1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-01-28 10:27:20 Edited(1): 2011-01-28 10:31:29  Din pajas, kom inte och predika om spelvärde med mig i framtiden, du streckar 3 hästar där samtliga är lika mycket streckade(36-42%).
Vad har du att vinna på det? (jag har själv spelat så, men jag vet ju inget om spelvärde? är inte den som föreläser andra om det heller).
Nisse, uppskattar din kommentar 
Answer to: "Din pajas, kom inte och predika om spelvärde med mig i framtiden, du s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SHAKIRA TUNA
S 6, ADOR LE SOLEIL
|
 kom inte och predika om spelvärde med mig i framtiden, du streckar 3 hästar där samtliga är lika mycket streckade(36-42%).
Vad har du att vinna på det?
Din fråga bevisar hur lite du förstår av det jag skrivit. Istället för att vara arg och bitter för att ngn delar med sig av kunskap så kan du pröva att läsa på och försöka förstå istället. Du får gärna undvika tillmälen som "pajas". Koncentera dig hellre på att analysera loppet istället för att ständigt (av någon outgrundlig anledning) försöka ta "revansch" på mig.
Du tycker inte att jag ska "föreläsa" här. Samtidigt trodde jag kunskapsdelning var just poängen med ett forum. Jag tar själv gärna till mig av kunskap från "föreläsande" medlemmar här på de områden jag är svag inom. För mig ligger det ingen prestige i det. Det borde inte göra det för dig heller.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-28 11:20:02 Edited(1): 2011-01-28 11:21:07   kom inte och predika om spelvärde med mig i framtiden, du streckar 3 hästar där samtliga är lika mycket streckade(36-42%).
Vad har du att vinna på det?
Din fråga bevisar hur lite du förstår av det jag skrivit. Istället för att vara arg och bitter för att ngn delar med sig av kunskap så kan du pröva att läsa på och försöka förstå istället. Du får gärna undvika tillmälen som "pajas". Koncentera dig hellre på att analysera loppet istället för att ständigt (av någon outgrundlig anledning) försöka ta "revansch" på mig.
Du tycker inte att jag ska "föreläsa" här. Samtidigt trodde jag kunskapsdelning var just poängen med ett forum. Jag tar själv gärna till mig av kunskap från "föreläsande" medlemmar här på de områden jag är svag inom. För mig ligger det ingen prestige i det. Det borde inte göra det för dig heller.
Answer to: "kom inte och predika om spelvärde med mig i framtiden, du strec"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du skriver mycket, men du kan inte försvara att du streckar 3 hästar i samma lopp med samma streckprocent? vart finns spelvärdet?
Ett forum med trådar kring enstaka lopp handlar inte om att predika inför andra vad spelvärde är, skapa en egen tråd kring spelteori så dem som är intressanta kan lyssna på din underbara kunskap kring ämnet?
Vad jag vill veta är folks tips och ideér i de olika loppen.
Att du sedan aldrig postar dina system gör inte dina åsikter bättre tycker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-28 11:31:07  du skriver mycket, men du kan inte försvara att du streckar 3 hästar i samma lopp med samma streckprocent? vart finns spelvärdet?
Ett forum med trådar kring enstaka lopp handlar inte om att predika inför andra vad spelvärde är, skapa en egen tråd kring spelteori så dem som är intressanta kan lyssna på din underbara kunskap kring ämnet?
Vad jag vill veta är folks tips och ideér i de olika loppen.
Att du sedan aldrig postar dina system gör inte dina åsikter bättre tycker jag.
Answer to: "du skriver mycket, men du kan inte försvara att du streckar 3 häs"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SHAKIRA TUNA
S 6, ADOR LE SOLEIL
|
Jag streckar dom för att skrällarna i detta lopp inte rensar lika mkt som de antyder och för att jag vill gardera andra lopp. Därför tar jag med de som jag tycker har högst vinstchans och jagar inte skräll i detta lopp.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-28 12:09:00
|
|
Lederkorpen
|
Posted: 2011-01-28 13:49:36
|
Became a member: 2009-12-20
Forum posts: 79
V 10, DIADEM BRODDA
S 6, ADOR LE SOLEIL
|
Chansspik 10-Diadem Brodda. 40% rensar fint i kupong-högen!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-28 13:51:38
 Chansspik 10-Diadem Brodda. 40% rensar fint i kupong-högen!
Answer to: "Chansspik 10-Diadem Brodda. 40% rensar fint i kupong-högen!"
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-28 13:52:41
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-28 13:56:32
 Nej insider-info!
Answer to: "Nej insider-info!"
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-28 14:02:27
 är du professorn? lr finns det 2 av er?
Answer to: "är du professorn? lr finns det 2 av er?"
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-28 15:00:25
 Vad syftar du på?
Answer to: "Vad syftar du på?"
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-28 15:36:04  Chansspik 10-Diadem Brodda. 40% rensar fint i kupong-högen!
Answer to: "Chansspik 10-Diadem Brodda. 40% rensar fint i kupong-högen!"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, ADOR LE SOLEIL
S 6, ADOR LE SOLEIL
|
Klipper bort lite inlägg.
Till Lederkorpen:
Travspanarn antyder att du är professorn då han (och du) använder uttryck som chansspik om en 40%are. Vi har alla olika typer av humor.
Till Travspanarn: Känner du dig kränkt/misstolkad av min snabbvariant så får du maila mig.
Tänkte hålla tråden lite effektiv...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-28 15:44:42  Klipper bort lite inlägg.
Till Lederkorpen:
Travspanarn antyder att du är professorn då han (och du) använder uttryck som chansspik om en 40%are. Vi har alla olika typer av humor.
