1
[ 2
]
3
4
5
6
|
|
Posted: 2011-01-07 15:28:30  Ja Nybrink spikar 
Answer to: "Ja Nybrink spikar ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, strecken är ju tilltalande, så varför inte, alltid de som vinenr de riktigt stora pengarna har ju sådanna spikar
Wallin är ju miljonkusken, kanske sugen på en till thailandsresa
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-07 15:30:23  ja, strecken är ju tilltalande, så varför inte, alltid de som vinenr de riktigt stora pengarna har ju sådanna spikar
Wallin är ju miljonkusken, kanske sugen på en till thailandsresa
Answer to: "ja, strecken är ju tilltalande, så varför inte, alltid de s"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Snarare du som är intresserad... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 15:31:42  Snarare du som är intresserad... 
Answer to: "Snarare du som är intresserad...:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hum...
Är ju Nybrink som spikar, inte jag? så han måste vara liiiite mer intresserad kanske?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-07 15:45:06  hum...
Är ju Nybrink som spikar, inte jag? så han måste vara liiiite mer intresserad kanske?
Answer to: "hum...
Är ju Nybrink som spikar, inte jag? så han måste"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Spår 8 kort distans o Vendi ? Ludde klass !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 17:59:51  Spår 8 kort distans o Vendi ? Ludde klass !! 
Answer to: "Spår 8 kort distans o Vendi ? Ludde klass !!(H)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, M.T.EVITA
S 2, M.T.EVITA
|
Vendi går nog framåt direkt från start och lägger sig i dödens. Skulle M.T Evita ta spets och inte vara i topp för dagen så kan det bli ett övertag efter ett varv. Vendi är inte alls otänkbar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 19:17:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, M.T.EVITA
S 2, M.T.EVITA
|
Jag kommer nog spika M.T Evita. Den ska laddas och Björn kommer inte släppa. I underhandsinfo så är Björn riktigt uppåt. Hans bästa chans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 20:41:34  Jag kommer nog spika M.T Evita. Den ska laddas och Björn kommer inte släppa. I underhandsinfo så är Björn riktigt uppåt. Hans bästa chans.
Answer to: "Jag kommer nog spika M.T Evita. Den ska laddas och Björn kommer inte s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte för att jag vill kritisera något men bara en brasklapp. Björn är en duktig kusk, men ibland vill jag kalla han för Björn G.....opp nu barfota. lite ivrig ibland vill så mycket.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 20:45:58  Jag kommer nog spika M.T Evita. Den ska laddas och Björn kommer inte släppa. I underhandsinfo så är Björn riktigt uppåt. Hans bästa chans.
Answer to: "Jag kommer nog spika M.T Evita. Den ska laddas och Björn kommer inte s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror nog han släpper,e väll snarare garanti? han lär ju bli överfallen annars
Känns iskall för mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 20:56:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Här skall jag testa om spår 2, 4, 5. är falskt eller inte vill testa statestiken om den stämmer eller inte. Jag vill veta om Klass 1 auto är riktig i min dator enl. mina teorier,vi får se.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 21:04:18  tror nog han släpper,e väll snarare garanti? han lär ju bli överfallen annars
Känns iskall för mig 
Answer to: "tror nog han släpper,e väll snarare garanti? han lär ju bli "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, M.T.EVITA
S 2, M.T.EVITA
|
Det var inte vad han hade sagt till Forsgren. Han ska lättas och köras med bländare. Laddas och köras i spets. vem ska han bli överfallen av? Erik? Eller är det Rob Laigar du tänker på? Ska Björn släppa till TOmmy Z? Knappast. StigH (som är en usel tippare) var inne på att Karma skulle få andra, tredje ytter, och inte att den skulle gå i spets. Men det är ju Erik som bestämmer den saken förstås.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 21:06:50  Det var inte vad han hade sagt till Forsgren. Han ska lättas och köras med bländare. Laddas och köras i spets. vem ska han bli överfallen av? Erik? Eller är det Rob Laigar du tänker på? Ska Björn släppa till TOmmy Z? Knappast. StigH (som är en usel tippare) var inne på att Karma skulle få andra, tredje ytter, och inte att den skulle gå i spets. Men det är ju Erik som bestämmer den saken förstås.
Answer to: "Det var inte vad han hade sagt till Forsgren. Han ska lättas och k&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror inte ens han komemr förbi 1an i starten, är dne intresserad av spets? det vet jag inte, annars kan han nog komam förbi, Vendi kommer ju komam upp i dödens efter 250m och pressa stenhårt, är tämligen säker på att MT EVita inte får pengar med sig om den svarar Vendi
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 21:08:21  Här skall jag testa om spår 2, 4, 5. är falskt eller inte vill testa statestiken om den stämmer eller inte. Jag vill veta om Klass 1 auto är riktig i min dator enl. mina teorier,vi får se.
Answer to: "Här skall jag testa om spår 2, 4, 5. är falskt eller int"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, M.T.EVITA
S 2, M.T.EVITA
|
Ska du testa statistiken på ett lopp? Så om spår 12 vinner så stämmer inte statistiken?
Du är inne på fel linje (eller ska jag säga spår?). Man kan inte bevisa eller motbevisa statistik. Statistik är statistik. Ju större underlag, desto tillförlitligare statistik. Ibland är statistik missvisande, ibland inte. Men du "bevisar" den inte genom att kolla ett enda utfall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 21:17:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, NU NU HILL
|
här får vi fundera in i det sista på..........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:30:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, KARMA
|
Svårt lopp brukar efter loppet visa sig varit väldigt enkelt...Karma vinner.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:34:42  Svårt lopp brukar efter loppet visa sig varit väldigt enkelt...Karma vinner.
Answer to: "Svårt lopp brukar efter loppet visa sig varit väldigt enkelt...K"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet du har en förkärlek till stora favoriter i sista v75 avdelningen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:37:13  vet du har en förkärlek till stora favoriter i sista v75 avdelningen 
Answer to: "vet du har en förkärlek till stora favoriter i sista v75 avdelnin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, KARMA
|
Favoriter...JAG  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:37:46
Answer to: "Favoriter...JAG:D:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haussar 2 favoriter 2 sista loppen, gå genast och ta tempen på dig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:43:11  haussar 2 favoriter 2 sista loppen, gå genast och ta tempen på dig 
Answer to: "haussar 2 favoriter 2 sista loppen, gå genast och ta tempen på "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, KARMA
|
Det jag sa att ett lopp som "ser svårt ut" brukar sluta med att favoriten vinner = Karma.
Jag sa inte att jag ska spika eller hur!? Fucking sto = Nej tack
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-07 22:43:14
 haussar 2 favoriter 2 sista loppen, gå genast och ta tempen på dig 
Answer to: "haussar 2 favoriter 2 sista loppen, gå genast och ta tempen på "
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:45:10  Det jag sa att ett lopp som "ser svårt ut" brukar sluta med att favoriten vinner = Karma.
Jag sa inte att jag ska spika eller hur!? Fucking sto = Nej tack
Answer to: "Det jag sa att ett lopp som "ser svårt ut" brukar sluta med"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej jag sa haussa, inte att du skulle spika  ´
Inte lika dig haussa 2 favoriter 2 sista direkt
|
|
Reply
|