1
[ 2
]
3
4
5
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-29 16:28:30  Tycker du ska ta med Nisse för drar man skorna nu vilket man tidigt sagt så ska den med..3 hästar räcker 
Answer to: "Tycker du ska ta med Nisse för drar man skorna nu vilket man tidigt sa"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja avstår Nisse o tar några på start o Cimallen som tar 20 meter på Nisse alla dagar på året !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-07-29 16:32:54  Ja avstår Nisse o tar några på start o Cimallen som tar 20 meter på Nisse alla dagar på året !! 
Answer to: "Ja avstår Nisse o tar några på start o Cimallen som tar 2"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 8, NAHAR
|
Tror Nisse är mer gynnad av distansen och startmetoden än Chimall. Dessutom tycker jag det är en häst under utveckling. Men båda är givna på mitt system.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-29 16:41:41
|
|
Tja har ju inte trott så mycket på Cimallen över kort lopp o dåligt spår men sist var det rätt svettigt gjort.. så jag står fast i mitt tips o felfri slår han Nisse lätt !! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-07-29 19:37:13
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, NAHAR
|
Fint lopp! Nahar blir nog min förstahäst ändå även om det bär emot att gå emot chimallen..
Är underligt överens med strecklistan denna vecka o vill ha top7rnkade i typ alla lopp.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-29 21:30:36 Edited(1): 2010-07-29 21:30:52  Tja har ju inte trott så mycket på Cimallen över kort lopp o dåligt spår men sist var det rätt svettigt gjort.. så jag står fast i mitt tips o felfri slår han Nisse lätt !! 
Answer to: "Tja har ju inte trott så mycket på Cimallen över kort lopp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, NISSE BEAN
|
Ja ja förra veckan sa jag att Classe skulle vinna lopp 7 o det gjorde han 
Kusken på Nisse heter oxå Classe 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-29 22:16:47 Edited(1): 2010-07-29 22:18:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NAHAR
|
Detta Lång lopp är OJÄMNT och spelintressant för såna som 1-2-5-7 har inte varit ut på långdistans så ofta och då e det intressant för jag tycker att alla har form för att vinna V75.
1 Lexinton Ås-Åke Svanstedt ( Har inte över tygat lika mycket som andra Svanstedt och har kanske inte rätta formen, men då man ändast har varit ut på långdistans 1 gång och det gick sådär, är det intressant med spets läge och hästen gick bra senast från hopplöst läge! och galloperade när han letade lucka. Spets=närmaste vägen och där funkar Lexiton ås väldigt bra!
2 Mils you love-Björn Goop ( Vann V75 näst senast och senast så kom han två med galopp. Men jag tycker inte han är den rätta stjärnan som jag tycker det låter rätta mig om jag har fel men har han så stor seger chans som många tror 55% just nu? Nej!
5 H.G Top Line-Johnny Takter ( Var riktigt bra senast men kunde inte riktigt ta ner Baht Launcher. Men det jag såg av honom var han bra och jag tyckte inte erik körde för fullt sista biten? Nu har han ett dåligt läge men om han kommer till sargen så kan det väl gå vägen med lucka? Vet inte om han e någon lång kubbare men springa kan han!
7 Gatlin Bob-Morgan Ivarsson ( Tänkte jag ta med senast då han var ut. För jag trodde att det kunde bli skitig bana och det var han bra på 2/2 på något tung bana! Och nu när det har regnat mycket och det ser inte ut att ta slut så kan banan bli riktigt skitig o tung då kliver morgan in och rensar rent! Kan gå med rätt lopp och hästen måste ha toppform då han kom tvåa senast på sin nya rekord tid har vart ute två gånger på 2600 m och har då kommit 2 båda gångerna och har varit riktig bra! Hoppas på under! Men då 8-12-13 e med så måste det kräva tur som t.ex. en sturt skur precis innan eller i loppet. Chimall TT på ngt tb 3 galopp på 3 starter och kan inte tänka mig att 8 Nahar gillar skit bana! Hoppas på skräll men kommer ta många tror jag. Vem spetsar?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-07-29 22:56:18  Detta Lång lopp är OJÄMNT och spelintressant för såna som 1-2-5-7 har inte varit ut på långdistans så ofta och då e det intressant för jag tycker att alla har form för att vinna V75.
1 Lexinton Ås-Åke Svanstedt ( Har inte över tygat lika mycket som andra Svanstedt och har kanske inte rätta formen, men då man ändast har varit ut på långdistans 1 gång och det gick sådär, är det intressant med spets läge och hästen gick bra senast från hopplöst läge! och galloperade när han letade lucka. Spets=närmaste vägen och där funkar Lexiton ås väldigt bra!
2 Mils you love-Björn Goop ( Vann V75 näst senast och senast så kom han två med galopp. Men jag tycker inte han är den rätta stjärnan som jag tycker det låter rätta mig om jag har fel men har han så stor seger chans som många tror 55% just nu? Nej!
5 H.G Top Line-Johnny Takter ( Var riktigt bra senast men kunde inte riktigt ta ner Baht Launcher. Men det jag såg av honom var han bra och jag tyckte inte erik körde för fullt sista biten? Nu har han ett dåligt läge men om han kommer till sargen så kan det väl gå vägen med lucka? Vet inte om han e någon lång kubbare men springa kan han!
