en travhäst live 
Answer to: "lol chanlös:) tar sig dessutom en frustrationsgalopp innan den komerm "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Du verkar vara i toppform med tanke på Finders Kepeers så jag byter spik till nr 1 direkt! haha 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-18 22:12:50 Edited(1): 2011-07-18 22:13:36  Du verkar vara i toppform med tanke på Finders Kepeers så jag byter spik till nr 1 direkt! haha 
Answer to: "Du verkar vara i toppform med tanke på Finders Kepeers så jag b"
|
Became a member:
Forum posts:
|
gör du det, torskar inte från spets iallafall, allt du behöver veta, dock inte 100% på hålelr spets, håller dne spets är det klaaart, nu vet du det
garderar du passy 6 harry haythrow, flög fram sist och formen är så "dunder" den kan vara
|
|
Reply
|
|
rotagg
|
Posted: 2011-07-18 22:15:14  lol chanlös  tar sig dessutom en frustrationsgalopp innan den komerm imål med, 1an leder ju hela vägen,. fattar ju alla som sätt en travhäst live 
Answer to: "lol chanlös:) tar sig dessutom en frustrationsgalopp innan den komerm "
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
|
Travspanarn, är du ett troll lr?? Känns som att du försöker förstöra detta forum som du håller på.. Antingen är du ett troll eller också lider du av någon form av narcissistisk personlighetsstörning.. De två första meningarna passar precis in på dig (men du vet troligen inte själv om det)..
Länk
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-18 22:17:40 Edited(2): 2011-07-18 22:19:45  Travspanarn, är du ett troll lr?? Känns som att du försöker förstöra detta forum som du håller på.. Antingen är du ett troll eller också lider du av någon form av narcissistisk personlighetsstörning.. De två första meningarna passar precis in på dig (men du vet troligen inte själv om det)..
Länk
Answer to: "Travspanarn, är du ett troll lr?? Känns som att du försö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ibland är jag ett troll ja, och ja, är väldigt självmedveten, om du nu inte visste om det.
som svar på de 2 meningar får jag hålla med dig faktiskt.
1an stämemr rätt bra på med ibland, enda skillnadne är att jag är väll självmedveten om det med, och 2an är rätt naturligt för den normala människan, klart alla har drömmar, vad för mening leva annars liksom?
|
|
Reply
|
|
rotagg
|
Posted: 2011-07-18 22:19:17 Edited(1): 2011-07-18 22:20:19  ibland är jag ett troll ja
Answer to: "ibland är jag ett troll ja"
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
|
Alltså ett internettroll.. Får väll länka igen..
internettroll
Men tror ändå inte det, utan röstar på det andra förslaget..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-18 22:20:35  Alltså ett internettroll.. Får väll länka igen..
internettroll
Men tror ändå inte det..
Answer to: "Alltså ett internettroll.. Får väll länka igen..
["
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne, jag är inget utpräglat internettroll, även om jag blandar vissa egenskaper som tillhör det ibland ja.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-19 01:40:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rotagg, tack för den länken - Hade ingen aning om vafan "Inet-troll" var för något.
Visst är han lite halv-dryg och kaxig, men med all rätt - Man märker rätt snabbt vilka som kan tippa eller inte och kalla att honom för troll i travforum är ju helt sjukt.
Jag kan inte tippa som Spanis, men jag kan tippa via spanis och gå plus! - Thats the trick!
Nu kan ni ju tro att jag är en kompis som han ringde och sa "Snälla skriv något Najs" eller så tror ni jag smörar för honom..
Men fakta är fakta - Det är inte många som knäpper honom på fingrarna häst mot häst.
Prova lira hans tips så märker ni det!
Nu, tugga en spliffy.
Peace, Spanis!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-19 09:06:02 Edited(1): 2011-07-19 09:08:16  Rotagg, tack för den länken - Hade ingen aning om vafan "Inet-troll" var för något.
Visst är han lite halv-dryg och kaxig, men med all rätt - Man märker rätt snabbt vilka som kan tippa eller inte och kalla att honom för troll i travforum är ju helt sjukt.
Jag kan inte tippa som Spanis, men jag kan tippa via spanis och gå plus! - Thats the trick!
Nu kan ni ju tro att jag är en kompis som han ringde och sa "Snälla skriv något Najs" eller så tror ni jag smörar för honom..
Men fakta är fakta - Det är inte många som knäpper honom på fingrarna häst mot häst.
Nu, tugga en spliffy.
Peace, Spanis!
Answer to: "Rotagg, tack för den länken - Hade ingen aning om vafan "Ine"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fakta är fakta? och då går du garanterat minus om man följt hans tips på travzonen  Det är en sak jag är säker på i alla fall......
inte kollat loppet, men så här på förhand så bör Niagara F.H ha toppchans  , värsta motbud är 1.an.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-19 10:25:12  Rotagg, tack för den länken - Hade ingen aning om vafan "Inet-troll" var för något.
Nu, tugga en spliffy.
Peace, Spanis!
Answer to: "Rotagg, tack för den länken - Hade ingen aning om vafan "Ine"
|
Became a member:
Forum posts:
|
LOL!,Senast igår så gav den gode Travspanissen oss en stenklar
http://onlinetrotting.com/travforum/viewtopic.php?t=18124#
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-19 11:32:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
dem gångerna jag säger emot travspanarn har jag alltid haft rätt förutom den där jäkla % tävlingen där man blev förnedrad. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-19 12:14:58
Answer to: "Prova lira hans tips så märker ni det!
LOL!,Se"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är finders keepers i mål än? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-19 12:24:20  dem gångerna jag säger emot travspanarn har jag alltid haft rätt förutom den där jäkla % tävlingen där man blev förnedrad. 
Answer to: "dem gångerna jag säger emot travspanarn har jag alltid haft r&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
å så kommer det fortsätta med,
du har aldrig rätt, men kan möjligtvis få rätt nån gång 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-19 12:25:14  fakta är fakta? och då går du garanterat minus om man följt hans tips på travzonen  Det är en sak jag är säker på i alla fall......
inte kollat loppet, men så här på förhand så bör Niagara F.H ha toppchans  , värsta motbud är 1.an.......
Answer to: "fakta är fakta? och då går du garanterat minus om man f&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
alla har inte dítt tunnelseende på mina tips tyvärr folke, det är personligt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-20 09:40:58  alla har inte dítt tunnelseende på mina tips tyvärr folke, det är personligt
Answer to: "alla har inte dítt tunnelseende på mina tips tyvärr folke"
|
Became a member:
Forum posts:
|
alla följer inte dina tips lika mycket som mig heller.........Jag är helt objektiv i min kritik till dina "stenklara". Du ger många bra tips och många vinnare, men desto fler förlorar och det är absolut inte bra om "stenklara" förlorar så ofta som dina gör.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|