Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> HALL OF FAME

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-05-17 11:35:31

Became a member: 
Forum posts:
Har varit inne på detta ganska länge tog upp det i forumet 1-2 gånger för något år sedan tror jag. Jag vill se en HALL OF FAME direkt!, och se hästarnas prestationer (elithästarna) te.x Eeegit 13 miljoner vem kommer slå det? Scoperta Mio Via vilka ston kommer kunna göra det så bra hon har gjort i detta spelet? , och te.x jätteskrällarna den där lille Right Here Right Now som kom och vann kriteriet,guldfinal, och tvåa i derbyt efter 50 meters galopp de loppet var nog det ruggigaste jag sett, speciellt då han var min egen häst och favorithäst. Upploppstriden i kriteriet mellan Courac,Golden Dynamite och Gentleman Puma, jag vill påstå att den kullen är den bästa och kommer alltid att vara här på zonen, alltså de som är 7 åringar nu. Skulle inte te.x en man som Perra bestämma över Hall Of Fame? . Som vi vet är inte Eriksson inne så mkt.. och så kan man ha någon röstning 1-2 gånger i månaden om vilken som varit månadens prestation, eller helt enkelt rösta fram ruggiga prestationer som varit med här på zonen (Te.x) Eeegit,Giant Warrior,Scoperta Mio Via,Iron Maiden,Golden Dynamite,Right Here Right Now,Screaming Fist, osv med alla kanonhästar! (finns väl ett 50-tal till skulle jag tro! )

Ett exempel :

Vilka prestation var bäst av .. ?

Eeegits vinst i elitloppet på världsrekord.
Golden Dynamite vinner guldfinalen som 3 åring.
Iron Maiden vinner Addington Memorial som heroisk i dödens.
Screaming Fist joggar hem derbyt.

osv, med blandade lopp vi minns!
Reply
Posted: 2009-05-17 11:44:31

Became a member: 
Forum posts:
Även en Hall of shame med dina hästar kakan som vinner skadade ,halta o lytta osv..
De vore en rolig grej annars med en Hall of fame ..
Reply
Posted: 2009-05-17 11:47:30 Answer to: "Även en Hall of shame med dina hästar kakan som vinner skadade ,h"

Became a member: 
Forum posts:
Nja när jag vunnit något sådant lopp har dem inte varit skadade . inga storlopp iaf..
Reply
[ 1 ]