[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2010-04-19 07:00:04
|
|
V75-6 | Silverdivisionen, försök 2. 1:A PRIS 125 000 kr 1640 A 1. JELLY FRONTLINE Bergh Robert 2. SPEEDY GOLD Östman John 3. CHANCY ROBERTO Antti-Roiko Ahti a 4. RYAN TROT Söderkvist Stefan 5. TOUCH THE DIAMOND Johansson Jan-Olof 6. INSTEP Ingves Peter 7. VÄSTERBO WORLD Melander Micael 8. LEONAS YETI Adielsson Erik 9. STANLEY BAR Söderholm Krister 10. MAGIC SPACE Kihlström Örjan 11. BELLINI Lundberg Petter 12. LUDVIG PALEMA Ohlsson Ulf
Turordning: 10-7-11-3-4-8-6-2-5-1-9-12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-19 08:31:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, samma situation som för ett tag sedan med Magic space bakspår och ryan trot framspår. Nu kanske folk inte spelar magic space lika hårt?
Vad är det 3.e elr 4.e veckan i rad som ryan trot springer??
Tror att det är lättare för Magic space att runda dessa norrländska bromsklossarna än de han hade mot sig senast på v75.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-04-19 09:07:10
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 1, JELLY FRONTLINE
|
Kan Ryan Trot hålla sig lika lugn som senast här för han behöver inte ladda så hårt för spets här, sen kan han hålla undan och speciellt om Magic Space får trafikproblem här, kommer nog bara handla om dessa två här.
Kan ju bli så också att Örjan sänder fram till dödens direkt och bevakar loppet därifrån, han vet ju att Ryan kan vara lite blöt sista biten och då måttar in segern precis på linjen på Örjans sedvanliga vis. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-19 09:11:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ryan trot stannar bara om han ska hålla sig lugn, fungerar inte alls då. KLarar inte av att ha häst utanpå sig......
Tror att Örjan sitter i dödens efter 300-400 meter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-19 10:29:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Med ett ljummet motstånd så borde väl Ryan kunna leda runt om här?
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2010-04-19 11:04:19
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 10, MAGIC SPACE
|
Örjan gör inte om samma misstag som förra gången han körde denna kuse....sätter sig tidigt i dödens sedan är loppet över...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-19 11:35:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MAGIC SPACE
|
3,10,1,3
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-19 16:02:53
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 10, MAGIC SPACE
|
Bara Kihlström emot Magic Space. Så usel som Örjan har varit sista tiden har jag nog aldrig sett honom. Men jag spikar och hoppas att han inte kör bort hästen igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-19 16:41:18 Edited(2): 2010-04-19 16:43:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MAGIC SPACE
|
Just nu är Erik ensam på scenen... tycker jag, kanske lite part i målet, då jag alltid tyckt det, men nu är han väl verkligen top notch.
Men Örjan reder ut detta.
Magic Space är bra och Örjan börjar snart få lite flyt.
Denna dagen tror jag blir rätt vital för en fingervisning om resten av säsongen för Örjan.
Om Maha vinner och ser bra ut ... detsamma gäller för Marshland, då kan det bli ett skapligt år. Knappast topp 3 i inkörda pengar, men klart bra.
Men floppar dessa två... då ser det mörkt ut. Triton verkar inte bra alls.. och sen finns det inte mkt kvar.
Iceland då kanske, om inte Melander kör själv.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-19 16:47:16
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Har Tarzan något i huvudet o det har han så låter han Örjan köra o han börjar nu på onsdag med att låta Örjan ta Oracle !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-19 17:45:59  Just nu är Erik ensam på scenen... tycker jag, kanske lite part i målet, då jag alltid tyckt det, men nu är han väl verkligen top notch.
Men Örjan reder ut detta.
Magic Space är bra och Örjan börjar snart få lite flyt.
Denna dagen tror jag blir rätt vital för en fingervisning om resten av säsongen för Örjan.
Om Maha vinner och ser bra ut ... detsamma gäller för Marshland, då kan det bli ett skapligt år. Knappast topp 3 i inkörda pengar, men klart bra.
Men floppar dessa två... då ser det mörkt ut. Triton verkar inte bra alls.. och sen finns det inte mkt kvar.
Iceland då kanske, om inte Melander kör själv.
Answer to: "Just nu är Erik ensam på scenen... tycker jag, kanske lite part "
|
V 10, MAGIC SPACE
|
Fast Triton fick man ju inte se något av i förra loppet, Örjan körde ju bort honom totalt. Sitter och såsar bakom iskalla fransmän hela loppet... Idioti i kvadrat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-19 17:55:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MAGIC SPACE
|
har alltid tyckt att han fegkör för mkt, körde ju bort magic space totalt senast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-19 20:35:39  Fast Triton fick man ju inte se något av i förra loppet, Örjan körde ju bort honom totalt. Sitter och såsar bakom iskalla fransmän hela loppet... Idioti i kvadrat.
