1
[ 2
]
|
|
Posted: 2009-11-20 20:25:15  Hultmans ambassadören har hittat hit.
Tyckte det tog väl lång tid, trots allt, denna tråden borde ju falla dig i smaken.
Står dock fast vid att Yield är en bättre häst än Maha, men han är ju uppenbarligen inte frisk.
Lite kul var det dock när jag sa att Yield var sjuk efter Derbyt och alla i Hultman representationen skrattade högljutt åt det, med stöd av Björns dåliga omdöme.
Och sen fick jag rätt.
Nåja.. hade velat sett Maha skämma ut sig i PdA.
Men nu blir det inte så, får väl säkert mer material till mer infekterade diskussioner nästa år 
Answer to: "Hultmans ambassadören har hittat hit.
Tyckte det tog väl lå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Men nu blir det inte så, får väl säkert mer material till mer infekterade diskussioner nästa år
Hoppas det.... jag hugger som en kobra... 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2009-11-20 21:00:08   De flesta ville att Järvsöfaks skulle vinna i lördags, inte du. Behov av uppmärksamhet förmodligen.
1. Persson är en amatör som inte bör hyllas.
2. Han var spelad till 75% och folk garderade, men "hoppades" att Järvsöfaks skulle vinna. Så jävla dumt så det finns inte.
3. Finns rätt många mer än mig som hatar kallblod på V75 och tycker att Järvsöfaks har förstört V75 som spel mer gånger än han har berikat det.
 1: Kalla inte Conny Nobell för Elitloppsvinnare, bara skrattretande. 2: Har hittills visat en högre högstanivå än Conny Nobell, ja det står jag fast vid.
Bra där.
 Hur många meter efter t.ex. Offshore Dream var han i PdA, 70? Lekte sedan med honom i Copenhagen Cup.
Brukar ju vara så med dina vänners hästar, bäst i skitloppen. Sämst när det gäller.
Ingen kommer ihåg dem.
Answer to: "De flesta ville att Järvsöfaks skulle vinna i lördags"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Känns som att diskussionen har spårat ur, tar på mig en del av ansvaret. Vi har nog båda fått fram vad vi vill säga. Lägger ner stridsyxan nu.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|