1
[ 2
]
3
4
5
|
|
Posted: 2011-05-10 16:48:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fattar ej tankesättet med att gardera en häst för att det är 1 a loppet...Varför slösa streck då man tror en häst bara vinner ..ge mig en bra förklaring så köper jag det..nästan 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-05-10 21:05:35
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, FORTUNES DREAM
S 1, FORTUNES DREAM
|
Vet inte hur många år nu jag spelat på trav men många är det och jag inser nu att jag fortfarande inte vet ungefär hur dags man kan förvänta sig att v75 börjar på Torsdag..
Har kollat gamla ATG, Nya ATG o Åbys sidor men inga svar där..
Första start verkar va 18.20 så ska man räkna med typ spelstopp 19.00 för v75 eller?
Hjälp.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-10 21:26:41  Vet inte hur många år nu jag spelat på trav men många är det och jag inser nu att jag fortfarande inte vet ungefär hur dags man kan förvänta sig att v75 börjar på Torsdag..
Har kollat gamla ATG, Nya ATG o Åbys sidor men inga svar där..
Första start verkar va 18.20 så ska man räkna med typ spelstopp 19.00 för v75 eller?
Hjälp.
Answer to: "Vet inte hur många år nu jag spelat på trav men mån"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
19.30... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-10 21:28:25  Fattar ej tankesättet med att gardera en häst för att det är 1 a loppet...Varför slösa streck då man tror en häst bara vinner ..ge mig en bra förklaring så köper jag det..nästan 
Answer to: "Fattar ej tankesättet med att gardera en häst för att det &a"
|
|
Finns bara en.... dött lopp ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-10 21:40:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, POPCORN LAVEC
S 1, FORTUNES DREAM
|
Spikar man Tamla har man inte kollat på Popcorn Lavecs senaste lopp. Var ju fullständigt lysande. 1.09 sista 700 och många längder före klungan. SÅ man kan förmoda att det fanns sparat på den tiden.
En annan som jag vill ha med är Andoverandout. Avslutade bra senast, är snabb ut och har bra startrygg. Får kanske tillgång till OS.
Men min förstahäst är popcorn lavec (alltså utöver Tamla förstås).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-10 22:16:23  Spikar man Tamla har man inte kollat på Popcorn Lavecs senaste lopp. Var ju fullständigt lysande. 1.09 sista 700 och många längder före klungan. SÅ man kan förmoda att det fanns sparat på den tiden.
En annan som jag vill ha med är Andoverandout. Avslutade bra senast, är snabb ut och har bra startrygg. Får kanske tillgång till OS.
Men min förstahäst är popcorn lavec (alltså utöver Tamla förstås).
Answer to: "Spikar man Tamla har man inte kollat på Popcorn Lavecs senaste lopp. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan vara det mest vilsna inlägg jag någonsin sätt på travzonen faktiskt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-10 22:21:41 Edited(2): 2011-05-10 22:23:36  kan vara det mest vilsna inlägg jag någonsin sätt på travzonen faktiskt 
Answer to: "kan vara det mest vilsna inlägg jag någonsin sätt på "
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, POPCORN LAVEC
S 1, FORTUNES DREAM
|
Lite ironiskt nog så slår faktiskt ditt inlägg högre på vilseskalan eftersom "vilset inlägg" får en helt annan innebörd än vad du antagligen är ute efter. Jag misstänker att du tycker att det är korkat att gardera Tamla?..eller kanske att Popcorn lavec är en dålig häst?.. Jag trevar här för otydligare inlägg får man leta efter...hehe.
Hoppas att du har lämnat mentala brödsmulor åt dig själv så att du hittar tillbaka till den ursprungliga tanke som du försökte formulera. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-10 23:07:36  Lite ironiskt nog så slår faktiskt ditt inlägg högre på vilseskalan eftersom "vilset inlägg" får en helt annan innebörd än vad du antagligen är ute efter. Jag misstänker att du tycker att det är korkat att gardera Tamla?..eller kanske att Popcorn lavec är en dålig häst?.. Jag trevar här för otydligare inlägg får man leta efter...hehe.
Hoppas att du har lämnat mentala brödsmulor åt dig själv så att du hittar tillbaka till den ursprungliga tanke som du försökte formulera. 
