1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2009-11-24 07:13:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaja jag orkar faktkst inte bry mig just nu, anklaga hur mkt ni vill, men vet att kakan med MÅNGA andra fuskat också, så e det bra med det. men men  topp 10 e jag och jag har gjort 1 dålig affär? vem har inte gjort det säer jag istället!? tror fatikst ALLA som varit stor stall RÅKAT skrivit till en NYBÖRJARE, öhh köp en DRÖMHÄST för ett JÄTTE pris, kmr vinna allt och bli bäst på spelet. precis som jag råkade göra.. 1 GÅNG
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2009-11-24 09:29:28
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
det olyckliga med att lura en nyböjare är att den en regel slutar eller börjar om när den har noll på kontot.
Börjar spelaren om så har man lyckats till förar spelet 2 miljoner extra till spelet vilket bidrar till priserna stiger.
När man gör sånt här så tänker man bara att göra en bra affär själv utan tanke på vad man tycker är rätt.
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2009-11-24 13:24:26  jaja jag orkar faktkst inte bry mig just nu, anklaga hur mkt ni vill, men vet att kakan med MÅNGA andra fuskat också, så e det bra med det. men men  topp 10 e jag och jag har gjort 1 dålig affär? vem har inte gjort det säer jag istället!? tror fatikst ALLA som varit stor stall RÅKAT skrivit till en NYBÖRJARE, öhh köp en DRÖMHÄST för ett JÄTTE pris, kmr vinna allt och bli bäst på spelet. precis som jag råkade göra.. 1 GÅNG
Answer to: "jaja jag orkar faktkst inte bry mig just nu, anklaga hur mkt ni vill, men v"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
 tror fatikst ALLA som varit stor stall RÅKAT skrivit till en NYBÖRJARE, öhh köp en DRÖMHÄST för ett JÄTTE pris, kmr vinna allt och bli bäst på spelet. precis som jag råkade göra..
Jag gissar att jag räknas till storstall, vill bara säga att jag ALDRIG har skickat mail till någon med erbjudande om att köpa någon av mina hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-24 13:30:15   tror fatikst ALLA som varit stor stall RÅKAT skrivit till en NYBÖRJARE, öhh köp en DRÖMHÄST för ett JÄTTE pris, kmr vinna allt och bli bäst på spelet. precis som jag råkade göra..
Jag gissar att jag räknas till storstall, vill bara säga att jag ALDRIG har skickat mail till någon med erbjudande om att köpa någon av mina hästar.
Answer to: "tror fatikst ALLA som varit stor stall RÅKAT skrivit till en N"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du sprider bara kattpropaganda 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-11-24 13:35:59   tror fatikst ALLA som varit stor stall RÅKAT skrivit till en NYBÖRJARE, öhh köp en DRÖMHÄST för ett JÄTTE pris, kmr vinna allt och bli bäst på spelet. precis som jag råkade göra..
Answer to: "tror fatikst ALLA som varit stor stall RÅKAT skrivit till en N"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Samma här.
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2009-11-24 13:47:54  Du sprider bara kattpropaganda 
Answer to: "Du sprider bara kattpropaganda :("
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Jag visste inte att endast det faktum att man har en viss avatar kan räknas till propaganda. Nåväl, om det nu är på det sättet vill jag åtminstone påpeka att "propagandan" inte gäller katter generellt utan endast katter med grodmössa, dvs. en mycket smalare kategori. Men en kategori det sannerligen borde propageras för mer! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-24 17:03:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaja okej, visst tror dig. mn 1 gång, lovar att Vieri och SPECIELLT kakan gjort ett ANTAL gånger..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-24 17:20:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Daniel...du fattar visst inte. Det är 2 personer, varav den ena knappt räknas. Finns nog ingen som får sk*t så ofta som kakan här på zonen...och nu ser du ju själv hur roligt det är att vara i den kategorin
-Han får höra om saker som är etapper gamla..ex den klassiska superavelshingsten VONT 
-Han dras upp som stående exempel vad det än gäller som rör tveksamma affärer vare sig han är med eller inte.
