1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2010-04-22 23:09:21  Stor seg trögstartad häst. Sista loppet i kroppen kommer säkert göra massor Maharajah. Känns bara dumt att krångla till det som småspelare....för det skulle jag vilja ha tydligare alternativ. (läs 2a, 3e-hästar)
Springer Om var ju ändå rätt given om man tagit 3-4 sist tycker jag. Här vet i katten...lHåller med Plokko, bra mkt sämre kusar bakom nu ...
Answer to: "Stor seg trögstartad häst. Sista loppet i kroppen kommer säk"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
S 1, PRODUCTION
|
Ja och Spring Erom och Vanessa du Ling är ju potentiella kanoner.
Spring Erom var ju till och med bättre - med råge.
Men kan inte se någon som ens är i närheten här..
90-95% är ett fynd.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-23 00:11:25
 Ja och Spring Erom och Vanessa du Ling är ju potentiella kanoner.
Spring Erom var ju till och med bättre - med råge.
Men kan inte se någon som ens är i närheten här..
90-95% är ett fynd.
Answer to: "Ja och Spring Erom och Vanessa du Ling är ju potentiella kanoner.
Spr"
|
|
|
Posted: 2010-04-23 08:35:28  du e så jävla kass plokko, du lika kass som folke, skäms på er.
Answer to: "du e så jävla kass plokko, du lika kass som folke, skäms p&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
S 1, PRODUCTION
|
Gör oss alla en stor tjänst och lämna forumet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-23 11:13:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
|
Finns bara en sak som kan stoppa Maha mot dessa enkla djur. d uag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-23 21:33:41 Edited(2): 2010-04-23 21:39:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
S 1, PRODUCTION
|
Bara jag som är sugen på att klyva reporter Per Skoglund?
Finns inte många människor på denna jord som är mer besvärande.
Det skjuts för lite.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-23 21:45:39  Bara jag som är sugen på att klyva reporter Per Skoglund?
Det skjuts för lite.
Answer to: "Bara jag som är sugen på att klyva reporter Per Skoglund?
Finns"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det förvånar mig inte om han fortfarande bor hemma..
Kommer hem från tävlingarna, går in i pojkrummet och lägger sig i sängen och kollar Vinnare sammtidigt ringer han Micke och snackar lite om dagens lopp.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-23 21:51:22  Bara jag som är sugen på att klyva reporter Per Skoglund?
Det skjuts för lite.
Answer to: "Bara jag som är sugen på att klyva reporter Per Skoglund?
Finns"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, MAHARAJAH
|
Nepp, du är inte ensam.
Finns ingen människa som blir så uppenbart kåt av att höra sin egen röst. För varje ord han säger låter det som att han är tvungen att förtränga en enorm våg av upphetsning. Detta i samband med att han har ett tonfall som antyder att allt han säger är helt unikt och helt omöjligt för vanliga, lägre stående människor att förstå, gör att han är ett av mina högst prioriterade hatobjekt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-23 21:56:16  Det förvånar mig inte om han fortfarande bor hemma..
Kommer hem från tävlingarna, går in i pojkrummet och lägger sig i sängen och kollar Vinnare sammtidigt ringer han Micke och snackar lite om dagens lopp.
Answer to: "Det förvånar mig inte om han fortfarande bor hemma..
Kommer h"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
S 1, PRODUCTION
|
Hehe, ja... precis, bandar alla sina inslag på Vinnare och visar upp för mamma.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-23 21:59:27  Nepp, du är inte ensam.
Finns ingen människa som blir så uppenbart kåt av att höra sin egen röst. För varje ord han säger låter det som att han är tvungen att förtränga en enorm våg av upphetsning. Detta i samband med att han har ett tonfall som antyder att allt han säger är helt unikt och helt omöjligt för vanliga, lägre stående människor att förstå, gör att han är ett av mina högst prioriterade hatobjekt.
Answer to: "Nepp, du är inte ensam.
Finns ingen människa som blir så u"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
S 1, PRODUCTION
|
Då är vi överens.
Såg Vinnare Plus ikväll och han förstör ju stämningen i studion med sin autism.. märks så väl att Erik besväras av Pers fjantsnack.
Sen DENNA JÄVLA ordmärkning på Raffes knapptryck.. oh.. vi FATTAR PER!
Ta bort han ur studion..
Sen tycker jag han är värdelös och sensationssökande när han springer på fältet på lördagarna och letar stallinfo. Låt flickorna göra det där.. mycket bättre med Åsa ... eller för all del Molle är också mycket bättre.
Ge oss info, istället för subjektiva drömmar och sensationer.
Alla jag känner som tycker om trav, säger samma sak också.... de avskyr han.
|
|
Reply
|
|
Medeltid
|
Posted: 2010-04-23 22:07:35
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 787
|
Kan bara hålla med. Otroligt irriterande person.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-23 22:14:53  Då är vi överens.
Såg Vinnare Plus ikväll och han förstör ju stämningen i studion med sin autism.. märks så väl att Erik besväras av Pers fjantsnack.
Sen DENNA JÄVLA ordmärkning på Raffes knapptryck.. oh.. vi FATTAR PER!
Ta bort han ur studion..
Sen tycker jag han är värdelös och sensationssökande när han springer på fältet på lördagarna och letar stallinfo. Låt flickorna göra det där.. mycket bättre med Åsa ... eller för all del Molle är också mycket bättre.
Ge oss info, istället för subjektiva drömmar och sensationer.
Alla jag känner som tycker om trav, säger samma sak också.... de avskyr han.
Answer to: "Då är vi överens.
