1
[ 2
]
3
4
5
6
|
|
Posted: 2011-02-07 21:54:41  alla är chanslösa ta spets av 1an, som tur är så är de inte sugan på köra i spets och Dear jackie är först ut å tar över
Answer to: "alla är chanslösa ta spets av 1an, som tur är så ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BRING ME LUCK U.S.
S 7, BRING ME LUCK U.S.
|
Har kollat lite, och håller med om att Q är klart snabbast. Sedan är frågan om Jacki kan ta en längd på Tinita sida vid sida. Går ju inte klocka Tinita, men har för mig att den är ganska snabb ut. Men kan ha fel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 22:47:27  Har kollat lite, och håller med om att Q är klart snabbast. Sedan är frågan om Jacki kan ta en längd på Tinita sida vid sida. Går ju inte klocka Tinita, men har för mig att den är ganska snabb ut. Men kan ha fel.
Answer to: "Har kollat lite, och håller med om att Q är klart snabbast. Seda"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
känns oväsentlig för mig,enda som gäller är att de stryker 9 lr 10 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 22:51:54  känns oväsentlig för mig,enda som gäller är att de stryker 9 lr 10 
Answer to: "känns oväsentlig för mig,enda som gäller är att de"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BRING ME LUCK U.S.
S 7, BRING ME LUCK U.S.
|
Har respekt för dina klara bud. Men vet också att Nino är en av dina favorithästar och dessutom känner du Åke va? Det kan inte vara så att du färgas lite av det och överskattar hästens vinstchanser?
Samtidigt ska det ju i all ärlighet påpekas att jag trodde att du överskattade Indigo broline förra veckan..
(...och hade fel avseende startsnabbheten hos Fiona/avanto)
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-02-07 22:56:05  känns oväsentlig för mig,enda som gäller är att de stryker 9 lr 10 
Answer to: "känns oväsentlig för mig,enda som gäller är att de"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Ja Ninotchka slipper ju persos seaman nu och då måste det väll vara toppchans? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 22:56:53  Har respekt för dina klara bud. Men vet också att Nino är en av dina favorithästar och dessutom känner du Åke va? Det kan inte vara så att du färgas lite av det och överskattar hästens vinstchanser?
Samtidigt ska det ju i all ärlighet påpekas att jag trodde att du överskattade Indigo broline förra veckan..
(...och hade fel avseende startsnabbheten hos Fiona/avanto)
Answer to: "Har respekt för dina klara bud. Men vet också att Nino är e"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
Överskattar aldrig mina klara, snarare folk som underskattar dem då 
Nja Nino är nog min absoluta favorithäst skulle jag säga.
Är ganska på det klara med vad hästen har för chanser, så tycker nog inte att jag överskattar dem.
Känner Åke vet jag inte, snackar ju imellanåt iallafall.
SKulle jag ha mer fel än rätt så skulle jag nog sluta säga en massa saker 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-07 22:57:55 Edited(1): 2011-02-07 22:58:14  Ja Ninotchka slipper ju persos seaman nu och då måste det väll vara toppchans? 
Answer to: "Ja Ninotchka slipper ju persos seaman nu och då måste det v&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
exakt, man tycker ju det!
Har jag sagt hela veckan! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-08 08:17:08
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, TINITA LOVE
S 1, QUANTUM JOYRIDE
|
Quantum spetsar o släpper men 2an eller 3an först fram?
Kan inte ens räkna ut vem som blir favorit här men de brukar vinna i dess lopp känns det som..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-02-08 08:19:07  Överskattar aldrig mina klara, snarare folk som underskattar dem då 
Nja Nino är nog min absoluta favorithäst skulle jag säga.
Är ganska på det klara med vad hästen har för chanser, så tycker nog inte att jag överskattar dem.
Känner Åke vet jag inte, snackar ju imellanåt iallafall.