Answer to: "Fast Triton fick man ju inte se något av i förra loppet, Ör"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MAGIC SPACE
|
Men han såg inte bra ut.... utkontrad av Debbie och Go On Pale.. tappade ju bara in i mål.. och var rejält dålig i travet..
Nej, jag tror inte Triton är hel.
Örjan kör dåligt - Ja, men det har jag alltid sagt att han kör.
Efter att han har vunnit med Maha på lördag så är allt glömt, då är han världens bästa kusk igen, då kan han köra bort 200 hästar till och ändå behålla glorian.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-19 21:05:39  Men han såg inte bra ut.... utkontrad av Debbie och Go On Pale.. tappade ju bara in i mål.. och var rejält dålig i travet..
Nej, jag tror inte Triton är hel.
Örjan kör dåligt - Ja, men det har jag alltid sagt att han kör.
Efter att han har vunnit med Maha på lördag så är allt glömt, då är han världens bästa kusk igen, då kan han köra bort 200 hästar till och ändå behålla glorian.
Answer to: "Men han såg inte bra ut.... utkontrad av Debbie och Go On Pale.. tapp"
|
V 10, MAGIC SPACE
|
Nja, riktigt så enkelt är det inte. Han måste vinna med Magic Space också, SEN är allt glömt
Håller inte med dig om Triton. Tycker han såg ut precis som vanligt och gick väl fortast av alla över upploppet?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-04-19 23:00:07
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Torvald var ju kass. Borde vunnit enkelt. Kanske är så att han är mkt bättre över 1600 meter.
Här tror jag Ryan Leder runt om. Elitloppet nästa! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-19 23:03:11  Torvald var ju kass. Borde vunnit enkelt. Kanske är så att han är mkt bättre över 1600 meter.
Här tror jag Ryan Leder runt om. Elitloppet nästa! 
Answer to: "Torvald var ju kass. Borde vunnit enkelt. Kanske är så att han &"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MAGIC SPACE
|
 Torvald var ju kass. Borde vunnit enkelt. Kanske är så att han är mkt bättre över 1600 meter.
Har jag sagt hela tiden.
Bara att kolla statistiken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-19 23:04:06  Nja, riktigt så enkelt är det inte. Han måste vinna med Magic Space också, SEN är allt glömt
Håller inte med dig om Triton. Tycker han såg ut precis som vanligt och gick väl fortast av alla över upploppet?
Answer to: "Nja, riktigt så enkelt är det inte. Han måste vinna med Ma"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MAGIC SPACE
|
Tyckte nog både.. Beanie och Copper drog ifrån han rejält mot mål.
Kanske gick jämnt med Debbie, men inte med Go On Pale.
Njaaa....
Ja tror hästen är på väg att bli SLUT.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-04-19 23:08:00   Håller inte med dig om Triton. Tycker han såg ut precis som vanligt och gick väl fortast av alla över upploppet?
Njaaa....
Answer to: "Håller inte med dig om Triton. Tycker han såg ut precis "
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Vad tror ni om Ryan Trot i Sweden Cup? Där är han väl garanterad ett framspår så inte så mkt att tveka på.  Springer en låg 10-tid med perfekta förhållanden på Valla sista helgen i Maj! Klarar han 2 heat?
Skulle vara kul att se.
Känner också att Triton börjar ta slut  tyvärr.
Maharajah tar över! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-20 00:11:16   Håller inte med dig om Triton. Tycker han såg ut precis som vanligt och gick väl fortast av alla över upploppet?
Njaaa....
Answer to: "Håller inte med dig om Triton. Tycker han såg ut precis "
|
V 10, MAGIC SPACE
|
Vi får väl se, tycker han presterade ungefär som vanligt. Det passar honom inte alls att bara gå för fullt sista 200. Vill se honom underprestera i ett lopp där han åtminstone får chansen att leverera innan jag dömer ut honom.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-20 00:12:56  Vad tror ni om Ryan Trot i Sweden Cup? Där är han väl garanterad ett framspår så inte så mkt att tveka på.  Springer en låg 10-tid med perfekta förhållanden på Valla sista helgen i Maj! Klarar han 2 heat?
Skulle vara kul att se.
Känner också att Triton börjar ta slut  tyvärr.
Maharajah tar över! 
Answer to: "Vad tror ni om Ryan Trot i Sweden Cup? Där är han väl garant"
|
V 10, MAGIC SPACE
|
Usch, gillar inte Ryan Trot.. Det enda roliga med honom är hans startsnabbhet. Förutom det är han bara en sämre version av Scarlets Aino.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|