[ 1
]
2
|
|
Posted: 2008-02-23 21:38:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag hade anmält två hästar till Derbyt, bara en kom med.... MEN derbyt är inte ens fullt, varför kom inte min andra med??? I försök fem är det bara 11 hästar!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 21:38:54  Jag hade anmält två hästar till Derbyt, bara en kom med.... MEN derbyt är inte ens fullt, varför kom inte min andra med??? I försök fem är det bara 11 hästar!!!
Answer to: "Jag hade anmält tvÃ¥ hästar till Derbyt, bara en kom med.... MEN derbyt Ã"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Änmalde min ena häst också kom inte heller med
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-02-23 21:44:07
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Anmälde 2 och båda kom med,,,
The original -73p - heat 3 och 5.e rankad tror jag
Big Daddy - 125p - heat 5 och 3.e rankad
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 21:57:57  Jag hade anmält två hästar till Derbyt, bara en kom med.... MEN derbyt är inte ens fullt, varför kom inte min andra med??? I försök fem är det bara 11 hästar!!!
Answer to: "Jag hade anmält tvÃ¥ hästar till Derbyt, bara en kom med.... MEN derbyt Ã"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skulle tippa på att din inte kom med pga dina låga startpoäng och din fråga om att det inte är fullt tror jag nog jag kan besvara :
antagligen anmälde tränaren till amore in avista till derbyt och kom med i heat 5 sedan ångrade han sig och tryckte bort anmälningen till heat 5 och skippade derbyt.. det tror jag hände.
Jag fick med Movement Mind i Heat 6 och tror på toppchans det vart ju lätt det sämsta heatet skulle jag vilja påstå...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-02-23 21:59:57  Anmälde 2 och båda kom med,,,
The original -73p - heat 3 och 5.e rankad tror jag
Big Daddy - 125p - heat 5 och 3.e rankad
Answer to: "Anmälde 2 och båda kom med,,,
The original -73p - heat 3 och 5.e rankad "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag såg det,vet inte varför det blir så ibland. Nu är det ju illa att det blir i Derbyt att någon inte får chansen. Jag har bara råkat ut för det i klass 5 lopp och det gör ju inte mycket men i Derbykval borde fälten vara fulla om det finns hästar anmälda.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-02-23 22:01:07  skulle tippa på att din inte kom med pga dina låga startpoäng och din fråga om att det inte är fullt tror jag nog jag kan besvara :
antagligen anmälde tränaren till amore in avista till derbyt och kom med i heat 5 sedan ångrade han sig och tryckte bort anmälningen till heat 5 och skippade derbyt.. det tror jag hände.
Jag fick med Movement Mind i Heat 6 och tror på toppchans det vart ju lätt det sämsta heatet skulle jag vilja påstå...
Answer to: "skulle tippa på att din inte kom med pga dina låga startpoäng och din fr"
|
|
Jo men om du tar bort din anmälan så ska ju platsen fyllas av nästa häst på ranken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 22:07:21  Jo men om du tar bort din anmälan så ska ju platsen fyllas av nästa häst på ranken.
Answer to: "Jo men om du tar bort din anmälan så ska ju platsen fyllas av nästa häs"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Javisst skulle det vara så .... men det blir inte så tyvärr  ...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 22:16:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Egentligen var det inte det att min häst inte kom med jag reagerade på... Utan att loppet inte var fullt, och eftersom det inte var fullt kunde lika gärna min häst varit med, så tänkte jag...
Men det var just det att loppet inte var fullt, och att NÅGON annan häst inte fick chansen...!
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-02-23 22:31:20  Egentligen var det inte det att min häst inte kom med jag reagerade på... Utan att loppet inte var fullt, och eftersom det inte var fullt kunde lika gärna min häst varit med, så tänkte jag...
Men det var just det att loppet inte var fullt, och att NÅGON annan häst inte fick chansen...!
Answer to: "Egentligen var det inte det att min häst inte kom med jag reagerade på..."
|
|
Jag förstod det och håller helt och hållet med! Nästa gång kanske det var just DIN häst som inte kom med och då svider det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 22:37:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, nu var det inte han som inte kom med... men kändes bara som jag ville "reagera"... Alla förstod iaf vad jag menade...! Och tack för "tänkta" svar!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 22:37:34  Jag förstod det och håller helt och hållet med! Nästa gång kanske det var just DIN häst som inte kom med och då svider det.
Answer to: "Jag förstod det och håller helt och hållet med! Nästa gång kanske det "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis samma sak med Styrkeprovs finalen...
Yoka-Me-Bob och semblable fete kvalade in men båda är pensionerade och kommer inte springa i loppet och på den platsen UTANFÖR ( allså 7:e platsen ) kom självklart delightful rocket som inte kommer få vara med fast hon står först på turordningen...
det SKA vara 12 hästar i loppet men blir bara 10..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-02-23 22:45:06  Precis samma sak med Styrkeprovs finalen...
