1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2009-10-29 22:07:38  skämtar du eller?
först bobtail sen det här..
Answer to: "skämtar du eller?
först bobtail sen det här.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad menar du nu?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-29 22:33:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, DANCE PHOTO
S 5, SPLENDIDO STAR
|
Pratade även med Jocke i tisdags och kikade på 1-åringarna. Bloom Boko skall bli riktigt intressant att följa.
Han förvånade mig då med att påstå att är det någon som kan ta Trade East på lördag så är det Dance Photo. Frågade naturligtvis vad han baserade det på. Han sa att hästen kändes kanonfin i träning samt att den kommer att gå barfota på lördag och att det gynnar honom. Tyckte det var ett lite kul streck med tanke på streckprocenten i nuläget.
I övrigt så pratade vi bland annat om Distrinus som jag personligen tycker är en riktigt bra häst och tyvärr har dom hittat blod i urinblåsan på honom. Kommer att undersökas för att se om det eventuellt kan vara en cysta. Så det blir vila framöver.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-29 22:44:12  vad menar du nu?
Answer to: "vad menar du nu?"
|
Became a member:
Forum posts:
S 11, TRIM
|
E det realistiskt att tro att en häst från spår 11 spetsar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-29 22:52:37  Tror dte är stor risk trim kan hitta te ledning från start och leder runtom, bra singelstreck!
Answer to: "Tror dte är stor risk trim kan hitta te ledning från start och l"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TRADE EAST
|
Om den gör det springer jag naken på jägers
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-29 22:53:59 Edited(1): 2009-10-29 22:55:08  Om den gör det springer jag naken på jägers
Answer to: "Om den gör det springer jag naken på jägers"
|
Became a member:
Forum posts:
S 11, TRIM
|
heja björn
EDIT; kika min valda spetsvinnare!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-29 23:12:18  E det realistiskt att tro att en häst från spår 11 spetsar?
Answer to: "E det realistiskt att tro att en häst från spår 11 spetsar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det hänt förr
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-29 23:26:49  det hänt förr
Answer to: "det hänt förr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TRADE EAST
|
Finns inte att Björn sitter i spets
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-10-29 23:36:38  det hänt förr
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
 det hänt förr
Jo men då var det en av våra startsnabbaste hästar och som hade en sjukt bra rygg. Trim, som travar som en halt kamel lär knappast göra det! Då springer jag också runt naken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-29 23:58:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, DANCE PHOTO
S 5, SPLENDIDO STAR
|
Nej Splendido Star kommer att flyga till spets. Släpper väl direkt till Trade East. Över sen? Vill gärna fälla.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2009-10-30 00:19:02
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 7, TRADE EAST
|
Travspanarn kan inte va vid sina sinnens fulla bruk ikväll 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-10-30 02:24:15  Pratade även med Jocke i tisdags och kikade på 1-åringarna. Bloom Boko skall bli riktigt intressant att följa.
Han förvånade mig då med att påstå att är det någon som kan ta Trade East på lördag så är det Dance Photo. Frågade naturligtvis vad han baserade det på. Han sa att hästen kändes kanonfin i träning samt att den kommer att gå barfota på lördag och att det gynnar honom. Tyckte det var ett lite kul streck med tanke på streckprocenten i nuläget.
I övrigt så pratade vi bland annat om Distrinus som jag personligen tycker är en riktigt bra häst och tyvärr har dom hittat blod i urinblåsan på honom. Kommer att undersökas för att se om det eventuellt kan vara en cysta. Så det blir vila framöver.
Answer to: "Pratade även med Jocke i tisdags och kikade på 1-åringarna"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, GRATIANO
|
Dance Photo säger du? har kikat lite på den.. Hur snabb ut?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-30 11:33:05  det hänt förr
|
Became a member:
Forum posts:
S 11, TRIM
|
hahaha, snacka om att du är kusligt optimistiskt e de så vad gäller ditt liv övrigt med? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-30 11:57:58  hahaha, snacka om att du är kusligt optimistiskt e de så vad gäller ditt liv övrigt med? 
Answer to: "hahaha, snacka om att du är kusligt optimistiskt e de så vad g&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, CLORIA VICTIS
|
hon tycker om katter.
ta inget på allvar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-30 12:02:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
ludde kommer döda den som sitter i spets anywayz tror på 2an eller 4an
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-30 14:09:20  hahaha, snacka om att du är kusligt optimistiskt e de så vad gäller ditt liv övrigt med? 
Answer to: "hahaha, snacka om att du är kusligt optimistiskt e de så vad g&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
man får mer vänner med en positiv inställnng än om man går runt hela dagarna och är pessimistisk sur å grinig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-30 15:10:33  man får mer vänner med en positiv inställnng än om man går runt hela dagarna och är pessimistisk sur å grinig
Answer to: "man får mer vänner med en positiv inställnng än om man"
|
Became a member:
Forum posts:
S 11, TRIM
|
haha 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-30 16:21:05  Dance Photo säger du? har kikat lite på den.. Hur snabb ut?
Answer to: "Dance Photo säger du? har kikat lite på den.. Hur snabb ut?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, DANCE PHOTO
S 5, SPLENDIDO STAR
|
Den är halvseg ut och kommer inte i närheten av Splendido Star eller Trade East. Det är en knepig häst men det finns helt klart kapacitet. Långskott som sagt men Jocke var väldigt optimistisk angående hans chanser att slå Trade East. Kan ju börja med att hålla travet nu när han ska köras barfota.
|
|
Reply
|
|
jokern
|
Posted: 2009-10-30 17:22:55
|
Became a member: 2009-10-30
Forum posts: 123
|
Splendido star spetsar och släpper till Trade East. Hur mycket jag än vill fälla favoriten så spikar jag. Adielsson och storfavoriter brukar slå väl ut. Ledningen på jägersro är viktig och Trade East är en mycket kapabel häst. Får han ledningen och har chans att dämpa en bit så ska det till mycket för att slå honom.
Hoten emot är en vasst spurtade Cloria Victis som får bra position och lucka i tid. Även Youpie, Utah Hornline, Tjacke Gold och Ridgehead Cahore blir farliga med passande lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-30 18:41:08
|
Became a member:
Forum posts:
S 11, TRIM
|
Ludde sågade väl Ridgehead Cahore lite smått i sportbladet såg ja .. kan dock inte förstå varför då han visade knallform senast , hemmaplan nu och med lite flyt eller en offensiv styrning (som hästen verkar trivas med) så varför inte? mörkar han? ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-30 23:07:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, DANCE PHOTO
S 7, TRADE EAST
|
Ludde har absolut ingen chans på lördag, med någon häst, säger han i intervju på Travnet.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|