Jag vill helst inte gnälla alls då jag tycker det är underbart att spelet finns, men jag kan inte komma ifrån att om det nu ska finnas ett spel så ska det också fungera någorlunda
Ja, buggar inträffar och resultat kan försvinna, sånt får vi alltid leva med _men_!
Jag blir irriterad - ja jag vet att ingen har betalt för att göra spelet - när man först påstår att nya lopp ska komma den 5 augusti. Sen säger man att det förhoppningsvis ska komma veckan efter och nu är vi på den 17 augusti om några timmar och inga nya lopp syns till. Ja, jag vet att ni har en automatiserd proppbestämmare på gång.
Men vidare går det att löäsa hur många fel som helst bland reglerna - senast den här!
"
- Väljer du defensivt kommer inte hästen ta ut sig helt. Formen sjunker då inte efter loppet. Kan vara en bra idé att välja om du tror din häst möter ett överkomligt motstånd."
Detta låter ju för bra för att vara sant tänkte jag men antagligen gör hästen ett uselt lopp men det kan jag ta. Vad händer? Hästen tappar cirka tre (3) i form och gör ett uselt lopp. Att den gör ett uselt lopp kan bero på mycket men enligt reglerna ska den ju inte tappa i form.
Jag kände bara för att vara irriterad ett tag för jag tycker ett spel med bra potential ska hålla det som skrivs - inga andra krav ställs