Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Beröm !

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
giron Posted: 2012-09-21 16:11:34
261
Stall Giron
Örebro

Became a member: 2010-04-10
Forum posts: 394
Måste säga att jag älskar TZ och alla nyheter som hela tiden kommer !!!!
Kör hårt !!!!
Reply
lillsyrran Posted: 2012-09-21 21:50:38

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 816
Medhåll! Jag har fastnat helt för spelet!
Reply
Cherry Posted: 2012-09-22 08:59:45

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Jag kan bara hålla med. Jag är ju en av dom som har gnällt mest på Eriksson när det under långa perioder inte har hänt nåt. Då är man skyldig att också ge massa beröm när förändringarna har haglat så tätt som dom gjort på sistone. Verkligen bra jobbat Eriksson! Spelet är fortsatt kul och blir bara bättre och bättre hela tiden.
Reply
ddmannen Posted: 2012-09-28 23:03:08

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
håller med , eriksson har gjort ett fantastiskt jobb , men vill även beröma alla som kommer med förslag på förändring , utan dem hade inte eriksson kunnat göra ett sånt bra jobb.
Reply
dent Posted: 2012-10-02 08:58:42

Became a member: 2011-04-08
Forum posts: 201
Bara att instämma helt fantastiskt jobb....4 stjärnor av 5 möjliga.
Reply
hogan Posted: 2012-10-02 19:53:30

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Kan jag förstå Grenka att du är nöjd...hahaha, skämt åtsido..instämmer helt o hållet trots en misserabel etapp så är denna sajt outstanding av sitt slag, finns ett par saker jag saknar, Oddsjakten, V75-kungen, riktiga startlistorna...ja de hänger ju ihop....

sen retar jag mig på att vissa har hur mycket pengar som helst...två ggr har min tajming blivit förstörd tack vare den idioten då jag lagt ut 3-4 dar innan man ska adla eller handla på börsen så sabbar han genom att göra så köpen blivit hävda...har då haft normalt pris o haft bud dessutom men då ska hela skiten hävas tack vare en parasit....detta medför att jag har 1 eller 2 st treåringar som ej är redo för startanmälningarna som är så viktiga nu 1/10...dessutom blev han som bjöd normala budet utan den han ville ha....denna gång fick jag inte ens tillbaks hästen då Rotagg hade pensionerat den....

asså så här får det inte gå till, får bli en lagändring höll jag på o säga men säger så då, att sista budet får gälla...alltså som denna gång hade Biggen bjudit 400.000 som jag lade ut den för, och överdrivna bud borde låsas så inte hästen kommer till Rotagg i detta fall så han inte ytterliggare får nöjet att pensionera hästen. Två etapper på raken har min etappstart blivit påverkad o till det negativa hållet givetvis...sånt kan ju medföra att man missar Breeders, Tyskland, osv osv...pallar inte en tredje, då kan ju pengarna som Rotagg bjuder läggas på en extra V7 jackpot så kan han behålla hästen, jag måste ju få min rättmässiga tomma stallbox så jag också får köpa in eller adla föl till nya etappstarten.....eller??
Reply
[ 1 ]