Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Vadå flög fram o snuva p...

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
hogan Posted: 2009-06-19 22:04:04

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Sen tycker jag min har greppet upploppet ner, men vadå jag är van....var väl si så där 47 gången så jag tar den, men retfullt är det och man ruttnar nog snart.. Grattis Kajsa, inget personligt mot dig och jag vill inte alls förringa eran seger men du förstår nog min ironi över dessa lopp.
Reply
Posted: 2009-06-20 00:15:14 Answer to: "Sen tycker jag min har greppet upploppet ner, men vadå jag är va"

Became a member: 
Forum posts:
Titta Golden Dynamites lopp då han har Erik Adielsson i jollen för cirka 2-3 starter sedan de va nog de skummaste lopp ja varit med om här på zonen..

Han har 8 i form , en medioker formad adielsson i jollen (då och överlägset bästa hästen ..

på upploppet leder han klart, sedan bara går han mot fullständig kollaps och kommer sist på tiden 14,8?

jag gav allt men han bara tvärstannade, ville ta upp de i forumet men ja tänkte att ja har haft mina mot och framgångar, inte nog med att han gjorde en Excallibur x 10 så blev han allvarligt skadad trots 8 i form och ja gav allt , ..
Reply
Posted: 2009-06-20 00:17:03

Became a member: 
Forum posts:
måste vara nån sorts bugglopp?
Reply
mormor Posted: 2009-06-20 00:48:36
26
Stall Mormor
Halmstad

Became a member: 2008-11-25
Forum posts: 12
leder dom med två bilder kvar så vinner dom aldrig
leder dom i sista kurvan vinner dom NÄSTAN aldrig

loppmotorn är helt enkelt vidrig och eriksson måste för fan vakna
Reply
simon_81 Posted: 2009-06-20 01:29:58 Answer to: "leder dom med två bilder kvar så vinner dom aldrig leder dom i"
1266
Stall Lifephorse
Färjestad

Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 771
Sluta spela då om du tycker spelet är vidrigt trött på allt gnäll bara.

Detta är ett spel och underhållning, man får ta det för det också. Tror faktiskt det är praktiskt rätt så svårt och tidskrävande att programmera en travloppmotor som är både helt verklighetstrogen och samtidigt balanserad. Dock kan jag hålla med om att det vore skoj med lite mer feedback ifrån spelledningen.

Kollade lite, över hälften av mina hästars segrar har i af kommit från ledning (ledning minst i sista kurva), så en stor del av loppen vinns därifrån. Även om en större del säkert vinns bakifrån. Tror att ju hårdare lopp desto svårare skilja hästarna åt, så därför kan det bli som det blir.
Reply
simon_81 Posted: 2009-06-20 01:35:37 Answer to: "måste vara nån sorts bugglopp?"
1266
Stall Lifephorse
Färjestad

Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 771
Ja det var tyvärr nog en bugg, om man kollar på deltiderna borde den varit bland de första.
Reply
hogan Posted: 2009-06-20 11:05:51 Answer to: "Ja det var tyvärr nog en bugg, om man kollar på deltiderna borde"

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Simon81, det här är en allmän sida så här gnälls det hur mycket det vill, och jag tycker bara att det är dunderbra att vi tar upp solklara "gnäll" här, då kanske Admin vaknar till slut och fattar att spelmotorn är åt helve........fanders.

Däremot är man inte tvungen att gå in här o läsa om man är såååå nöjd med spelet.
Spel som spel....man är väl en vinnarskalle....annars kan man ju börja dansa balett eller ngt.
Reply
Soberano Posted: 2009-06-20 11:13:10 Answer to: "Titta Golden Dynamites lopp då han har Erik Adielsson i jollen fö"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Inte mer än rätt att du fick han skadad kakan...... Han stannade väl för att du kört slut på han?
Reply
Posted: 2009-06-20 11:20:08 Answer to: "Inte mer än rätt att du fick han skadad kakan...... Han stannade "

Became a member: 
Forum posts:
vann ju häromdagen. så han kommer tillbaka
Reply
[ 1 ]