Answer to: "Lite ironiskt nog så slår faktiskt ditt inlägg högre "
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja..syftade mer på att du va "vilsen" som att vara ute och cykla i skogen utan att kunna vägen
tror dock att mitt inlägg "vilset inlägg" uppfattas så som det är meningen faktiskt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-10 23:33:42  nja..syftade mer på att du va "vilsen" som att vara ute och cykla i skogen utan att kunna vägen
tror dock att mitt inlägg "vilset inlägg" uppfattas så som det är meningen faktiskt
Answer to: "nja..syftade mer på att du va "vilsen" som att vara ute och"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, POPCORN LAVEC
S 1, FORTUNES DREAM
|
Det var ju ett upplysande svar. Tack för ditt konstruktiva inlägg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:19:49  Det var ju ett upplysande svar. Tack för ditt konstruktiva inlägg.
Answer to: "Det var ju ett upplysande svar. Tack för ditt konstruktiva inlägg"
|
Became a member:
Forum posts:
|
orka inte analysera så mycket nuförtiden, finsn andra som gillar att analysera mer
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:23:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, SOMEKINDACATCH
|
Jag gillar somekindacatch väldigt mycket därför tippar jag henne först.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:28:44  orka inte analysera så mycket nuförtiden, finsn andra som gillar att analysera mer
Answer to: "orka inte analysera så mycket nuförtiden, finsn andra som gillar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, POPCORN LAVEC
S 1, FORTUNES DREAM
|
handlar inte om ngn analys... bara att vara lite tydligare med vad som var så himla knasigt med att tycka att Popcorn är min förstahäst efter Tamla, och att man borde gardera (med hänsyn till strecken). Det kan ju knappast komma som en nyhet för dig att jag alltid garderar den största favoriten?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:29:12  Jag gillar somekindacatch väldigt mycket därför tippar jag henne först.
Answer to: "Jag gillar somekindacatch väldigt mycket därför tippa"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är det meningen man ska ge så usla tips som möjligt på detta forumet eller? fattar inget längre
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:30:12  är det meningen man ska ge så usla tips som möjligt på detta forumet eller? fattar inget längre
Answer to: "är det meningen man ska ge så usla tips som möjligt på"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, POPCORN LAVEC
S 1, FORTUNES DREAM
|
veckans tema?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:32:03  handlar inte om ngn analys... bara att vara lite tydligare med vad som var så himla knasigt med att tycka att Popcorn är min förstahäst efter Tamla, och att man borde gardera (med hänsyn till strecken). Det kan ju knappast komma som en nyhet för dig att jag alltid garderar den största favoriten?
Answer to: "handlar inte om ngn analys... bara att vara lite tydligare med vad som var "
|
Became a member:
Forum posts:
|
inte rätt att alltid gardera den största favoriten, köper inte den filosofin tyvärr
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:33:28  inte rätt att alltid gardera den största favoriten, köper inte den filosofin tyvärr
Answer to: "inte rätt att alltid gardera den största favoriten, köper in"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, POPCORN LAVEC
S 1, FORTUNES DREAM
|
Kanske inte rätt för dig, men det är min spelstrategi, och för mina syften är den helt rätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:35:59  inte rätt att alltid gardera den största favoriten, köper inte den filosofin tyvärr
Answer to: "inte rätt att alltid gardera den största favoriten, köper in"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, POPCORN LAVEC
S 1, FORTUNES DREAM
|
Förresten...Du har rätt.... Ibland vill man också spika emot storfavoriten... Så du har helt rätt i att man inte alltid ska GARDERA storfavoriten.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:37:36  veckans tema?
Answer to: "veckans tema?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bra med variation
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-11 00:38:02  Förresten...Du har rätt.... Ibland vill man också spika emot storfavoriten... Så du har helt rätt i att man inte alltid ska GARDERA storfavoriten.. 
Answer to: "Förresten...Du har rätt.... Ibland vill man också spika emo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bellisimo 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-11 06:32:07  är det meningen man ska ge så usla tips som möjligt på detta forumet eller? fattar inget längre
Answer to: "är det meningen man ska ge så usla tips som möjligt på"
|
|
Strålande !! 
|
|
Reply
|
|
1