1
[ 2
]
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-11 01:59:08
 fuskinsinuationer? snälla du, pratar vi ens samma språk... vad är det du inte förstår av det jag säger..... hur många gånger måste jag säga samma sak... har inte anklagat eller försökt att få dig att verka vara fuskare!!!
Answer to: "fuskinsinuationer? snälla du, pratar vi ens samma språk... vad"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-11 02:11:46
 Men det är ju klart att du har. Du ville visa hur "ett så kallad hängning kan se ut", genom att lägga in antydningar om fusk i ditt första inlägg. Det har därefter - senare i tråden - framkommit att du gjort detta endast för att skapa debatt, och inte för att du verkligen trodde att fusk är inblandat. Icke desto mindre var det du initialt gjorde faktiskt att antyda att jag inte har rent mjöl i påsen.
Tycker att du har visat prov på dåligt omdöme vad gäller två saker:
1. Du är rejält upprörd på forumet för att du felaktigt blivit anklagad för fusk. Men ändå tycker du att det är en bra idé att utsätta någon annan för precis samma sak (oavsett vad dina avsikter med detta var).
2. Den person som du väljer att utsätta för din s.k. "låtsashängning" är en av personerna som försvarat dig vad gäller de fuskanklagelser du varit utsatt för.
Answer to: "Men det är ju klart att du har. Du ville visa hur "ett så k"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-11 02:18:54
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-11 03:01:02
 Nu lämnar jag denna tråd som har totalt spårat ur.... hoppas nu alla läsare har tagit till sig det väsentliga i denna diskussion..........
Answer to: "Nu lämnar jag denna tråd som har totalt spårat ur.... hopp"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-11 12:38:33
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-11 13:09:06
 Tror vi får tillägga ett nytt stolpskott till den årliga nomineringslistan...
Answer to: "Tror vi får tillägga ett nytt stolpskott till den årliga n"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-11 13:13:19
Answer to: "fem stjärnor :D:D:D."
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-11 13:14:07
Answer to: "fem stjärnor :D:D:D."
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-11 13:31:10
 ...kanske är värt en egen trådstart, eller finns det någon särskild anledning till att detta inlägg hamnade i min annonstråd? Utgår från att inte du också ska komma med fuskinsinuationer?
Answer to: "...kanske är värt en egen trådstart, eller finns det n&arin"
|
|
spanarn
|
Posted: 2010-04-11 14:00:06  inga fuskanklagelser.. har tagit upp det i tidigare trådar också.. sorry om det uppfattades så.. 
Answer to: "inga fuskanklagelser.. har tagit upp det i tidigare trådar ocks&arin"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Det är lugnt  Tyckte dock att inlägget passar bättre någon annanstans än i min annonstråd på Hästbörsen. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 14:07:28 Edited(3): 2010-04-11 14:08:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
1ADL1 ; Jag fattar kanske var du vill komma , men det var väl ganska totalt fel ställe att starta diskussionen på ?!?
JontePuma sammanfattar det bra :
 om du nu är ute efter att starta en diskusion i ämnet fusk/smutskastning/whatever, varför starta den i denna tråd och inte starta en ny tråd som handlar om just det om du nu känner behov av att gräva ytterligare i det???
Att sedan inte alla fusktrådar med anklagelser deletas direkt, rakt av, kan ju ha olika skäl. Ett är att vi moderatorer inte har det här som ett 24h jobb ...Om man då till på köpet ska behöva sitta o peta med så´n här felplacerade tramstrådar så hjälper det inte direkt...
Du är engagerad 1ADL1, det är bra, men ta gärna saker på rätt plats , o tänk till några millisekunder nästa gång innan du lånar nån´s tråd 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-11 14:10:41  1ADL1 ; Jag fattar kanske var du vill komma , men det var väl ganska totalt fel ställe att starta diskussionen på ?!?
JontePuma sammanfattar det bra :
 om du nu är ute efter att starta en diskusion i ämnet fusk/smutskastning/whatever, varför starta den i denna tråd och inte starta en ny tråd som handlar om just det om du nu känner behov av att gräva ytterligare i det???
Att sedan inte alla fusktrådar med anklagelser deletas direkt, rakt av, kan ju ha olika skäl. Ett är att vi moderatorer inte har det här som ett 24h jobb ...Om man då till på köpet ska behöva sitta o peta med så´n här felplacerade tramstrådar så hjälper det inte direkt...
Du är engagerad 1ADL1, det är bra, men ta gärna saker på rätt plats , o tänk till några millisekunder nästa gång innan du lånar nån´s tråd 
Answer to: "1ADL1 ; Jag fattar kanske var du vill komma , men det var väl ganska t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ok... 
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2010-04-11 14:46:45
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Jontepuma: Snyggt jobbat med samurajen...
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|