SKulle jag ha mer fel än rätt så skulle jag nog sluta säga en massa saker 
Answer to: "Överskattar aldrig mina klara, snarare folk som underskattar dem d&ari"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 2, TINITA LOVE
|
Kanske jag missuppfattat det helt men du äger/deläger väl Nino?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-08 10:07:06  med 1 strykning ökar vinstchansen med 30-40% så det får man hoppas på
Answer to: "med 1 strykning ökar vinstchansen med 30-40% så det får ma"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja ryggarna är inte de bästa, särskilt Frillan o kanske även Stigh utfyllnaden är inte hävliga från start men det kanske Åke kan lösa... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-08 12:03:35
|
|
Finns två som ställer en fråga om Hans-Owe får spetsen..en är Björn o den andra får ni gissa ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-08 16:17:35  Finns två som ställer en fråga om Hans-Owe får spetsen..en är Björn o den andra får ni gissa ! 
Answer to: "Finns två som ställer en fråga om Hans-Owe får spets"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
en svan? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-08 16:21:39  Ja ryggarna är inte de bästa, särskilt Frillan o kanske även Stigh utfyllnaden är inte hävliga från start men det kanske Åke kan lösa... 
Answer to: "Ja ryggarna är inte de bästa, särskilt Frillan o kanske &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
får hoppas på rätt strykning så kan de bli kul, annars känns det lite godnatt tyvärr 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-08 16:21:53  Kanske jag missuppfattat det helt men du äger/deläger väl Nino?
Answer to: "Kanske jag missuppfattat det helt men du äger/deläger väl Ni"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
jo det stämmer
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-08 17:07:23  en svan? 
Answer to: "en svan? :)"
|
|
Möjligt att de finns lite vatten... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-08 19:17:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VANESSA DU LING
|
Kollar man på Tinitas senaste löp har hon gått 1,11 på 2100M?? det är ju vad motstånde har gjort på 1640M
Hur startsnabb den är måste dock kollas upp, annars kanske det kan vara så att Vanessa blir släppt till ledningen och då leder nog denna länge! kanske ända in till mål
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-08 21:20:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nah, det är bra spetschans för Tinita love, hon är snabb ut och det är väl i princip bara en extremt hårt laddande bring me luck u.s som kanske kan komma förbi. Men tror inte den laddas och om den gör så släpper nog persson till en bra rygg.
Är ganska säker på att Tinita love spetsar här och är hon bara vid sunda vätskor och bra form så borde det vara toppchans. Gick tydligen bra senast i frankrike........
Är väl mest rädd för vanessa du ling som är en riktigt fin häst också, dock är det väl stor chans att den får gå på först i spåren och göra grovjobbet.
Lutar åt spik på spetshästen i stoeliten, brukar vara ett vinnande scenario.......Tinita har tävlat mot helt annat motstånd än detta också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-09 00:37:50 Edited(1): 2011-02-10 15:36:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VANESSA DU LING
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-09 08:47:54 Edited(1): 2011-02-09 08:48:22 Pebbly är en häst jag gillar skarpt. Ninochoka kanske behövde loppet senast vid toktempo = rysare!
jag tar mig vatten över huvudet och låser dessa två 
Answer to: "Pebbly är en häst jag gillar skarpt. Ninochoka kans"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, PEBBLY
|
Håller helt med Klanke och funderar till och med på att singelstrecka Pebbly här.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-09 08:59:36  Håller helt med Klanke och funderar till och med på att singelstrecka Pebbly här.
Answer to: "Håller helt med Klanke och funderar till och med på att singels"
|
|
Hur i skogen kan ni resonera om spik på Pebbly här ? Visserligen kan man väl räkna med Björn "lycka" men men... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-09 09:15:22  Hur i skogen kan ni resonera om spik på Pebbly här ? Visserligen kan man väl räkna med Björn "lycka" men men... 
Answer to: "Hur i skogen kan ni resonera om spik på Pebbly här ? Visserligen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker väl inte direkt att dem "resonerar", dem vill bara spika pga dem gillar hästen
Bra tycker jag, 2 system mindre som kan få 7 rätt
Finns nog bara 2 som kan vinna detta och det är tinita love och vanessa du ling, dem 2 tävlar på en annan nivå än övriga här.......
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6