Till Travspanarn: Känner du dig kränkt/misstolkad av min snabbvariant så får du maila mig.
Tänkte hålla tråden lite effektiv...
Answer to: "Klipper bort lite inlägg.
Till Lederkorpen:
Travspanarn antyder at"
|
Became a member:
Forum posts:
|
såvitt jag kan se finsn det ingen anledning att klippa bort inläggen som du gjort. Får man inte ställa en fråga till personen ifråga som gjort ett inlägg i tråden så är det ju helt absurt verkligen
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-28 17:08:55  såvitt jag kan se finsn det ingen anledning att klippa bort inläggen som du gjort. Får man inte ställa en fråga till personen ifråga som gjort ett inlägg i tråden så är det ju helt absurt verkligen
Answer to: "såvitt jag kan se finsn det ingen anledning att klippa bort inlä"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Fast nu blev det 5 helt ointressanta inlägg som verkligen inte hade något med det aktuella loppet att göra och bara tog upp onödig plats i tråden. Tycker det är bra att B_Good rensar upp ibland, flera av de bästa tipparna här inne har ju "hotat" att försvinna om forumet inte förbättras och jag behåller hellre dem än inlägg i stil med de som nyss raderades.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-28 18:40:01  Fast nu blev det 5 helt ointressanta inlägg som verkligen inte hade något med det aktuella loppet att göra och bara tog upp onödig plats i tråden. Tycker det är bra att B_Good rensar upp ibland, flera av de bästa tipparna här inne har ju "hotat" att försvinna om forumet inte förbättras och jag behåller hellre dem än inlägg i stil med de som nyss raderades.
Answer to: "Fast nu blev det 5 helt ointressanta inlägg som verkligen inte hade n&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
får se om du anser likadant när det kommer till dig nån gång
|
|
Reply
|
|
Lederkorpen
|
Posted: 2011-01-28 19:06:38
|
V 10, DIADEM BRODDA
S 6, ADOR LE SOLEIL
|
Jag tycker också det verkar konstigt att du tar bort inlägg så där utan vidare B_Good! Varför censurerar du bort helt vanliga fredliga repliker? Har du inte överreagerat lite?
Undrar sen vart gränsen i % går för chansspik? Kan vara bra att veta framöver.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-28 20:59:52  får se om du anser likadant när det kommer till dig nån gång
Answer to: "får se om du anser likadant när det kommer till dig nån g&"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Jag har fått inlägg raderade flera gånger och har inte tagit illa upp. Varför är det så farligt? Tycker t.ex att B_Good gärna kan ta bort dessa inlägg efter ett tag då de är på helt fel plats. Sålänge jag inte blir avstängd är det lugnt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-28 22:18:52  Jag har fått inlägg raderade flera gånger och har inte tagit illa upp. Varför är det så farligt? Tycker t.ex att B_Good gärna kan ta bort dessa inlägg efter ett tag då de är på helt fel plats. Sålänge jag inte blir avstängd är det lugnt.
Answer to: "Jag har fått inlägg raderade flera gånger och har inte tag"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ställde du en fråga till en användare då? när du fick det borttaget?
Lr hade du varit "dum" och förstod att det skulle bli borttaget?
2 olika saker
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-28 22:20:02  Jag tycker också det verkar konstigt att du tar bort inlägg så där utan vidare B_Good! Varför censurerar du bort helt vanliga fredliga repliker? Har du inte överreagerat lite?
Undrar sen vart gränsen i % går för chansspik? Kan vara bra att veta framöver.
Answer to: "Jag tycker också det verkar konstigt att du tar bort inlägg s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
syftade mer på om du va professorn, för han är den enda som tar fram en 40% som "drag"!!! och kallar det KORSDRAG i kuponghögen när den vinner!!!
Är ju STOR ironi på det 
|
|
Reply
|
|
Lederkorpen
|
Posted: 2011-01-28 23:02:41 Edited(1): 2011-01-28 23:04:22  syftade mer på om du va professorn, för han är den enda som tar fram en 40% som "drag"!!! och kallar det KORSDRAG i kuponghögen när den vinner!!!
Är ju STOR ironi på det 
Answer to: "syftade mer på om du va professorn, för han är den enda som"
|
V 10, DIADEM BRODDA
S 6, ADOR LE SOLEIL
|
Ok, jag förstod din ironi Travspanarn! Vill absolut inte jämföras med professorn!  Erkänner att det var ett dåligt ordval av mig.
Hur som helst tycker jag att en tredjehandare på strecken (nere i 28% nu) är ett ganska bra spikalternativ om man beaktar statistiken som säger att det vinner max 2 storfavoriter vid stora utdelningar.
Kör man med tre spikar, då kan en tredjehandare på strecken bli ett bra komplement till 2 favoritspikar.
Lycka till med spelet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-28 23:03:49 Edited(1): 2011-01-28 23:04:02  Ok, jag förstod din ironi Travspanarn! Vill absolut inte jämföras med professorn!  Erkänner att det var ett dåligt ordval av mig. ::o
Hur som helst tycker jag att en tredjehandare på strecken (nere i 28% nu) är ett ganska bra spikalternativ om man beaktar statistiken som säger att det vinner max 2 storfavoriter vid stora utdelningar.
Kör man med tre spikar, då kan en tredjehandare på strecken bli ett bra komplement till 2 favoritspikar.
Lycka till med spelet.
Answer to: "Ok, jag förstod din ironi Travspanarn! Vill absolut inte jämf&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
visst inget fel på den som chansspik, mer korsdrag i högen när 40% vinner som va rätt kul
Professorn upp i dagen 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|