[ 1
]
|
lauvin
|
Posted: 2009-04-27 15:06:16
|
Became a member: 2007-12-01
Forum posts: 253
|
Drog nyss iväg följande mail till Eriksson.
Skulle vara riktigt kul om alla toppkuskar fanns att tillgå i både Derbyt och Kriteriet. Går det att ordna så att alla kuskar som finns att välja på lördagsloppen ( V7 ) även går att välja i dessa lopp ?
När jag ändå håller på och tycker så borde det vara så i alla storlopp. Alla de bästa kuskarna borde gå att välja. Det är ju så i verkligheten, de bästa vill köra i de mest penningstinna loppen 
Hälsningar Lauvin
Åsikter ?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-04-27 15:10:29  Drog nyss iväg följande mail till Eriksson.
Skulle vara riktigt kul om alla toppkuskar fanns att tillgå i både Derbyt och Kriteriet. Går det att ordna så att alla kuskar som finns att välja på lördagsloppen ( V7 ) även går att välja i dessa lopp ?
När jag ändå håller på och tycker så borde det vara så i alla storlopp. Alla de bästa kuskarna borde gå att välja. Det är ju så i verkligheten, de bästa vill köra i de mest penningstinna loppen 
Hälsningar Lauvin
Åsikter ?
Answer to: "Drog nyss iväg följande mail till Eriksson.
Skulle vara rik"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Håller helt med och hoppas att det ordnas ganska omgående. Tycker att det borde göras en "storloppslista" för varje land där det landets elit är med samt en "internationell" lista med kuskar från hela världen som enbart kör i Grupp 1 lopp.
Kan det vara ngt?
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2009-04-27 15:49:32  Håller helt med och hoppas att det ordnas ganska omgående. Tycker att det borde göras en "storloppslista" för varje land där det landets elit är med samt en "internationell" lista med kuskar från hela världen som enbart kör i Grupp 1 lopp.
Kan det vara ngt?
Answer to: "Håller helt med och hoppas att det ordnas ganska omgående. Tyck"
|
|
Låter som en utmärkt ide. Hoppas det blir en snar ändring.
|
|
Reply
|
|
torro1
|
Posted: 2009-04-27 17:21:37
|
Became a member: 2008-05-18
Forum posts: 550
|
Mycket bra ide 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 20:32:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kanonidé .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-27 22:07:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bra idé !!
Och gör så att sveriges bästa kusk irl kan vinna lopp även på zonen. Ööörjan har ju alltid 1 i form
|
|
Reply
|
|
Lecavalier
|
Posted: 2009-04-27 23:19:43
|
Became a member: 2007-11-02
Forum posts: 450
|
håller helt med er!...är ju lite trist om man får med en fin kuse som någon av de sista men så är man totalt chanslös med nån drummel med 2 2 2 i sulkyn, nu har man ju troligen förtjänat det eftersom man var sämst rankad med hästen, tror dock att många kan förstå att det någonstans ändå känns fel med såna kuskar i lopp där man trots allt kan vinna några hundra tusen.
Tycker för övrigt att soberanos idé var riktigt bra!  skulle vara kul om tex någon/några franska kuskar fanns att tillgå till bland annat elitloppet (även om de flesta i mitt stall har en bit kvar till den absoluta toppen  )
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-04-28 02:22:22  Drog nyss iväg följande mail till Eriksson.
Hälsningar Lauvin
Åsikter ?
Skulle vara rik"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Kolla tråden "kuskar" under tips o ideer.. Har lagt ett förslag där som jag tror på..
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2009-05-05 11:08:24 Edited(1): 2009-05-05 11:09:03  Drog nyss iväg följande mail till Eriksson.
Hälsningar Lauvin
Åsikter ?
Skulle vara rik"
|
|
Fick svar idag, hoppas det blir verklighet.
Från Eriksson
Re: Förbättringar Derbyt och Kriteriet 2009-05-04 22:40:12
Ska kolla på det.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|