1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2010-12-25 18:24:16 Edited(1): 2010-12-25 18:24:27  Tror inte ett skit på prins isidor, den har redan bevisat att den är för vek och inte klarar något själv i spåren. vinner knappast detta.....
middle east är helt för ojämn och har som vanligt ingen kusk, kan man räkna bort direkt från spår 8.
Putte toplin på 45% är garanterat omgångens mest överstreckade häst.
In med lite tempo så kommer 10+11 flygandes till slut, grymt spelvärde på dem 2. Liksom slevin kalevra denna gång.......
campbell ås på 4% är helt otroligt på loppets bästa häst!
Answer to: "Tror inte ett skit på prins isidor, den har redan bevisat att "
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, MIDDLE EAST
|
jaså 3 åringen loppets bästa häst.....folke du verkar tappat formen helt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 19:38:34  jaså 3 åringen loppets bästa häst.....folke du verkar tappat formen helt 
Answer to: "jaså 3 åringen loppets bästa häst.....folke du verkar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nästan lite villig att hålla med om Campbell Ås , båth håller den högt och denna har ju varit ute mot topphästar och fått svåra löp, senast gick han fint och var nära på komma ifatt dessutom så har han bra kapacitet! tror dock inte han är något vidare bud imorgon då han är bortlottad.
Mill Nitro kan va en kul jackpotskräll, smällfin vid V75 vinsten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 19:50:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
ganska lätt att vara "fin" mot råttor, efter 1.20 tempo och när halva fältet galopperar. Det loppet sade inte mycket kakan
Spanarn, om du inte har läst mina inlägg under året så kan jag säga att jag rankar bra årgångshästar mycket högt när dem kommer ut i vanliga klasslopp.
Både stay the knight och campbell ås har redan bevisat att dem pissar på hästar som detta.......Hade spikat om en av dem fått spår 1-6.......
jealous broline hade halsinfektion senast, det köper jag. Räknas tidigt från spets här....Dock har stall uhrberg kass form just nu.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:14:58  ganska lätt att vara "fin" mot råttor, efter 1.20 tempo och när halva fältet galopperar. Det loppet sade inte mycket kakan
Spanarn, om du inte har läst mina inlägg under året så kan jag säga att jag rankar bra årgångshästar mycket högt när dem kommer ut i vanliga klasslopp.
Både stay the knight och campbell ås har redan bevisat att dem pissar på hästar som detta.......Hade spikat om en av dem fått spår 1-6.......
jealous broline hade halsinfektion senast, det köper jag. Räknas tidigt från spets här....Dock har stall uhrberg kass form just nu.....
Answer to: "ganska lätt att vara "fin" mot råttor, efter 1.20 temp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, MIDDLE EAST
|
om du läsa mina inlägg så håller jag också årgångshästar tidiga på v75, även om dessa 2 inte direkt tillhört toppen, Middle east pissar dock på din 3 åring alla dagar i veckan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:56:29  ganska lätt att vara "fin" mot råttor, efter 1.20 tempo och när halva fältet galopperar. Det loppet sade inte mycket kakan
Answer to: "ganska lätt att vara "fin" mot råttor, efter 1.20 temp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINS ISIDOR
|
Märkligt att både du och spanis håller årgångshästar högt när dom kommer ut i V75. För just dessa brukar ha svårt att hävda sig på V75 i början - i förhållande till vad de presterat tidigare. Särskilt avseende 3 och 4-åringar.
Enligt min mening en av de vanligaste orsakerna till överskattade hästar. Otaliga är de kusar som varit bland de bästa i sin årskull och sedan åker på pisk gång på gång det första året när de möter äldre hästar på V75.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:58:50  Märkligt att både du och spanis håller årgångshästar högt när dom kommer ut i V75. För just dessa brukar ha svårt att hävda sig på V75 i början - i förhållande till vad de presterat tidigare. Särskilt avseende 3 och 4-åringar.
Enligt min mening en av de vanligaste orsakerna till överskattade hästar. Otaliga är de kusar som varit bland de bästa i sin årskull och sedan åker på pisk gång på gång det första året när de möter äldre hästar på V75.
Answer to: "Märkligt att både du och spanis håller årgångs"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, MIDDLE EAST
|
jo, folk brukar ju säga detta, vet dock inte varför, då jag tycker att de möter "medelmåttiga nötapå hästar" så förstår inte varför årgångshästarna skulle ha några problem, ofta är de väldigt bra inmatchade.
Dock då har ju middle east kanonchans i detta lopp, äckligt bra för dagen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:05:23  jo, folk brukar ju säga detta, vet dock inte varför, då jag tycker att de möter "medelmåttiga nötapå hästar" så förstår inte varför årgångshästarna skulle ha några problem, ofta är de väldigt bra inmatchade.
