1
[ 2
]
3
|
NaDjiL
|
Posted: 2009-07-28 21:43:59  Tyvärr finns det många "amatörer" på TV4 men Hans G, Johan Edlund och Per Skoglund borde definitivt göra något annat än leda travprogram 
Answer to: "Tyvärr finns det många "amatörer" på TV4 me"
|
Became a member: 2008-01-17
Forum posts: 184
|
 Johan Edlund
Finns väl få som är bättre att snacka i tv och trav(sport) än Johan Edlund
|
|
Reply
|
|
bossebast
|
Posted: 2009-07-28 21:54:19   Johan Edlund
Finns väl få som är bättre att snacka i tv och trav(sport) än Johan Edlund
Answer to: "Johan Edlund
Finns väl få som är bät"
|
Became a member: 2007-11-29
Forum posts: 1820
|
Om du gillar Johan Edlund så måste du komma från en annan planet än vad jag gör i alla fall
Någon som vill framhäva sig själv mer än vad han gör finns inte på hela sportredaktionen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-28 22:02:51 Edited(1): 2009-07-28 22:04:02  Vem är bättre över sprint då tror du?
Answer to: "Vem är bättre över sprint då tror du?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Missade du Premiere Steed?
1.09,6/1609a i dödens. WR
En i högen av franska hästar som garanterat är minst i paritet.
Kan inte se hur Meaulnes du Corta på friska ben ska kunna förlora mot Torvald, detta speciellt med tanke på att Torvald måste slå han bakifrån eftersom han stannar som en sten i ledning.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-07-28 22:06:32
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Fan va ni klagar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-28 22:09:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha Plokko. Premiere Steed slog inte till från dödens... Hon liftade med i Fama Currits rygg i vansinnestempo ända tills hon rundade fama currit i sista sväng. Mer vilsam resa är svår att få!!!
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2009-07-28 22:21:52  Om du gillar Johan Edlund så måste du komma från en annan planet än vad jag gör i alla fall
Någon som vill framhäva sig själv mer än vad han gör finns inte på hela sportredaktionen 
Answer to: "Om du gillar Johan Edlund så måste du komma från en annan"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
bossebast, här har du en IDOL-bild

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 00:40:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Kan inte se hur Meaulnes du Corta på friska ben ska kunna förlora mot Torvald,
fortfarande clowner som hävdar att Torvald inte duger.... Avdelningen svenskt gnäll....Hans A hade en bra kröninka i dagens tidning, läs den!
eller högt utbildade teaterapor som du kanske inte behagar läsa kvällstidningar? Allt verkar bättre i snigelätarnas land...
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-07-29 03:59:57
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 09:28:35 Edited(1): 2009-07-29 09:29:52   Kan inte se hur Meaulnes du Corta på friska ben ska kunna förlora mot Torvald,
fortfarande clowner som hävdar att Torvald inte duger.... Avdelningen svenskt gnäll....Hans A hade en bra kröninka i dagens tidning, läs den!
eller högt utbildade teaterapor som du kanske inte behagar läsa kvällstidningar? Allt verkar bättre i snigelätarnas land...
Answer to: "Kan inte se hur Meaulnes du Corta på friska ben ska kunna f&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skulle inte köpa en kvällstidning om det så var det sista jag gjorde.
Den personifierar dock ganska bra den lågutbildade, kortsiktiga och ambitionslösa kategorin av medelmåttor som lockas av sensations-journalistik.
Allt verkar och är bättre i Frankrike, särskilt nu med en UNP-president (Union pour un Mouvement Populaire).
Torvald duger inte mot fransmännen, så är det bara.
Förmodligen kommer han aldrig starta därnere för Åke vet att han inte duger eller har moral att klättra i backar eller göra något jobb själv.
|
|
Reply
|
|
bossebast
|
Posted: 2009-07-29 09:39:59
Answer to: "bossebast, här har du en IDOL-bild :D
http://ss11i01.stream.ip"
|
Became a member: 2007-11-29
Forum posts: 1820
|
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2009-07-29 10:28:34
Answer to: "Tack för bilden, Ska placera den i botten av toan när magen ä"
|
|
NP! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 11:01:07  Missade du Premiere Steed?
