1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-05-25 14:19:01  veckans bästa spik, njaaa... men den ska med. det här är ett garderingslopp för mig. Alltid bra när folke dömer ut hästar dock, dem brukar var med där framme.
Men folke kanske är på G, satte ju dubbeln i lördags. =)
Answer to: "veckans bästa spik, njaaa... men den ska med. det här är ett"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe jo precis som att nybrink är på "G"" när han sätter 1 lir ibland... folk nog glömt hur bra chimall egentligen är, tar dessa lik från dödens utan problem
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-25 14:53:58  hehe jo precis som att nybrink är på "G"" när han sätter 1 lir ibland... folk nog glömt hur bra chimall egentligen är, tar dessa lik från dödens utan problem
Answer to: "hehe jo precis som att nybrink är på "G"" nä"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
En på topp Chimall gör så ja !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-25 14:57:35  En på topp Chimall gör så ja !! 
Answer to: "En på topp Chimall gör så ja !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart han är på topp, går extra fint på solvalla med
blir hela potten till mig 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-25 16:32:22  klart han är på topp, går extra fint på solvalla med
Answer to: "klart han är på topp, går extra fint på solvalla med"
|
|
Då får du bjuda på en middag någon gång !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-25 16:45:05  Då får du bjuda på en middag någon gång !! 
Answer to: "Då får du bjuda på en middag någon gång !!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du kan få en burgare - med allt på 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-25 19:22:38  du kan få en burgare - med allt på 
Answer to: "du kan få en burgare - med allt på:)"
|
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-26 21:31:07 Edited(1): 2011-05-26 21:36:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis som vanligt är Silverdivisionen det roligast loppet.
KLM Prelong verkar bli stor favorit och måste ha bra chans om hon sköter sig, men galoppen senast för förbryllar mig (någon som vet anledningen till den) och jag kommer nog gardera.
Bachelores Dream rankar jag som nr2, 12 procent är rena drömmen på den.
Persos Seaman tycker jag går bäst när han är med där framme, men var hamnar han nu. Har chans med klaff, men den verkar bli överstreckad så jag chansar eventuellt bort honom.
Blir antagligen några streck till här då det finns många fina hästar med form.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 07:28:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, CHIMALL T.T.
S 5, DANDIE PALEMA
|
2,6,11
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 10:37:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, DON'T BLINK TWICE
|
Kommer bli körning i början här, från 1,3 och 5, KLM ska gå ett lopp i draget och kan få loppet, tar med 4 och 6 också som också får ett bra löp troligtvis. sen ska man kanske ta den som spetsar 1 eller 3?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 18:38:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
satan vad chimallen drar på sig streck, nästan inte ens intressant längre... spanarn, du som säger du har koll på stona hos svanstedt. hur är det med KLM? den hade ju snuskig form för ett tag sedan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 18:39:44  klart han är på topp, går extra fint på solvalla med
Answer to: "klart han är på topp, går extra fint på solvalla med"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hela potten får du inte för chimallen.. den blir fan omgångens största favorit...
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2011-05-27 19:57:36
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 772
|
Ja vad händer med strecken här egentligen? Vet någon?
Laddade hem startlistorna i joker kl.14:54 (OMS 17 800 000) då låg K.L.M. Prelong i 65 % och Chimall T.t. 30 %, nu Chimall 63 % K.L.M. 32% (OMS 25 600 000).
Vet att strecklistorna ändras om under fredagkvällen, och särskilt under jackpotomgångar, men detta gör en bara förvillad när man vill använda strecklistan till att hitta spelvärden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 20:08:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BACHELORES DREAM
|
Simon: finns stora bolagsspel som pumpar in singelrader i oändlighet under fredagar, speciellt under jackpotomgångarna.
Sitter också med jokersystemet, och tog en skärmdump igår kväll, och jämförde nyss, helt sjukt vilka stora förändringar som uppstår i streckfördelning på fredagarna.
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-05-27 20:13:53 Edited(1): 2011-05-27 20:15:24  Simon: finns stora bolagsspel som pumpar in singelrader i oändlighet under fredagar, speciellt under jackpotomgångarna.
