[ 1
]
|
lillsyrran
|
Posted: 2013-04-21 12:04:06
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 816
|
Jag skickade i god tid in förfrågan om namnbyte på två av mina hästar. Det godkändes men blev sedan inte betalt eftersom det strulade. Kan jag nu betala för namnbytena och få dem gjorde, trots att hästarna startat? Bytet godkändes ju innan första starten.
Jag gissar att det inte går men vill hemskt gärna byta namn på dem så jag frågar för säkerhets skull.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2013-04-21 12:32:32
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Det ska gå tror jag. Så länge man har fått namnen godkända och en kod för själva namnbytet via sms så ska det funka.
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2013-04-21 13:38:23 Edited(1): 2013-04-21 13:46:54
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 816
|
Åh, tack för svaret! Ska försöka klura ut hur det funkar då!
Edit: Nä, det sket sig. Jag har ingen som helst lust att lägga så mycket tid på att byta namn på mina hästar. Har inte VISAkort eller ens internetbank, och att då gå och fylla på ett konto för enstaka namnbyten eller ta det på faktura är inte värt besväret. Värdelöst!!
Hoppas verkligen att Ericson ser över det här, mycket bättre förr!
|
|
Reply
|
|
Elrysso
|
Posted: 2013-04-21 14:26:10  Åh, tack för svaret! Ska försöka klura ut hur det funkar då!
Edit: Nä, det sket sig. Jag har ingen som helst lust att lägga så mycket tid på att byta namn på mina hästar. Har inte VISAkort eller ens internetbank, och att då gå och fylla på ett konto för enstaka namnbyten eller ta det på faktura är inte värt besväret. Värdelöst!!
Hoppas verkligen att Ericson ser över det här, mycket bättre förr!
Answer to: "Åh, tack för svaret! Ska försöka klura ut hur det funk"
|
Became a member: 2010-06-29
Forum posts: 286
|
tror något är fel med namnbyte just nu, jag har betalt två nya namn via sms men funkar inte...
|
|
Reply
|
|
megan
|
Posted: 2013-04-21 15:46:19
|
Became a member: 2011-11-17
Forum posts: 4
|
Har du laddat ner Wywallet?
Som jag fattade det när jag laddade hem appen så måste jag antingen sätta in pengar på ett konto eller koppla mitt betalkort för att kunna betala. För mig är det inte att "betala med sms" som man gjorde förr.
|
|
Reply
|
|
Elrysso
|
Posted: 2013-04-21 17:09:09  Har du laddat ner Wywallet?
Som jag fattade det när jag laddade hem appen så måste jag antingen sätta in pengar på ett konto eller koppla mitt betalkort för att kunna betala. För mig är det inte att "betala med sms" som man gjorde förr.
Answer to: "Har du laddat ner Wywallet?
Som jag fattade det när jag laddade hem a"
|
|
jag ha kopplat det nligt reglerna det har funkat i förra veckan men nu gick det inte, något annat är fel
|
|
Reply
|
|
Elrysso
|
Posted: 2013-04-23 18:01:08  jag ha kopplat det nligt reglerna det har funkat i förra veckan men nu gick det inte, något annat är fel
Answer to: "jag ha kopplat det nligt reglerna det har funkat i förra veckan men nu"
|
|
hmmm, två dagar sen jag betalade med wywallet och mina hästar har fortfarande inte bytt namn....
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2013-04-23 18:53:12
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Några goda råd från herr Grenka i detta ärende?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2013-04-23 18:58:19  Några goda råd från herr Grenka i detta ärende?
Answer to: "Några goda råd från herr Grenka i detta ärende?"
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Även för mig som fick det att funka med namnbyten till slut så var det en process som jag inte riktigt fattade.
Jag skaffade WyWallet, lyckades installera den på iPhone och dom fick mig t.o.m att ladda mitt konto med 100 spänn. Men jag har aldrig loggat in på mitt WyWallet-konto och dom skriver t.o.m att min mailadress inte finns i deras system när jag försökt logga in. Fattar absolut noll. Men sen jag installerade det har iaf namnbyten funkat, och dom har funkat exakt som tidigare, alltså via ett vanligt sms med "Trav nm #####". Men hur jag fick det att funka vet jag inte. Det var som sagt en liten pärs och var mina 100 laddade kronor har tagit vägen lär jag aldrig få veta.
Så nä, jag är ingen expert på området tyvärr.
|
|
Reply
|
|
Elrysso
|
Posted: 2013-04-30 16:07:30  Även för mig som fick det att funka med namnbyten till slut så var det en process som jag inte riktigt fattade.
Jag skaffade WyWallet, lyckades installera den på iPhone och dom fick mig t.o.m att ladda mitt konto med 100 spänn. Men jag har aldrig loggat in på mitt WyWallet-konto och dom skriver t.o.m att min mailadress inte finns i deras system när jag försökt logga in. Fattar absolut noll. Men sen jag installerade det har iaf namnbyten funkat, och dom har funkat exakt som tidigare, alltså via ett vanligt sms med "Trav nm #####". Men hur jag fick det att funka vet jag inte. Det var som sagt en liten pärs och var mina 100 laddade kronor har tagit vägen lär jag aldrig få veta.
Så nä, jag är ingen expert på området tyvärr.
Answer to: "Även för mig som fick det att funka med namnbyten till slut s&ari"
|
|
Lite tråkigt man inte får svar av eriksson... jag betala namnbytet för 9 dagar sen och fortfarande inget svar....
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|