Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Dags att förändra...

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2012-09-11 20:13:17

Became a member: 
Forum posts:
Tja !

Jag ska i och för sig inte klaga, eller tro att jag har allt för stor rösträtt, då jag är relativt ny på sidan.
Men jag har under min tid läst en del på forumet och själv upplevt att det finns stor potential, men ingen utveckling.

Är det för mycket jobb med för lite intresse, eller för få som jobbar med sidan eller vad ?
Jag kan garantera att det snart kommer att komma ett alternativ som tar många medlemmar om inget händer.
Det är inget hot, det är ett löfte.

Ha det så bra !
Reply
Posted: 2012-09-11 20:24:52 Answer to: "Tja ! Jag ska i och för sig inte klaga, eller tro att jag har allt "

Became a member: 
Forum posts:
Vad menar du med Jag kan garantera att det snart kommer att komma ett alternativ som tar många medlemmar om inget händer.???++++
Reply
lillsyrran Posted: 2012-09-12 08:11:48

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 816
Det låter ju som att det skulle vara en till version av travspel på gång. jag tror dock att de flesta som blir nyfikna på det spelet inte lämnar TZ utan börjar spela båda. Själv trivs jag finfint här och är nog inte intresserad av att byta till nåt annat innan jag vunnit en etapp eller två, och det lär dröja...
Reply
Posted: 2012-09-13 18:30:58

Became a member: 
Forum posts:
Vad heter den versionen ??? Men så fall spelar jag både och eller det här bara
Reply
[ 1 ]