1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2010-12-30 21:49:25  annars går man väl inte ut i v75 direkt, stenström är en försiktig kille......
Answer to: "annars går man väl inte ut i v75 direkt, stenström är "
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart man går ut i v75 om man kan..är ju alla tränares och ägares dröm, visst hade jag velat vara med i v75 även om min häst var sistarankad
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 21:52:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror som många av er att det är sos på Operett Ribb.. Missar garanterat inte spets här.. måste vara bra chans!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 01:59:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Normalt vinner man väl, men hur ställer man sig till vad som hände sist? känns som en skräll kan ta det, varför inte uffe med nr 14? 2% 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 09:54:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej alla!
Är lite novis på detta med trav. Svärfar ägde Slowstarter G en gång i tiden och fick mig lite intresserad. Jag sitter med ett problem denna veckan, ska man spika Operett Ribb? Springspår, men hur snabb ut är han?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 11:02:39  Hej alla!
Är lite novis på detta med trav. Svärfar ägde Slowstarter G en gång i tiden och fick mig lite intresserad. Jag sitter med ett problem denna veckan, ska man spika Operett Ribb? Springspår, men hur snabb ut är han?
Answer to: "Hej alla!
Är lite novis på detta med trav. Svärfar ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sitter förmodligen i ledningen om allt är som det ska vara 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-12-31 11:51:42  Hej alla!
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Jag spikar inte men spets tror jag nog det blir. Tycker det känns vidöppet.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-31 13:06:46
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Propparna läses med lika stort intresse som vi spelare kollar Lopparkivet !! Detta är inprickat sedan länge o sedan gäller det bara o ha tur med data-tombolan !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 13:09:10  Hej alla!
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tar alla 14 hästarna så jag tycker inte det
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-31 13:12:34
|
|
|
Posted: 2010-12-31 13:28:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns som en väldigt tveksam spik.
6 Operett Ribb (Magnus Jakobsson) har blivit åtgärdad efter senast. Hon var inte alls som bäst då, men om hästen fungerar som tidigare ska hon räknas. Jag har fått rapporter om att hon inte varit som allra bäst i något jobb så jag ska känna på henne innan start. Brodd är ett frågetecken, säger Ulf Stenströmer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 13:51:45  Känns som en väldigt tveksam spik.
6 Operett Ribb (Magnus Jakobsson) har blivit åtgärdad efter senast. Hon var inte alls som bäst då, men om hästen fungerar som tidigare ska hon räknas. Jag har fått rapporter om att hon inte varit som allra bäst i något jobb så jag ska känna på henne innan start. Brodd är ett frågetecken, säger Ulf Stenströmer.
Answer to: "Känns som en väldigt tveksam spik.
6 Operett Ribb (Magnus Jako"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Va fään! Jag spikar!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 13:52:17  Känns som en väldigt tveksam spik.
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om man fått negativa tecken på en häst är det dags att dra öronen åt sig och börja fundera på andra alternativ. Jag har själv misstrott hästen från början kanske jag får rätt vem vet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 13:53:40  Va fään! Jag spikar!
Answer to: "Va fään! Jag spikar!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lycka till.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 13:56:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nån som har koll på hästen Åke kör här??? Såna här lopp om man garderar är spår 1 guldvärd, får oftast bra resa om den går iväg hyggligt, och Åke i sulkyn är väl inget minus direkt...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 14:03:09  Om man fått negativa tecken på en häst är det dags att dra öronen åt sig och börja fundera på andra alternativ. Jag har själv misstrott hästen från början kanske jag får rätt vem vet?
Answer to: "Om man fått negativa tecken på en häst är det dags at"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ingen här på sidan har nämnt Åke Svansteds häst Miracles of Joy reser till färjestad med en seger i blicken från det bästa spåret nr 1 volt ja vänner, större under har väl hänt så varför kan inte hon överaska, inte omöjligt alls.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 14:05:21  Ingen här på sidan har nämn t Åke Svansteds häst Miracles of Joy reser till färjestad med en seger i blicken från det bästa spåret nr 1 volt ja vänner, större under har väl hänt så varför kan inte hon överaska, inte omöjligt alls.
Answer to: "Ingen här på sidan har nämnt Åke Svansteds hä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nämde ju den precis! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 14:19:18  nämde ju den precis! 
Answer to: "nämde ju den precis! :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förlåt mig var nog för snabb Crosby men lyckan kanske är att vi är överens ett bra tecken. tycker jag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 14:25:53 Förlåt mig var nog för snabb Crosby men lyckan kanske är att vi är överens ett bra tecken. tycker jag
Answer to: "Förlåt mig var nog för snabb Crosby men lyckan kansk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lugnt, du kanske satt och skrev när jag posta  Ja det slog mig att Åke brukar slå till då och då på Färjestad, som för övrigt är min hemmabana :P kan det vara eftersom det slog oss samtidigt i stort sett  hehe
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-31 15:15:12  Känns som en väldigt tveksam spik.
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Bättre odds får du.. lite oddshöjande snack är a o o bland en del !! Missa själv för många år sedan(150000) på en tränares avrådan med feber o tveksam start till spets o slut i loppet !! Skulle ha kamelen spik men började gardera när jag personligen fick det där avslaget så...var på Solabanan okså o ja trodde ja kunde lita på tränaren o kusken... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-31 16:43:25 Edited(1): 2010-12-31 16:43:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
men om operett ribb inte är fit for fight så utgår jag från att dem stryker hästen, tror knappast att dem chansar med en sådan fin travare.
Om strykning så lär nog goopen vinna, 7 hästar på start och där lär han nog komma ut snabbt och överta spets......
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|