[ 1
]
|
Yermac
|
Posted: 2015-06-14 13:33:04
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2053
|
Någon som tror att det finns någon möjlighet att få Eriksson att fixa buggen med förra etappens historik?
Felet är att om man vill kolla hur man placerade sig på:
Insprungna pengar / Världsranking / Landsranking / Banranking
under förra etappen så visar det nuvarande/pågående etapp.
Jag ser inte att felet är där om jag kollar på ännu tidigare etapper, men det verkar ha blivit något fel med just förra etappen.
Så, är det ens värt att försöka kontakta admin eller får vi leva med det?
Vet förövrigt inte hur det brukar gå till med felanmälningar av buggar. Finns ju en del mindre som kanske inte spelar så stor roll, men finns det något ställe man ändå kan/bör beskriva dessa (ifall att admin blir sugen på att fixa lite)?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2015-06-15 22:53:07
 Någon som tror att det finns någon möjlighet att få Eriksson att fixa buggen med förra etappens historik?
Felet är att om man vill kolla hur man placerade sig på:
Insprungna pengar / Världsranking / Landsranking / Banranking
under förra etappen så visar det nuvarande/pågående etapp.
Jag ser inte att felet är där om jag kollar på ännu tidigare etapper, men det verkar ha blivit något fel med just förra etappen.
Så, är det ens värt att försöka kontakta admin eller får vi leva med det?
Vet förövrigt inte hur det brukar gå till med felanmälningar av buggar. Finns ju en del mindre som kanske inte spelar så stor roll, men finns det något ställe man ändå kan/bör beskriva dessa (ifall att admin blir sugen på att fixa lite)?
Answer to: "Någon som tror att det finns någon möjlighet att få "
|
|
ddmannen
|
Posted: 2015-06-16 06:40:35
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
den verkar fungera som den ska . Gå på statistik på din sida , om du trycker på en viss etapp så kommer den etappens stats upp till höger om du trycker på en viss placering (siffran) så kommer en topplista för för den ban/lands eller världranking upp. Trycker du på pengarna så kommer alla starter du gjort den etappen.
Skrev snabbt så jag hoppas detta blev så att gick att förstå.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2015-06-16 13:29:58  den verkar fungera som den ska . Gå på statistik på din sida , om du trycker på en viss etapp så kommer den etappens stats upp till höger om du trycker på en viss placering (siffran) så kommer en topplista för för den ban/lands eller världranking upp. Trycker du på pengarna så kommer alla starter du gjort den etappen.
Skrev snabbt så jag hoppas detta blev så att gick att förstå.
Answer to: "den verkar fungera som den ska . Gå på statistik på din s"
|
|
Njae, tror inte att du förstår vad jag menar.
Klicka på din statistik.
Klicka sen på förra etappens siffra för antingen 'banranking', 'landsranking' eller 'världsranking'.
Den ska ju då visa att du hamnade på plats X och att du tjänade si och så mycket pengar.
...men istället visar den nuvarande etapp.
Är något som har blivit fel med just datan för förra etappen, för de andra etapperna funkar som de ska.
Oavsett, tack att du svarade.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2015-06-17 07:25:38 Edited(1): 2015-06-17 07:26:24  Njae, tror inte att du förstår vad jag menar.
Klicka på din statistik.
Klicka sen på förra etappens siffra för antingen 'banranking', 'landsranking' eller 'världsranking'.
Den ska ju då visa att du hamnade på plats X och att du tjänade si och så mycket pengar.
...men istället visar den nuvarande etapp.
Är något som har blivit fel med just datan för förra etappen, för de andra etapperna funkar som de ska.
Oavsett, tack att du svarade.
Answer to: "Njae, tror inte att du förstår vad jag menar.
Klicka på"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Har för mig att det, av någon anledning, brukar bli så. Och så har det varit länge (i alla fall för mig). Sen när nästa etapp drar igång brukar siffrorna fixa sig och då är det den föregående etappens siffror som strular... Men ja, som du säger är det troligtvis någon bugg.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2015-07-01 22:32:14
|
|
Tyvärr har jag rätt i att det är något som är galet.
Historiken verkar inte sparas som den ska längre.
Fel på de två senaste etapperna nu.

|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|