Sitter också med jokersystemet, och tog en skärmdump igår kväll, och jämförde nyss, helt sjukt vilka stora förändringar som uppstår i streckfördelning på fredagarna.
Answer to: "Simon: finns stora bolagsspel som pumpar in singelrader i oändlighet u"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Tror inte att detta rör sig om mängder med system utan om ett gigantiskt system med enbart spik på Chimallen. Sedan att det påverkar strecken så beror som du säger på att det är reducerat och inlämnat med enkelrader. Skulle tro att rör sig om c:a 200000r när man kollar strecken...
Man ser ju inte bara på detta lopp utan även på övriga att strecken har jämnat ut sig avsevärt och favoriterna har blivit mindre streckade och många bakom mer streckade. Ser detta som den enda rimliga förklaringen...
Edit: Kolla även insatsfördelningen på detta lopp, då ser man KLM fortfarande är favorit och då är ett par hundra tusen enkelrader enda förklaringen till Chimallens streckprocent.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-27 20:17:52  Tror inte att detta rör sig om mängder med system utan om ett gigantiskt system med enbart spik på Chimallen. Sedan att det påverkar strecken så beror som du säger på att det är reducerat och inlämnat med enkelrader. Skulle tro att rör sig om c:a 200000r när man kollar strecken...
Man ser ju inte bara på detta lopp utan även på övriga att strecken har jämnat ut sig avsevärt och favoriterna har blivit mindre streckade och många bakom mer streckade. Ser detta som den enda rimliga förklaringen...
Answer to: "Tror inte att detta rör sig om mängder med system utan om ett gig"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BACHELORES DREAM
|
Det var precis vad jag menade, men du uttryckte det bättre! Säkert ett stort system på 100-200k som har spikat Chimallen och lämnat in reducerat med enkelrader.
Jag känner till ett privat bolagsspel som spelar för 50-200k endast jackpotomgångar, V7, och kör precis så, lämnar in fredagar. Har gått ganska bra för dem också om jag minns rätt.
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2011-05-27 20:23:06  Tror inte att detta rör sig om mängder med system utan om ett gigantiskt system med enbart spik på Chimallen. Sedan att det påverkar strecken så beror som du säger på att det är reducerat och inlämnat med enkelrader. Skulle tro att rör sig om c:a 200000r när man kollar strecken...
Edit: Kolla även insatsfördelningen på detta lopp, då ser man KLM fortfarande är favorit och då är ett par hundra tusen enkelrader enda förklaringen till Chimallens streckprocent.
Answer to: "Tror inte att detta rör sig om mängder med system utan om ett gig"
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 772
|
Tack, det var insatsfördelningen jag var ute efter. Visste inte att den fanns, men jag hittade den nu på Atg nya sidan!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-28 00:35:09  hela potten får du inte för chimallen.. den blir fan omgångens största favorit...
Answer to: "hela potten får du inte för chimallen.. den blir fan omgån"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mm lol..var han inte när jag skrev iallafall
känns inte lika intressant längre..kul...e som vanligt...folk läser vad jag skriver..sedna blir hästarna megafavoriter..typiskt..
|
|
Reply
|
|
Matshe
|
Posted: 2011-05-28 01:00:30
|
Became a member: 2007-10-06
Forum posts: 216
V 11, CHIMALL T.T.
|
Många vassa hästar! Har feeling för 7 Mr New Dawn...men behöver lyfta in 1, 2, 6, 10 och 11 också. Borde räcka så 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-28 01:54:04
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 11, CHIMALL T.T.
|
Det ska normalt sett stå mellan Chimall och K.L.M. men det är fan inte givet och resten av fältet är ju sjukt understreckade. Antingen blir det spik på någon av favoritduon eller så får det bli ett gäng. Steel Pepper och Bachelores Dream är båda streckade under 10%, löjligt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-28 10:12:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
steel pepper känns djävuskt intressant, bra startrygg, form och luktar tempo!
Gillar inte att svanstedts deklererat att klm prelong a kra passivt. Kan hamna skitigt på det och bli instängd/få för långt fram.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|