1
[ 2
]
3
4
5
|
|
Posted: 2010-03-04 13:54:07  Nån som vet varför M.T Devil blev struken senast?
Answer to: "Nån som vet varför M.T Devil blev struken senast?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
str, transporthinder
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-04 15:46:00  str, transporthinder
Answer to: "str, transporthinder"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tack! Det var positivt, så länge det inte var något fel på hästen.
Tror Kajan kan sitta på ett miljondrag här
Kommer perfekt ut i rygg på en häst som laddas rejält från start, (Unters) och hittar nog ner till en bra position, sen trycker han av när det närmar sig upploppet. Kan bli att räkna med och ska inte nonchaleras vidf gardering.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-04 15:54:21  Tack! Det var positivt, så länge det inte var något fel på hästen.
Tror Kajan kan sitta på ett miljondrag här
Kommer perfekt ut i rygg på en häst som laddas rejält från start, (Unters) och hittar nog ner till en bra position, sen trycker han av när det närmar sig upploppet. Kan bli att räkna med och ska inte nonchaleras vidf gardering.
Answer to: "Tack! Det var positivt, så länge det inte var något fel p&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, REAGAN ÅS
|
lär det vara en stor gardering? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-04 16:07:56  lär det vara en stor gardering? 
Answer to: "lär det vara en stor gardering? :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Djävulen rankar jag ganska tidigt 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-04 19:13:51  KAN INTE GLÖMMA FÖRRA VECKAN.
Strök hästen
Men det var inte bara med Zerba G. som Wallin hjälpte den okända mannen att bli miljonär. I V75-7 hade vinnaren med Foreign Life sin kupong som Tony Wallin skulle köra. Men bara minuter innan loppet ströks hästen och då fick mannen in Alien's Kiss och Peter Untersteiner på sin kupong. Alien's Kiss vann loppet och mannen blev ensam kvar med sju rätt.
– Det var ganska lägligt att jag strök hästen i sista avdelningen, om jag inte gjort det hade han aldrig vunnit.
Varför strök du?
– Han värmde dåligt och jag och tränaren bestämde att jag skulle åka ut på banan och göra en provstart med honom för att se om det blev bättre. Men han sprang bara och galopperade i 1.20-fart så det var inte aktuellt att starta.
”Roligt att glädja människor”
När Wallin var på väg hem från tävlingarna fick han ett samtal från en vän till rekordvinnaren.
– Han ringde och frågade om jag strök hästen själv eller om det var veterinären som körde ut oss.
Hur känns det att hjälpa en människa till 67,3 miljoner kronor?
– Det är roligt på sitt sätt. Det är roligt att glädja människor.
Förväntar du dig någon gåva nu?
– Nej det kan jag inte göra, jag gör mitt jobb och han gör sitt. Men det spelar väl ingen roll om man har 66 eller 65 miljoner på sitt konto, säger Wallin och skrattar.
Answer to: "KAN INTE GLÖMMA FÖRRA VECKAN.
Strök hästen
Men det"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Intressant... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-04 19:17:21
|
|
Han som vann hade ju Zerba G. som spik...instressant.. Kan ju ha varit ett upplägg faktiskt i sista där..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-04 20:15:02  Han som vann hade ju Zerba G. som spik...instressant.. Kan ju ha varit ett upplägg faktiskt i sista där..! 
Answer to: "Han som vann hade ju Zerba G. som spik...instressant.. Kan ju ha varit ett "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MAFIOSO
|
Ja faktiskt..men OM det nu varit så varför pratar man om det i en kvälls tidning?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-03-04 23:30:09
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 7, MAFIOSO
|
Efter att ha kollat igenom arkivet är jag inte lika säker på att Houston Star vinner loppet längre. Absolut en het kandidat, men jag tror att Mafioso är en minst lika bra häst. Houston Star har inte visat upp någon särskild startsnabbhet men Mafioso kan öppna klart hyggligt och kan därför med lite tur skaffa sig en bättre position. Är dessutom mycket lite streckad än så länge och i nuläget är jag faktiskt inne på att chansspika.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 13:46:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, REAGAN ÅS
|
Undra om det är riskabelt att lämna 8 Giddes Dream utanför systemet?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-03-05 13:53:56  Undra om det är riskabelt att lämna 8 Giddes Dream utanför systemet?
Answer to: "Undra om det är riskabelt att lämna 8 Giddes Dream utanför s"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Icke.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 19:06:27  Djävulen rankar jag ganska tidigt 
Answer to: "Djävulen rankar jag ganska tidigt :)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MAFIOSO
|
Mt Devil går klart bäst i spets..han är från en av mina hemma banor.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 21:20:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, REAGAN ÅS
|
5 Reagan Ås är härdad nog att vinna nu!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-05 22:00:26 5 Reagan Ås är härdad nog att vinna nu!
Answer to: "5 Reagan Ås är härdad nog att vinna nu!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, REAGAN ÅS
|
indeed
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-06 00:00:49  Efter att ha kollat igenom arkivet är jag inte lika säker på att Houston Star vinner loppet längre. Absolut en het kandidat, men jag tror att Mafioso är en minst lika bra häst. Houston Star har inte visat upp någon särskild startsnabbhet men Mafioso kan öppna klart hyggligt och kan därför med lite tur skaffa sig en bättre position. Är dessutom mycket lite streckad än så länge och i nuläget är jag faktiskt inne på att chansspika.
Answer to: "Efter att ha kollat igenom arkivet är jag inte lika säker på"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, GIDDES DREAM
|
Kan bara instämma
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-06 09:10:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Med upphåll och tveksam form innan dess så tvekar jag.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-06 09:33:02  Undra om det är riskabelt att lämna 8 Giddes Dream utanför systemet?
Answer to: "Undra om det är riskabelt att lämna 8 Giddes Dream utanför s"
|
|
Skulle jag nog säja ! Kolla om hästen körs utan skor ! Ser bra ut i provstarten ! Är ju bäst på kort distans o med Jägersvinge så kommer Åke ladda om hästen känns bra var så säkra på det !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-06 09:57:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, GIDDES DREAM
|
Houston star har nog bra chans här, men tror inte att den kan leda runt om. Om den ska vinna så tror jag den behöver ett lopp på rulle. 8 Giddes Dream överlägsen för klassen. måste ha toppchans trots blek senast. även varning för starke PRACTICAL JOKE men som är missgynnad av distansen känns det som
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-06 10:33:37
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 4, LINITA SUPER KALLE
|
Ser upplagt ut för Linita Super Kalle här, kan leda från start till mål.
Houston Star tveksamt trav senast och täta starter rankas ner av mig, och Giddes Dream har dragit dåligt spår öppnar upp loppet för småsrällar här.
Mafioso, Reagan Ås, Teegon....sen andrahandsfavoriten Trotteur kan bli farlig.
Nej Peter U sträcker nog pisken till skyn efter målgången här i sin sedvanliga segergest. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-06 11:35:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
undrar dock om linita super kalle har skalle nog att vinna från spets, visat en hel del tveksamheter mot sämre hästar än detta från spets. Gått klart bäst från vinnarhålet och lucka.
Rankar upp houston star, reagan ås och mafioso som helt klart känns farligast här. Den som får bästa loppet vinner troligen......
4,8,9,10 ska också med på systemet, tror helt klart att M.T Devil kan vinna detta med överpace och bra ryggar. Kanske barfota runt om för första gången nu......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-06 11:48:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
13% på Giddes Dream, ett skämt eller? Okej, kass senast. Okej, dåligt läge. Men kapacitet finns väl? Dessutom är väl 1640 en klar fördel el?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
|