Såg Vinnare Plus ikväll och h"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
|
Håller med.
En annan jag irriterar mig på är Lennart Forsgren. Han verkar ju ha noll koll fast han säkert föddes på stallbacken. Han är som Stig Strand när denne kommenterar alpint. När Strand säger att åkaren missade lite i den svängen eller inte höll linjen i det partiet då kan man ge sig fan på att åkaren leder med en halv sekund vid nästa mellantid, och tvärtom när Stig ökar i puls, säger att linjen är bra och bra aggressivitet i åkningen då kan man ge sig fan på att han tappat en sekund till nästa mellantid.
Likadan är Lennart. Total avsaknad av att kunna kommentera ett lopp och bedöma vilka som är segerfarliga. Säger Lennart att den i spets ser fin ut och är hästen att slå så kan man räkna med att den dalar som ett sänke genom fältet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-23 23:10:52 Edited(1): 2010-04-23 23:11:18  Håller med.
En annan jag irriterar mig på är Lennart Forsgren. Han verkar ju ha noll koll fast han säkert föddes på stallbacken. Han är som Stig Strand när denne kommenterar alpint. När Strand säger att åkaren missade lite i den svängen eller inte höll linjen i det partiet då kan man ge sig fan på att åkaren leder med en halv sekund vid nästa mellantid, och tvärtom när Stig ökar i puls, säger att linjen är bra och bra aggressivitet i åkningen då kan man ge sig fan på att han tappat en sekund till nästa mellantid.
Likadan är Lennart. Total avsaknad av att kunna kommentera ett lopp och bedöma vilka som är segerfarliga. Säger Lennart att den i spets ser fin ut och är hästen att slå så kan man räkna med att den dalar som ett sänke genom fältet.
Answer to: "Håller med.
En annan jag irriterar mig på är Lennart Fo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker tvärtom.. Gillar Lennart skarpt. Tycker han har bra koll och ofta bra tips.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-23 23:17:39  Håller med.
Answer to: "Håller med.
En annan jag irriterar mig på är Lennart Fo"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 4, MAHARAJAH
|
En sak vill jag bara klargöra. Stig Strand är sveriges i särklass bästa expertkommentator när det gäller alpint.
Sen tycker jag också att Lennart gör ett bra jobb.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-24 02:41:59 Edited(1): 2010-04-24 02:42:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skillnaden mot exempelvis Nybrink är ju att Per verkligen tar sig själv på allvar och tycker sååå många av hans idéer är rent biljanta.
Tycker oxå Lennart gör ett okej jobbm franför allt för han törs sticka ut...
Nybrink kan jag goxå illa, för han har en spelares perspekitv, och framför allt har han med tiden insett att det är jävligt svårt att vara expert i trav om man utlovar alla rätt hit o dit.
Istället letar han lite rysare, bra spikidéer , samt försöker få lite "gröna" tippare att tänka lite mer matematiskt, lite mer smart.
Spikar o rysare bommar han en del, men nog fasen gör karl´n nytta genom att promota trav som ett roligt spel, och ett sätt att drömma sig bort och hoppas. Det gynnar travet o räcker fint för mig 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-04-24 05:58:58
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 4, MAHARAJAH
|
Gillar inte eller Per Skoglund, jävla fjant som fjantar runt o flamsar bara som en fjolla, förstår nu att han bor hemma då det kan inte vara lätt för honom att hitta en tjej. Fjolla.
Men de övriga är ok....Nybrink e cool och Forsgren han är bara partiskt för mycket för han har nyss suttit i sulkyn så mycket, så han kan vara lite återhållsam men han verkar veta en del men det jag tror du menar är ju att han inte vill säga för mycket om andras hästar, vad det kan bero på o så för det kan ju vara lite olika saker o därför väljer han i att inte gissa, det är ju förlåtet.....han är bättre än Nilsson iaf....för han är ännu fegare.
Stig Strand är ju ett ikon inom sin bransch.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-24 10:12:44  Gillar inte eller Per Skoglund, jävla fjant som fjantar runt o flamsar bara som en fjolla, förstår nu att han bor hemma då det kan inte vara lätt för honom att hitta en tjej. Fjolla.
Men de övriga är ok....Nybrink e cool och Forsgren han är bara partiskt för mycket för han har nyss suttit i sulkyn så mycket, så han kan vara lite återhållsam men han verkar veta en del men det jag tror du menar är ju att han inte vill säga för mycket om andras hästar, vad det kan bero på o så för det kan ju vara lite olika saker o därför väljer han i att inte gissa, det är ju förlåtet.....han är bättre än Nilsson iaf....för han är ännu fegare.
Stig Strand är ju ett ikon inom sin bransch.
Answer to: "Gillar inte eller Per Skoglund, jävla fjant som fjantar runt o flamsar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
S 1, PRODUCTION
|
Ja Nilsson är passé.. han har gjort sitt tycker jag, han tycker aldrig något. Intressant att det verkligen är så att ingen tycker om Per, ändå tycks hans inflytande bara eskalera?
Han är ju med mer o mer på TV4 och tänker väl att han blir sportchef på Valla inom något år... hemska tanke!
Angående Stig Strand så är jag varken för eller emot.
Jag åker mest på längd och kan enbart relatera till det..
Men Per måste bort.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-24 10:44:27  Lord till ledningen sedan släpper man med glädje till Maha.. lika klar spik som Bobtail förr a veckan 
Answer to: "Lord till ledningen sedan släpper man med glädje till Maha.. lika"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vill du inte fälla en 90 % :are längre ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-24 10:50:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, CALAMARA DONNA
|