1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2009-08-21 17:49:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
hur ser ni på det här med luddes uttalande ang. Paul November.
han brukar ju vara överpositiv och väldigt kaxig men nu ligger han lågt med Paul.
det är väl 99% chans att han tar spets, och då blir det ju Arras som får första chansen...släpper han till Arras för han tror att den håller in i mål och att 2:a priset duger?
verkar ju inte låta som den kolgjini vi sett på sistone... har ägarna kritiserat hans sätt så pass att han väljer säkra pengar istället för seger?
Första intrycket var att spika Paul November, sedan att gardera med Korvet om det skulle bli körning mot Arras... men nu ser det hela väldigt konstigt ut, och jag undrar om man kanske måste ta med Arras...eller rent av spika Arras?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 18:20:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har fått en lurig ide....
Inte alls säkert att jag kör på den men.
Lås på 9-10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 20:40:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ARRAS
|
arras trycker sig till spets hoppas jag och bara vinner om det inte kostar för mycke i starten.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-08-21 22:08:00
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 9, KORVET KLINTHOLM
S 6, PAUL NOVEMBER
|
Tror inte de släpper spets över kort distans med Paul November
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-08-21 22:34:20
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Tror att det blir hård körning från start här. Därför spikar jag nog Korvet Klintholm som jag tror sitter skapligt till med rygg på startsnabba Smashing Klipp. Är ju dessutom bästa hästen i loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 22:58:28  Tror att det blir hård körning från start här. Därför spikar jag nog Korvet Klintholm som jag tror sitter skapligt till med rygg på startsnabba Smashing Klipp. Är ju dessutom bästa hästen i loppet.
Answer to: "Tror att det blir hård körning från start här. Dä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
K.K är bästa hästen men hat långt fram o det är kort upplopp. Gaddas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 23:04:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ARRAS
S 7, ARRAS
|
7,8,9,10 blir det här..kanske arras undan i spets..tror paul släpper..annars vinner nog korvet..jewish såg fin ut senast, goop kan få riktig fart på han..teasern överstreckad denna gång..
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-08-21 23:06:05  K.K är bästa hästen men hat långt fram o det är kort upplopp. Gaddas.
Answer to: "K.K är bästa hästen men hat långt fram o det är k"
|
|
Du kan mycket väl ha rätt i att han hamnar långt bak. Men jag tror att han kan hamna skapligt till med rygg på Smashing Klipp om är snabb ut och säkert laddas för att få rygg ledaren eller tredje inner. Då tror jag att K.K kan hamna i tredje ytter och sedan hoppas och tror jag på hård körning mellen Paul och Arras.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 23:15:11  Du kan mycket väl ha rätt i att han hamnar långt bak. Men jag tror att han kan hamna skapligt till med rygg på Smashing Klipp om är snabb ut och säkert laddas för att få rygg ledaren eller tredje inner. Då tror jag att K.K kan hamna i tredje ytter och sedan hoppas och tror jag på hård körning mellen Paul och Arras.
Answer to: "Du kan mycket väl ha rätt i att han hamnar långt bak. Men j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Säger inte att du har fel för jag har ingen kristallkula men jag har sjuk feeling för att det smäller här. Robis Ingo eller Smashing Klipp kanske håller upp o vad händer sen ? Inget tempo och K.K är borta. Det ÄR bästa hästen men läget på kort är bedrövligt och vinnaren kan vara en häst som smiter undan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 23:24:19  Säger inte att du har fel för jag har ingen kristallkula men jag har sjuk feeling för att det smäller här. Robis Ingo eller Smashing Klipp kanske håller upp o vad händer sen ? Inget tempo och K.K är borta. Det ÄR bästa hästen men läget på kort är bedrövligt och vinnaren kan vara en häst som smiter undan.
Answer to: "Säger inte att du har fel för jag har ingen kristallkula men jag "
|
Became a member:
Forum posts:
|
många har väl glömt att även om paul november spetsar och släpper så har den chans om luckan uppstår har en riktigt bra kortspeed
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 23:29:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEASER ELEGANCE
S 6, PAUL NOVEMBER
|
Sjukt dålig klass och det finns bara i mina ögon 2 hästar av GULD klass och det är Teaser Elegance Och Korvet Klintholm.
STOR fördel Teaser Elegance pga spåret.
Paul November ledningen som högst troligt släppper till Arras - Teaser upp i dödens och håller uppe tempot som kan gynna Korvet.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-08-21 23:35:55  Säger inte att du har fel för jag har ingen kristallkula men jag har sjuk feeling för att det smäller här. Robis Ingo eller Smashing Klipp kanske håller upp o vad händer sen ? Inget tempo och K.K är borta. Det ÄR bästa hästen men läget på kort är bedrövligt och vinnaren kan vara en häst som smiter undan.
Answer to: "Säger inte att du har fel för jag har ingen kristallkula men jag "
|
|
Håller med dej om att loppet är svåranalyserat.. Är nog 50-50 om Korvetten kommer igenom.. Jag chansspikar nog och håller tummarna..  Men det är ikväll det.. Kanske ändrar mig imorgon.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 23:37:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Arras rapporteras vara vässad inför loppet men jag tycker han vek ner sig näst sist. Teasern blir efter o man kan nästan säga att han hat bakspår pga tappstart. ..Rune är laddad men spåret?. Känns som vad som helst kan hända denna gång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 23:53:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEASER ELEGANCE
S 6, PAUL NOVEMBER
|
1,2,3,4,6,8 tror jag inte räcker i silver divisionen ens.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2009-08-21 23:58:51
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 9, KORVET KLINTHOLM
|
Spik 9 Korvet Klintholm, dagens bästa spik!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 00:03:37  1,2,3,4,6,8 tror jag inte räcker i silver divisionen ens.
Answer to: "1,2,3,4,6,8 tror jag inte räcker i silver divisionen ens."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ingen mer än K.K skulle vara spik i silver o den har ett skitläge. Iceland var ute i silver sist va ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 00:10:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TEASER ELEGANCE
S 6, PAUL NOVEMBER
|
Hur klar är inte Sir Remington då...ja nu är det i annat lopp men ändå...alltså på tal om Iceland::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 00:28:15  Hur klar är inte Sir Remington då...ja nu är det i annat lopp men ändå...alltså på tal om Iceland::o
Answer to: "Hur klar är inte Sir Remington då...ja nu är det i annat lo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sir R kan mycket väl vinna men jag gillar inte 2 saker. 1)Han är ojämn. 2)Victory Love är med. 3) Massor med "experter" skriker ut den....oj det var ju 3 saker. Ja just det...4) Räser Sune tar ledningen. Smaka på det namnet...Räser Sune....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 01:09:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KORVET KLINTHOLM
S 2, SMASHING KLIPP
|
Chansar bort Paul November och tar med skrällen Smashing Klipp istället. Tror väl dock mest på Korvet Klintholm som kan få fin resa.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 07:28:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ARRAS
S 7, ARRAS
|
Såg att Thornberg spikade Arras vilket borde betyda att de är inne på att släppa med Paul N... Säger inte att Arras är en spik, men den borde ha en mycket bra chans om de nu är inne på att inte köra Paul i spets... Trots allt kort distans igen, älskar uppenbarligen banan och kort upplopp...
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|