Yoka-Me-Bob och semblable fete kvalade in men båda är pensionerade och kommer inte springa i loppet och på den platsen UTANFÖR ( allså 7:e platsen ) kom självklart delightful rocket som inte kommer få vara med fast hon står först på turordningen...
det SKA vara 12 hästar i loppet men blir bara 10..
Answer to: "Precis samma sak med Styrkeprovs finalen...
Yoka-Me-Bob och semblable fe"
|
|
NEJ! Det är inte samma sak. Om Derbyfinalen inte blivit full pga att någon som KVALAT in väljer bort den blir det inte fullt. Om KVALEN inte är fulla och det finns hästar som inte kommit med är det fel. Din DELIGHTFUL ROCKET fick vara med i KVALET men kvalade inte in och då har hon inte i finalen att göra oavsett hur många som väljer att inte anmäla.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-24 00:09:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alltså till en början tyckte jag detta spel var bra och roligt. Tyvärr har det förändrats till att jag tycker det är ett jävla fuskspel.
Min Giant Standind hade typ 10 startpoäng och var långt ifrån att komma med. Det är ju skandal, en av de hetaste segerkandidaterna av hans egenskaper att döma får inte ens vara med.
Hans medel är 5.9. Finns det ens ett fullt finalfält som har ett medel över 6.0?!
Varför har han inte mer poäng då? Jo för att det är fusket! Den blir slagen av skithästar stup i kvarten, visst balansen har varit fel en del gånger men vissa har jobb/skola att gå till.... man kan inte sitta här 24/7!
Och på ren grundkapacitet bör han slå skithästar fast han inte har den optimala balans.
SKANDAL
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2008-02-24 00:22:48
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Men du har ju bara haft rätt balans en enda gång, resten av loppen har han ju sprungit med järnskor?! Lite mer än så får du väl anstränga dig innan du kan börja snacka fusk och skandal... Också i verkligheten är det ju så att form slår klass. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-24 00:23:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men Lovebite är positiv i alla fall
Oddsjakten var ett genidrag, hoppas du stannar å håller det vid liv i alla fall  God sömn...!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-24 00:57:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu är det ju så att jag skiter gött i Derbyt då min avsaknad för fyraåringar är svår.
Vill bara ägna en sekund åt att puffa för min nya avatar på Scarlett Johansson.
En värsting, riktig värsting.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-24 01:17:03  Nu är det ju så att jag skiter gött i Derbyt då min avsaknad för fyraåringar är svår.
Vill bara ägna en sekund åt att puffa för min nya avatar på Scarlett Johansson.
En värsting, riktig värsting.
Answer to: "Nu är det ju sÃ¥ att jag skiter gött i Derbyt dÃ¥ min avsaknad för fyraÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fasen...o jag som trodde det var Christer Lindarws nya look inför melodifestivalen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-24 01:37:56  Fasen...o jag som trodde det var Christer Lindarws nya look inför melodifestivalen 
Answer to: "Fasen...o jag som trodde det var Christer Lindarws nya look inför melodife"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spö på det där Perra.
Kan vara min alkoholhalt för närvarande som förbättrar hennes utseende, men shit, tänk o vri henne i backen.
Ska vi inte disskutera trav här, Perra är ohyffsad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-24 02:16:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spanarn
Jag vet att jag haft fel balans osv men vafan ska man behöva hänga på travspelet 90 % av sitt liv för att få vinna ett enda jävla lopp med en bra häst?
"Form slår klass" jo visst, det är bara det att han haft 9 på formfaktorn som LÄGST när han startat... bra spel!
XrobbanX
Jag är ett geni. 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-02-24 07:09:37 Spanarn
Jag vet att jag haft fel balans osv men vafan ska man behöva hänga på travspelet 90 % av sitt liv för att få vinna ett enda jävla lopp med en bra häst?
"Form slår klass" jo visst, det är bara det att han haft 9 på formfaktorn som LÄGST när han startat... bra spel!
XrobbanX
Jag är ett geni. 
Answer to: "Spanarn
Jag vet att jag haft fel balans osv men vafan ska man behö"
|
|
Vilket gnäll. Han har ju varit sjukt felbalanserad. Med järnskor vinner ingen häst lopp på fin bana om övriga springer barfota,det är fakta och inte fusk. Jag sålde en med 5,9 i medel och tyckte samma sak till en början men sen är det ju så att bara för att dom yttre egenskaperna på en häst gör den inte automatiskt bra. Så enligt mig är det ju det som faktiskt gör spelet hyfsat verklighetstroget. Finns massvis med hästar IRL som har alla förutsättningar att lyckas men som inte gör det. Om det vore så enkelt att siffrorna styrde helt och hållet skulle inte jag ha blivit särskilt långvarig här. Sen så hänger du väl här ganska mycket och det räcker med 3 minuters inloggning den dan du startar,vilket knappast är varje dag, för att se aktuellt banunderlag och byta till lämpliga skor.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|