[ 1
]
|
|
Posted: 2014-04-15 15:38:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Behöver lite info om hur man ska matcha hästarna och hur man bör tänka för att nå framgång!
Har nu köpt mina 3 första hästar. Alla har iaf lite startpoäng! Hur gör jag nu för att lyckas!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-04-15 15:40:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan det vara värt att betäcka mitt sot även fast det inte är tid för avel?
|
|
Reply
|
|
Jamarn
|
Posted: 2014-04-15 16:04:42
|
Became a member: 2012-02-03
Forum posts: 87
|
Kort o gott nej!
Blir inte tre år och startklar förrän om 3v vilket gör att den hästen halkat efter med en halv etapp i träning. Det kommer den troligtvis aldrig att ta igen även om det är ett föl med grymma startvärden och som tränar bra(vilket typ 1 av 50 gör). Bättre, säkrare, tryggare och säkert lite tråkigare att skanna av marknaden och köpa in en 3 åring som är född i rätt tid, har hyfsad stam och som tränar ok (0,080
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-04-15 16:15:03  Kort o gott nej!
Blir inte tre år och startklar förrän om 3v vilket gör att den hästen halkat efter med en halv etapp i träning. Det kommer den troligtvis aldrig att ta igen även om det är ett föl med grymma startvärden och som tränar bra(vilket typ 1 av 50 gör). Bättre, säkrare, tryggare och säkert lite tråkigare att skanna av marknaden och köpa in en 3 åring som är född i rätt tid, har hyfsad stam och som tränar ok (0,080
Answer to: "Kort o gott nej!
Blir inte tre år och startklar förrän "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok tack.
dock så har jag ju bara 1* tränare så att träna 3åringar är nog ingen större idé?
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|