En i högen av franska hästar som garanterat är minst i paritet.
Kan inte se hur Meaulnes du Corta på friska ben ska kunna förlora mot Torvald, detta speciellt med tanke på att Torvald måste slå han bakifrån eftersom han stannar som en sten i ledning.
Answer to: "Missade du Premiere Steed?
En i hög"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du kan väl inte påstå att de var lika bra?... Rygg ledaren och dödens sista 300 - 400 var de väl? Full drivning över mål på 1,09,6.... Då låg Torvald i 3 spår och vinner på 1,09,7.... Lätt...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 11:15:20 Edited(1): 2009-07-29 11:17:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Torvald duger inte mot fransmännen, så är det bara.
hårda ord, Nimrod var ju här i Maj och fick smisk... men jag antar att du har rätt, Torvald är en bluff och Åke en talanglös tränare. Jag tröttnar och säger grattis till Torvald + Åke, i mina ögon Sveriges solklart bästa häst för tillfället. Och har svårt att se att Frankrike skulle ha ett "gäng" hästar som är bättre..
Men den som lever får se...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 12:16:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Franrike älskaren Anders Lindqvist sa det ju rakt ut flera gånger igår. "fransmännen har ingen i dagsläget som är i närheten av den här kalibern" "Världens bästa häst i Europa" Med mer...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 12:56:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
förmodligen är Lindqvist också okunnig och dålig, vore förmodligen bättre om han slutatde att andas eller något annat coolt....
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2009-07-29 12:57:17
|
|
Men tror Torvald kan få det svårt mot en frisk Meaulnes du Corta, Meaulnes hade uppvisning i Frankrike i vinter när han bara ångade på.
Men håller med Torvald är ruggig och är Europas bästa häst!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 18:00:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Torvald ÄR europas just nu bästa häst över alla distanser. Med hans finish finns det ingen som kan stå emot. Så är det ju bara , även om min favorithäst heter Jaded så måste man ju bara erkänna fakta , även om man hatar Åke(inte för att jag gör det) eller inte fick in sitt spel i går. Herregud vad han går bra!
Vad skulle ni göra om ni var delägare till Torvald? Skulle ni göra som mannen som äger honom och ta en kaffe och kaka? haha, inte jag !!!
Det var i alla fall kul att se att alla hästar fick chansen i går och ingen vart störd pga någon idiotisk fransman..
Nya tag grabbar!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-07-29 18:14:07
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Torvald och kung Åke pissar på dom ständigt överskattade fransmännen !!!  Skulle isåfall bara vara Meaulnes som kan slå honom. Dom andra "franska kanonerna" har han ju redan slagit.
|
|
Reply
|
|
Medeltid
|
Posted: 2009-07-29 18:27:31  Torvald och kung Åke pissar på dom ständigt överskattade fransmännen !!!  Skulle isåfall bara vara Meaulnes som kan slå honom. Dom andra "franska kanonerna" har han ju redan slagit.
Answer to: "Torvald och kung Åke pissar på dom ständigt överskatt"
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 787
|
Ständigt överskattade?? Det är väl bara de sista månaderna vi har kommit ikapp dem på hemmaplan, efter en lååång period där det snarare var vi svenskar som ständigt överskattade våra egna "världsstjärnor"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 20:45:07  Torvald ÄR europas just nu bästa häst över alla distanser. Med hans finish finns det ingen som kan stå emot. Så är det ju bara , även om min favorithäst heter Jaded så måste man ju bara erkänna fakta , även om man hatar Åke(inte för att jag gör det) eller inte fick in sitt spel i går. Herregud vad han går bra!
Vad skulle ni göra om ni var delägare till Torvald? Skulle ni göra som mannen som äger honom och ta en kaffe och kaka? haha, inte jag !!!
Det var i alla fall kul att se att alla hästar fick chansen i går och ingen vart störd pga någon idiotisk fransman..
Nya tag grabbar!
Answer to: "Torvald ÄR europas just nu bästa häst över alla distans"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vilken pust jag får.
Tack för ditt expertutlåtande.
En Jaded-idol som vägleder, allt känns tryggt.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|