-Han har varit i topp, men allt för många av de som lirat ett tag bryr sig lagom mycket om det, för det hände lite väl mycket tveksamma saker på vägen dit.
Känns som en bra typ att jämföra med ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-24 18:00:38  jaja jag orkar faktkst inte bry mig just nu, anklaga hur mkt ni vill, men vet att kakan med MÅNGA andra fuskat också, så e det bra med det. men men  topp 10 e jag och jag har gjort 1 dålig affär? vem har inte gjort det säer jag istället!? tror fatikst ALLA som varit stor stall RÅKAT skrivit till en NYBÖRJARE, öhh köp en DRÖMHÄST för ett JÄTTE pris, kmr vinna allt och bli bäst på spelet. precis som jag råkade göra.. 1 GÅNG
Answer to: "jaja jag orkar faktkst inte bry mig just nu, anklaga hur mkt ni vill, men v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 precis som jag råkade göra.. 1 GÅNG
en gång? haha en gång ville du att jag skulle köpa en häst av dig, men inte bara kom och köp hästen utan du förklarade föör mig att jag kommer att få ditt stall eftersom du skulle sluta att spela. så då svarade jag dig men kan du inte ge mig stallet då? men dåbröjade du att prata om att du inte ville ha dendära hästen i ditt stall och att hästen skulle göra ngn annan till ett toppstall blabla?... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-24 18:04:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaja visst Perra..
myttarn rajraj
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-24 18:13:41  jaja visst Perra..
myttarn rajraj
Answer to: "jaja visst Perra..
myttarn rajraj"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja jilar dej jäte myke daniel10 
får ja chans på dej?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-24 18:24:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
mogen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-24 18:43:41  jaja okej, visst tror dig. mn 1 gång, lovar att Vieri och SPECIELLT kakan gjort ett ANTAL gånger..
Answer to: "jaja okej, visst tror dig. mn 1 gång, lovar att Vieri och SPECIELLT k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
och jag lovar grenka vid den punkten också, men du värst. jag skickade nog presic när ja börjat sedan fick ja varning 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-11-24 18:48:42
 mogen
Answer to: "mogen"
|
|
|
Posted: 2009-11-24 20:18:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
men jag har också vatt med om att daniel10 ville lura mig och det var nyligen , jag skulle köpa en häst för 1 miljon och han skulle köpa tillbaka den när jag ville för 4 miljoner fast jag går inte på sånt .....  
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-11-24 21:21:45
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-11-24 21:52:27  haha PuchMaxarN aa jag e ganska mogen, märks dock att sitter och spelar p11 CS eftersom duskriva med stora boksäver och sånt.. MOGET fjola.
a okej mytta mer fille 
Answer to: "haha PuchMaxarN aa jag e ganska mogen, märks dock att sitter och spela"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Jag hoppas på fullaste allvar att du inte är seriös med din stavning.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-11-24 22:34:56
 haha PuchMaxarN aa jag e ganska mogen, märks dock att sitter och spelar p11 CS eftersom duskriva med stora boksäver och sånt.. MOGET fjola.
a okej mytta mer fille 
Answer to: "haha PuchMaxarN aa jag e ganska mogen, märks dock att sitter och spela"
|
|
|
Posted: 2009-11-25 01:15:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaja, allt jag säger är att du inte behöver försvara ett agerande med att andra har gjort det.
Men till diit försvar Daniel kan jag ju också tycka att om de som nu påstår här att du gett oseriösa förslag gärna få komma med något bevis... finns meddelande kvar i spelamailen ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-25 04:42:11 Edited(1): 2009-11-26 02:06:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Daniel10 skrev: aa 2009-08-26 21:10:17
om du lägger ett bud på Ask For Permission eller Big Movement, så köper jag nån av dina hästar? okej?
eller köper du bara?
plz?
dom e riktigt fina båda hästarna men dåliga SP men det kommer om dom får rätt lopp och omgivning, riktigt billiga!
skyna fynda
senare i ovanstående PM-växling blev han grinig när jag inte nappade. och utan minsta tvivel hade han givetvis inte köpt nån av mina hästar.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|