Answer to: "jo, folk brukar ju säga detta, vet dock inte varför, då jag"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINS ISIDOR
|
Jo. I teorin så. Men av ngn anledning så hävdar de sig dåligt första året. Har läst det antingen i Travkonsulten eller Travbibeln. Minns inte i vilken tyvärr. Så min källhänvisning suger är jag rädd.
Men håller med om Middle East. Tror mest på den och PI.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:19:32  jo, folk brukar ju säga detta, vet dock inte varför, då jag tycker att de möter "medelmåttiga nötapå hästar" så förstår inte varför årgångshästarna skulle ha några problem, ofta är de väldigt bra inmatchade.
Answer to: "jo, folk brukar ju säga detta, vet dock inte varför, då jag"
|
Became a member:
Forum posts:
|
middle east vinner knappast, men den har dock betydligt bättre chans än sebastian palema
Vinner middle east detta så avslutar jag varje inlägg året ut med att travspanarn är kung på att tippa.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:20:36  middle east vinner knappast, men den har dock betydligt bättre chans än sebastian palema
Vinner middle east detta så avslutar jag varje inlägg året ut med att travspanarn är kung på att tippa.....
Answer to: "middle east vinner knappast, men den har dock betydligt bättre chans &"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, MIDDLE EAST
|
fan vad gött...då middle east är nästintill "klar" OM han hittar position direkt och slipper bli hängande från start 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:34:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad är oddsen på att den hittar "position" och inte blir hängandes från spår 8?
visst kan det bli som vanligt när jag totalsågar hästar, halva fältet galopperar och den andra halvan har usel dag eller blir bortkörda.
Men nu är det ifs inte flemming som kör^^ (hästen blev rapporterad senast va?)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:36:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, JEALOUS BROLINE
S 1, SEBASTIAN PALEMA
|
Kom just på att jag blandat ihop Jealous och Precious Broline. J.B är ju svintidig o det P.B som är lite vek sista biten.
Kan dom inte döpa hästarna så man kan skilja dom åt... 
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2010-12-25 21:42:12  Kom just på att jag blandat ihop Jealous och Precious Broline. J.B är ju svintidig o det P.B som är lite vek sista biten.
Kan dom inte döpa hästarna så man kan skilja dom åt... 
Answer to: "Kom just på att jag blandat ihop Jealous och Precious Broline. J.B &a"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Hur kan man på namnet blanda ihop Jealous broline och Precious Value??? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:44:24  Hur kan man på namnet blanda ihop Jealous broline och Precious Value??? 
Answer to: "Hur kan man på namnet blanda ihop Jealous broline och Precious Value?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, JEALOUS BROLINE
S 1, SEBASTIAN PALEMA
|
Vette fan. Jag är lite vimsig ibland. Dom låter rätt lika för mig av nån anledning.
Det är nog inte namnen det är fel på utan det var nån slags korskoppling i skallen snarare 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 22:24:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
JB funkar väl bäst med XX runt om.
Knappast att det går o köra så nu.
Plus att han var dålig sist, infektion va de va?
Mja, vem spetsar och vem vill köra i spets ? 
Tycker detta loppet är lurigt.
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2010-12-25 22:35:42  JB funkar väl bäst med XX runt om.
Knappast att det går o köra så nu.
Plus att han var dålig sist, infektion va de va?
Mja, vem spetsar och vem vill köra i spets ? 
Tycker detta loppet är lurigt.
Answer to: "JB funkar väl bäst med XX runt om.
Knappast att det går o "
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Prins Isidor spetsar och tror säkert att Björn provar där...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 07:26:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
shepard, slevin kelevra eller jelous broline spetsar and thats it.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 10:30:32  shepard, slevin kelevra eller jelous broline spetsar and thats it.......
Answer to: "shepard, slevin kelevra eller jelous broline spetsar and thats it......."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, JEALOUS BROLINE
S 1, SEBASTIAN PALEMA
|
Sebeastian Palema tar ledningen. Thats it.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 12:46:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, MIDDLE EAST
|
Prins isidor
Han är kraftigt gynnad av att tävla barfota bak, så blir det skor är det ett minus för honom - även om det gick bra senast. Han kommer att köras i ryggar idag, jag kan inte tänka mig att han laddas iväg från start då han löper bäst i ryggar. Vi har lite förhoppningar på den här hästen, så garderar man loppet så ska han med på kupongen, säger Sarah Bäckman i Kari Lähdekorpis stall.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-26 13:39:43
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Såg bra ut i värmis på Kjelles o så var det bra på Bosses o framspår hade varit att föredra där !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-26 13:54:51
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Fin kärra bak på Thomas o man förstår att barfota är opt. ska nog me !! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|