7 Gatlin Bob-Morgan Ivarsson ( Tänkte jag ta med senast då han var ut. För jag trodde att det kunde bli skitig bana och det var han bra på 2/2 på något tung bana! Och nu när det har regnat mycket och det ser inte ut att ta slut så kan banan bli riktigt skitig o tung då kliver morgan in och rensar rent! Kan gå med rätt lopp och hästen måste ha toppform då han kom tvåa senast på sin nya rekord tid har vart ute två gånger på 2600 m och har då kommit 2 båda gångerna och har varit riktig bra! Hoppas på under! Men då 8-12-13 e med så måste det kräva tur som t.ex. en sturt skur precis innan eller i loppet. Chimall TT på ngt tb 3 galopp på 3 starter och kan inte tänka mig att 8 Nahar gillar skit bana! Hoppas på skräll men kommer ta många tror jag. Vem spetsar?
Answer to: "Detta Lång lopp är OJÄMNT och spelintressant för s&ari"
|
V 8, NAHAR
|
Örjan spetsar väl?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-29 22:59:57  Nisse tar inte ja med !! 
Answer to: "Nisse tar inte ja med !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YOGGI HORNLINE
|
hoppas då inte bara att du sitter inför sista utan honom och 21 millar står på spel..
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-07-29 23:01:09  hoppas då inte bara att du sitter inför sista utan honom och 21 millar står på spel..
Answer to: "hoppas då inte bara att du sitter inför sista utan honom och 21 "
|
V 8, NAHAR
|
Shit man får verkligen en klump i magen när man tänker på det där.. Stackars jävel..
Undrar hur han mår idag..
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-07-30 00:39:56  Shit man får verkligen en klump i magen när man tänker på det där.. Stackars jävel..
Undrar hur han mår idag..
Answer to: "Shit man får verkligen en klump i magen när man tänker p&ar"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 1, LEXINGTON ÅS
|
Det är inte synd om honom. Lämnar man in en Harry Boy och vinner ca en miljon så ska man vara glad.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-07-30 01:00:09  Det är inte synd om honom. Lämnar man in en Harry Boy och vinner ca en miljon så ska man vara glad.
Answer to: "Det är inte synd om honom. Lämnar man in en Harry Boy och vinner "
|
V 8, NAHAR
|
Jo.. Men ändå..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 08:17:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, NISSE BEAN
|
Var det en Harry!?
Ok DÅ förstår jag att han valde Örjan från spår 11 med en sprinter i stället för Nisse över 2640.
Han ska vara nöjd med 1 miljon.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 10:20:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, NISSE BEAN
|
Jag undrar om inte Nahar tar detta endå, ingen från tillägg ska ju kunna röra honom om han kommer iväg som han ska, kan vara en chansspik. Detta säger Per själv
Kunnandet har han och drömscenariot är att vi kan komma till ledningen eller fram utvändigt tidigt och lägga jämn 1.14-fart på loppet. Man kan inte ha för stora förväntningar på en häst som har så nära till galopp, men jag har sparat bakhovarna för att köra barfota nu. Det är ett klart plus och borde framförallt öka chansen att han tar sig runt felfritt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 10:39:00  Det är inte synd om honom. Lämnar man in en Harry Boy och vinner ca en miljon så ska man vara glad.
Answer to: "Det är inte synd om honom. Lämnar man in en Harry Boy och vinner "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YOGGI HORNLINE
|
jävligt lätt att säga, tänk dig in i sitautionen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 10:53:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, CHIMALL T.T.
|
harry Boy för 1000kr.. perfekt att det var det, nu kommer försäljningen öka för harry boy!
Folk kommer bolaga på 1000kr Harry
bra för oss "spelexperter" som sitter här och har 7 rätt varje veckan fram till att starten går..
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-07-30 10:54:08
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Nu vet jag inte om det rörde sig om 25 eller 50 miljoner...men en jävla skillnad på 1 miljon och 30 miljoner.
Att vara en LÄPP ifrån att vara ekonomiskt oberoende resten av livet.....
då ÄR det jävligt synd om killen.... eller otur kanske är mer rätt.
Han hade ju tur att Xanthos fick din läppen först. Annars hade han inte fått sin miljon.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-30 11:49:37  harry Boy för 1000kr.. perfekt att det var det, nu kommer försäljningen öka för harry boy!
Folk kommer bolaga på 1000kr Harry
bra för oss "spelexperter" som sitter här och har 7 rätt varje veckan fram till att starten går..
Answer to: "harry Boy för 1000kr.. perfekt att det var det, nu kommer förs&au"
|
|
Ja jag tycker inte synd om Harry Boysare som inte vinner !!! Därimot om någon här inne skulle falla på snöret med ett självtippat system Då skulle jag tycka jäkligt synd om den personen !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-30 11:51:42  Var det en Harry!?
Ok DÅ förstår jag att han valde Örjan från spår 11 med en sprinter i stället för Nisse över 2640.
Han ska vara nöjd med 1 miljon.

Answer to: "Var det en Harry!?
Ok DÅ förstår jag att han valde Ö"
|
|
Rätt så !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 12:10:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MILS YOU LOVE
|
Fortfarande känns det här som ett svårt lopp. Jag tippar Yoggi Hornline bara för att kusken heter Jocke. o(
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-07-30 12:35:49  Fortfarande känns det här som ett svårt lopp. Jag tippar Yoggi Hornline bara för att kusken heter Jocke. o(
Answer to: "Fortfarande känns det här som ett svårt lopp. Jag tippar Yo"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 1, LEXINGTON ÅS
|
Man kan väl inte gå på namn heller...ja man kanske har tur en gång av miljarder men ändå tröstlöst o tråkigt i längden....man måste ju gå på kunskaper inom trav...inga namn eller nummer....då kan man ju spela lotto, keno mm.
joNGyL....skulle man nämna en häst??....då säger jag en felfri Nahar.
Tuggar nog ner allt här om han håller sig på benen garanterat....men en sån kan man aldrig spika. Men heller inte lämna utanför....precis som han felade sist med nästan seger garanti så kan han gå felfri och vinna lätt också. 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
|